- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Frissítve! Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Új fülesek kísérik a Realme GT Neo 6-ot
ma A készülék már előjegyezhető, bár hivatalos premier még nem volt, a Buds Air 6 és Buds Air 6 Pro viszont már bemutatkozott.
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz hobizoli #181352 üzenetére
Nekem még a szarabbik fajta volt, aztán mégse esett szét. (A lánccsere érett a vége fele (170 K km), de azt is túlaggódta az internet népe.)
(#181350) Dare2Live Annyi különbséggel, hogy én ezt a saját tapasztalatomból írom, nem a novothtibitôl hallottam.
(#181349) Dare2Live Az a villamos fogyasztás inkább 20 kWh/100 km környékén reális egy hibriddel. Nyári Bp.: [kép] , ma esti Bp, hegynek fel, majd le, majd ismét fel: [kép].
Tisztán elektromos valamivel kevesebbel beéri, állítólag 15-16 kWh.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #181357 üzenetére
"Annyi különbséggel, hogy én ezt a saját tapasztalatomból írom, nem a novothtibitôl hallottam."
Ha objektíven próbálod nézni, akkor az egyéni véleményt ki kell zárni. Ha egy termékről arányaiban sokat panaszkodnak, akkor hiába vannak elégedett tulajdonosok, attól még a termék a kevésbé megbízhatóak körébe tartozik. Ugyanez fordítva is igaz. Ha valaki ki fog egy problémás terméket, amire arányaiban alig van panasz, de mégis elkezdi szidni, attól még a termék a többnyire megbízhatóak táborát fogja erősíteni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz vzsryl #181358 üzenetére
Igazad van; valóban egyéni vélemény. És aláírom, hogy nem volt tökéletes konstrukció. (Mindenki látatlanban fikázta.)
De akkor kérlek, nézzük meg az ellenkezőjét is. Azóta már sokan vettek az itteniek közül 1.4 TSI-t. Kinek ment itt szét?
(Volt túlságosan aggódó fórumtárs is, aki bedőlt novothtibinek, és nála cseréltette a márkaszervizes ár 150%-áért a vezérlést. Tippre felesleges korán.)Szerk: OFF.
Illetve túl sokat okosodtam és uszítottam novothtibi ellen mára; így abbahagyom mielőtt megutálom magam.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz focvis #181357 üzenetére
Ez nem novothtibi. Írd csak be a motorkodot pl EA111 meg lánc/kette/chain rattle aztán rádesik a szar.
EA211től meg egy kívánatos motor.Akkor konkretizáljunk mert anélkül semmit se ér. Model 3om nem performance verzió. 120km/h 16.4kw/100km 150km/h 22.9kw/100km innen: [link]
Detto sima modell 3 város. [link] Nagyjából reális a 10kw/hs tippem.
Így hirtelen. és ugye ez egy olyan autótól ami 5.9 alatt van 100on. Tehát kb erősebb ~300les turbos hot hatch kategória. Az mondjuk nagyon nem fog eljárni városban 7-9literrel.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
batai15
félisten
válasz Dare2Live #181360 üzenetére
Ezek javított TSI motorok melyik autókban találhatóak meg ? Golf 6 már például ezzel van ? Egytől mennyire kell félni ?
Igazából elég sokat hallottam róla ami nem olyan jó. Kevésbé megbízható mint egy hagyományos automata , többet kell rá oda figyelni etc etc . Emellett alacsony sebességnél még furcsán is viselkedik . -
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #181359 üzenetére
ez olyan, hogy a Fiat-nak is volt az 1370ccm-s 1.4 12v motorja a 182-s Bravo/Brava-ban meg talan az Lancia Y-ban, es sokan romma szoptak vele magukat
(nem az 1368ccm-s es nem az 1372ccm-s motorrol van szo, mert azok tok masik konstrukciok eleve, hiaba "1.4" az is),
masnal meg 15-20 eve megy, hasznalja es faszade azert a gyar megis ugy kib.szta a palettarol azt a konstrukciot mar par ev utan, hogy le sem esett kb
nagyon nem ok nelkul es mero szorgalombol lett az attervezve az a TSI sem, hidd el
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #181367 üzenetére
és tényleg... mondjuk lassan lehet újra kiadni az elejét, F-ig kb beszánthatnák az eddigi rendszámokat, olyan kevés van már belőlük forgalomban, hogy megérné lecserélni őket a most futókra, hogy kinullázódjon.
+ be lehetne vezetni azt a rendszert, ami pl Svájcban van, hogy személyre szóló rendszám és biztosítás van, aztán szartól a rakétáig felrakhatod bármire. -
freeknight
őstag
válasz tboldi #181367 üzenetére
V és Z is ki fog esni (ideiglenes rendszámok, kb mint a németeknél a piros meg a sárga szélű rendszámok, bár ritkán látni ezeket)Ja nem bocs, most jut eszembe volt P betűvel kezdődő normál rendszám is,szóval akkor nincs akadálya a V-nek és Z-nek sem
Ezen kívül tippre a Q is, mert az is keverhető a nullával meg az O-val.[ Szerkesztve ]
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #181369 üzenetére
Q nem lesz, automata felismerés keveri az O-val.
Svédek ugyanilyen formátum kifogyás után a számok egyike helyett dobtak be egy betűt
-
tboldi
nagyúr
válasz freeknight #181369 üzenetére
De azok 1 betűből és 5 számból állnak, most a sima 3 betű és 3 számról van szó.
-
dj79
senior tag
válasz Dare2Live #181360 üzenetére
Igen, valóban sok volt a rumli a korai tsi motorokkal, de a legtöbb gond megelőzhető lett volna a tisztességes olajcsere-periódusokkal. Az enyémben 132 ezernél cseréltek láncot, illetve klímakompresszort, hála az égnek a bácsi 12-14 ezrenként ledobatta az olajat is, így a láncfeszítő eléggé karban volt tartva. A rendszeres olajcserének köszönhető az is, hogy 152 ezernél megcsináltattam a dióhéjas mutatványt és még abszolút nem volt veszélyes a helyzet.
-
simii16
aktív tag
válasz molnarpeter #181379 üzenetére
Bocsánat, az elejét nem értem. Dízel is alkalmas lehet a felhasználásomra?
E92-t tudomásom szerint nem szereltek sajnos M47 motorral. Az hiszem a 6 hengeres dízelek eleje, ami M57-et kapott, majd jöttek az N-es motorok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simii16 #181380 üzenetére
Nem mindenki van oda a 4 hengeres dízelekért, csak ennyi
M57 vezérlés, csapágy csere, és talán szívósor dugózás után hosszú ideig nem problémás szerintem, csak azért jutott eszembe az M47, mert tartósabb a lánc rajta és jól húzható ha kevés a ló, de ezek szerint ilyen opció nem volt BMW topikban keress rá az M57-re, elég jól le vannak írva a dolgok.
Esetleg Lexus IS?
[ Szerkesztve ]
-
simii16
aktív tag
válasz molnarpeter #181381 üzenetére
Részemről elfogadható lenne a négyhengeres dízel, ha lenne belőle megbízható.
Az M47 nyerő lenne valószínűleg, ha lenne ilyen választási lehetőség.Lexusból gondolom IS250 vagy 220D jöhet szóba ebben az árkategóriában, de ez a forma annyira nem jön be. Illetve úgy tudom a dízel nem ajánlott motor belőle.
Audi A5 még, aminek a formavilága tetszene, de nem tudom a csodás motorpalettából mi lenne az, ami ajánlott (ha van ilyen egyáltalán).
Esetleg más alternatíva?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simii16 #181382 üzenetére
Jó alapvetően a hathengeres (M57) dízel is, de mind általában, ritka, ellenben húzósabb elemeket kér. széria elején volt még DPF nélküli verzió ezeknél.
Lexus dízelt tényleg ne.
Audi 2.7 vagy 3.0 dízel majdnem ugyanaz, de ha automata kell, akkor csak a nagyobbikat érdemes venni.
[ Szerkesztve ]
-
Cpt.Price
csendes tag
válasz batai15 #181323 üzenetére
Reggelente 50 km M0-n Octavia 1.4 TSI 140 LE és Jetta 1.4 TSI 125 LE is
90-120 km /h közötti nyugodt autózással 5 l alatti átlagot mutatott rendszeresen, még télen is. Rátankolással ez pár decivel több, de az 5 környéke reális.Hungárián, át a városon a délutáni dugóban pedig kb 8 liter.
A mostani 1.6 dízel sem igazán fogyaszt jobban azoknál a TSI-knél.
gl&hf
-
simii16
aktív tag
válasz molnarpeter #181383 üzenetére
Szabad is venni az A5 széria elejét a V6-os dízelekkel? Nem beteges motorok? Mezei 2.0 dízelről esetleg tudsz valamit? Erőben az is elég lehet (pláne egy kis okosítással).
(#181384) Qru:
Olvastam én is a cikket. Gondolom nem is véletlen, hogy annyiba kerülnek, amennyibe. -
KrAt
veterán
Sziasztok,
idősödő Apumnak (ki-beszállás megkönnyítésére) keresnénk valami magasított, "SUV" szerű valamit (az a forma tetszik neki). 2M körül.
Évi 5k km körül, szívó benzin, 2 literig, fogyi nem annyira lényeg a kis futás miatt, elsősorban japán.
Valahol a CR-V, Rav4 vonalon indulnék el. De mi lehet a helyes út?
-
F-ECT$
titán
Eladóvá válik a Corollám, és felmerült bennem, hogy érdemes-e eladás előtt picit költeni rá, hogy könnyebben elmenjen. Ami eszembe jutott, az természetesen egy külső - belső takarítás (van ajánlott hely?), viszont azért meglátszik a kocsin az elmúlt 14 év, elég sok helyen vannak rajra kisebb-nagyobb karcok (rányitott ajtó, macska rámászott, ág meghúzta, stb). Egy polírozás gondolom megoldaná ezeket, hova érdemes elvinni?
Ezeken kívül mit lenne még érdemes csinálni?Dive ever, work never.
-
diegho
nagyúr
Scala-t próbálta valaki? Focus-hoz, Astra-hoz képest milyen?
A listám konkrétan: Astra Enjoy Best 1.4, Focus Technology 1.0, Scala Ambition 1.0 115LE, Scross 1.4. Néztem Corollát is, de 5M körül felejtős az ülésfűtés is. Erről a listáról mit zárnátok ki? Mert én ennél szűkebbre nem tudom venni. Megnéztem rengeteg magyar, német, angol nyelvű tesztet. Az Astra-t elég sokan dícsérik, mert jó a motor és kellemesen vezethető, a Focus jól néz ki és jó a futómű (belsőre ez tetszik a legjobban), a Scala egy olcsóbb és nagyobb Golf, az Scross meg csak egyszerűen Scross. -
Ezen a tűz keresztségen én átestem egy skoda 1,2 htp-vel, és közel 60 ekm-t beletekertem Totál nem arra való volt, mint amire használtam
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen