Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz BUZZLGHTYR #174350 üzenetére
Nem tartom valószínűnek hogy SDI , ez valószínű sima D tehát kamrás dízel, csak van az a réteg akinek a szívó dízel mindig SDI a TD meg rögtön TDI .
G3 bol csak a AEY motorkód volt SDI az utolsó 2 évbe amibe talán beleférhet ha valóban 95 os de akkor is inkább valószínű a DKamrás motort 3000 felett nem érdemes járatni inkább alatta a bemelegítésre kényes, pikk pakk hengerfejes lesz ha hidegen megrúgod, ha figyelsz rá millió km lefut, a hirtelen gázadásokat melegen sem kedveli egy kamrás dízel se.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen