Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz footy #151547 üzenetére

    1,5 hónapja váltottam 6 gangos Aisin klasszikus automatáról (199 ezer km-rel adtam el) 6 gangos, olajos DSG-re (most tartok 57 k km-nél).

    Úgy van ahogy írod; először rángatósnak éreztem a DSG-t.

    Aisin (6g): selymesen vált; van némi fáziskésése, de normál használatban ("D") nem volt fájó a lassúsága, manuális üzemmódban azért zavaró a spétje; szépen kúszik; nincs DMF; felesleges bele a sport fokozat dízelnél, ha padlózom, akkor D-ben is a pirosig kiforgatja.

    DSG (6g olajos, 4 ezer km összeszokás után): már nem érzem darabosnak (eleinte igen); gyorsan vált, ha lepadlózom, akkor akár 6-ból 3-ba is (akárcsak az Aisin); D-ben nagyon hamar felkapcsol, ami nem biztos, hogy jó a technikának, mert akár 1200 rpm-en is forog a motor; S-ben feleslegesen későn kapcsol; viszont bármikor bele tudsz nyúlni kézzel is a kormányon, nem kell a karral babrálni; manuális módban - főleg ha tiprod neki - akkor villámgyorsan rakja a sebességeket; tud kúszni, de nem olyan finoman, mint a másik; van DMF.
    Bónusz: durrog a kipufogó csapatáskor; és 6.-ban annyit forog a DSG-s benzines autó, mint az Aisinnal szerelt dízel.

    Összességében szvsz az Aisin finomabb cucc és hosszútávon olcsóbb, ha cseréled benne az olajat 60 ezrenként. A DSG pedig sportosabb, ha már automata...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák