Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz Vidual001 #136612 üzenetére

    Pont azt a motort linkelted, ami kerülendő. :D
    Jó 156-ot nem fogsz venni fél millióért, (persze látom, hogy külföldi papíros) nem véletlenül adta el a német/osztrák/olasz. Közvetlen befecskendezéses motor, kokszosodik, ez mondjuk igaz az összes ilyenre, de itt problémás a csapágyazás is, főleg ha ritkán cserélték az olajat, súlyosbítva még szar minőségűt is kapott.
    Ha kisebb benzines kellene, akkor 1.8 TS-t vennék belőle, de őszintén, azt is csak gondos figyelmes gazdától. Nem szar motor a TS, csak kényes, ha nyúzzák hidegen+elnyújtják az olajcserét 10e km fölé és akkor is teszkós étolajat kap, akkor el kell kerülni, de ezt teljes bizonyossággal sosem fogod megtudni.

    V6-ok elég tartósak és igénytelenebbek is, a dízelek szintén. Előbbi szép hangú, jó dinamikájú, de a fogyasztása is ehhez igazodik 8-15l között valahol, lábadtól függően.

    Egyébként mekkora kutyáról van szó? Ha nagytestű, akkor berakod hátra az SW-be és megtelt. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák