- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- SONY LCD és LED TV-k
- Google Chromecast topic
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
Hirdetés
-
Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
ma Viszont picit magasabb és szélesebb a Galaxy A55 mintájára.
-
Megjelenési dátumot kapott a The Crust
gp A PC-re érkező játék premierjére egészen a jövő hónapig kell csak várnia az érdeklődőknek.
-
Dobogós bérgyártóvá erősítette Kína az SMIC-t
ph A szankciókkal sújtott vállalat a GlobalFoundries helyét vette át, sőt, utóbbi céget az UMC is megelőzte.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
Sziasztok!
Úgy tűnik idén végre elérkezik az idő (kb. decemberre teszem) hogy megvegyem első m.o.-i "hosszútávú" autómat. A jelenlegit (Swift '95 1.0) már szeretném nyugdíjba küldeni, itthon ez az első autóm. (6 éve voltam külföldön kicsivel kevesebb mint egy évig, ott a Mitsubishi Magna, Mitsubishi Mirage és a Nissan Sentra volt amit hosszabb-rövidebb ideig birtokoltam. Bár vehettem volna egy mitsubishi Diamante-t is, az nagyon ment, V6, automata, de lepukkant volt sajn.)
Hazudnék ha nem álmodoznék a lefújószelep hangjáról (ebbe tényleg szerelmes vagyok), de sajnos ez a pöcegödör nem az az ország ahol egy átlagembernek álmodozni lehet. Majd egyszer talán, szigorúan második autónak veszek egy élményautót, ha úgy hozza az élet, de napi használatra nem hiszem, hogy alkalmas lenne egy ilyen.
Viszont hogy bonyolultabb legyen a kép nem úgy akarok beleülni, mint egy használati tárgyba, szeretném élvezni is a benne eltöltött időt. A kényelem és a menés hiszem, hogy elérhető a luxusautókon kívül is. Nem 200-al akarok száguldozni, de legyen benne tartalék annyira, hogy ne kelljen rettegni egy előzésnél, hogy akkor elfogy-e az ereje (mint a mostaninak). 100-120 körüli az utazósebességem, szerintem ezt bármelyik mai autó tartani tudja 1.4 liter felett kényelmesen.
Sajnos nem vagyok egy motorbuherátor és autóbuzi, csak szeretek vezetni, ezért megbízható típus lenne amit keresek, viszont a típusokról max a TC-féle Népítéletből tudok mintát venni.Mennyit szánnék rá? Úgy kezdtem neki a keresésnek, hogy mennyi vagyok hajlandó havonta kipengetni érte. Ez úgy 40-50 ezer HUF tartományba esik. (Ha kevesebb, nem baj
)
Így 2,5 millió HUF környékén nézegettem, egy olyat kényelmesen be tudnék vállalni 5 év részletre szerintem. 5 év hosszú idő, de mégse 8-10-12 év, vannak akik ilyen távra vesznek hitelre. Miért hitel? Mert nem akarok még évekig úgy gyűjtögetni, hogy lebeg a szemem előtt és közben a kis gyöszömben botladozok. Ennyit havonta rá tudnék szánni a fenntartási költségeken kívül.Ami jelenleg megtetszett, az a Honda Accord 2.2 CTDi Sport.
Szép a formája, a mai napig a kicsit szögletesebb autók tetszenek, borzalmas amit a Chris Bangle művelt a BMW-vel anno, hányinger ahogy azok kinéznek. A 2.2 literes dízel motorban szerintem van elég tartalék, hogy a fenti két követelményt ki tudja elégíteni. Állítólag alkatrész ellátottsága is jó, nincs olyan óriási úthenger sem alatta, hogy drága legyen a gumiszett.Viszont kíváncsi lennék a szakik és hozzáértők véleményére is, hogy a fenti összegIG (tehát lehet kevesebb is) milyen autó jöhet szóba ami teljesíti a feltételeket?
Válaszotokat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!