Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz rbalint88 #108262 üzenetére

    "g astra: 2003- , 1.2 viva plusz kombi. megbízható mechanika, jó formaterv, nagyon szar UI. (az indexkapcsoló olyan, mintha le akarnád törni, döglötten reagáló és természetesen döglötten kasztnit vonszoló motor, a gázpedál kb hangerőszabályozónak van benne, nem gyorsítani, olyan az ülés, amiben egy óra után elkezd zsibbadni a lábam.) mindemellé eszik 9-10 litert."

    Az, hogy kimondottan a keleti piac igényszintjét figyelembe véve beletettek egy 1,25t-s autóba egy 1,2-es motort, az az évszázad trollkodása volt az Opeltől. Meetingeken szerintem a marketingesek és a mérnökök összeborulva röhögtek a káeruópai vevőkörön, akik meg is vették, ráadásul gyakran flottába, cégautónak. Annyira hihetetlen volt a sztori, hogy a Skoda is eljátszotta utána még egyszer a literes Fábiával, és az 1,2-es Octáviával, és nekik is összejött. Ez tökéletesen mutatja, hogy vannak piacok, ahol bármit el lehet adni, mert csak az számít, hogy új legyen.

    Nekem volt rálátásom céges flottára, jó nagy részben Opelekből állt, néha becsúszott némi Seat, vagy 1-2 francia gyösz, utóbbiak főleg a HDI-nek köszönhetően, semmi gond nem volt az Opelekkel, 5-8 évesen, és 300k + futással még mindig ott rohangált köztük egy csomó szívódízel is tartaléknak, de a régi, benzines Corsákkal sem votl semmi gond. Az F Astráktól is csak azért szabadult meg a cég, mert nagyon hamar elkezdtek rohadni, a G-k sokkal tovább megvoltak, H-k meg még mindig szaladgálnak.

    Amit aláírok, hogy az ülések kényelmetlenek, ez szinte minden Opelre igaz, még az ergonómiai akármilyen díjat nyert Insigniára is. A másik óriási hibát az állandó hízókúrával követte el az Opel, most tartanak asszem az 1,2-1,3 tonnás Corsáknál, amik akkorák, mint egy F Astra, meg a 1,5 tonna fölötti kompaktoknál. A beltér olcsó zongoralak plasztikokkal ellensúlyozott borzasztó puritán fapadosságáról meg ne is beszéljünk. Most veszek új kisautót, akárhogy néztem akár az Adamet, akár a Corsat, labdába sem rúgnak a mezőnyben, és ahogy elnézem a német újautóeladásokat, nem csak én gondolkozom így.

    Ami még érdekes lehet, hogy a német használtautópiacon a B és C Corsa még mindig óriási sláger, az F Astrák kikopóban, G-ből borzasztóan sok fut a mai napig, a Vectrák/Signumok viszont szinte teljesen eltűntek, az utakon is elvétve, mutatóban találni csak egy-két darabot.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák