Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -v-

    addikt

    válasz szőröscica #107155 üzenetére

    Persze, az új motorok sokkal komplikáltabbak

    A baj azzal van, ezt sokan összekeverik/összemossák azzal, hogy "a kis turbósok" ... nem a turbóval van a baj vagy a köbcentivel, régen is voltak turbómotorok és tartósak voltak, meg egy 1 literes motorból a 125 lóerő az sok embernek már a "kihegyezett"-et jelenti, pedig az lófax ...
    Az más kérdés, a környezetvédelmi normák miatt ma már egr, közvetlen befecskendezés, start stop, dmf, anyámkínja minden van egy motorban ... de ez már egy más dolog, nem a downsizeing a rossz, hanem hogy nagyon bonyolultak meg érzékenyek a motorok. Most is tudnának kurva tartós turbókat csinálni sokkal nagyobb teljesítménnyel is, csak nem ez a szempont manapság.
    Annak sincs semmi köze a turbó vagy szívó technikához, hogy a fos vw motorokban megnyúlik a lánc, meg a pd-ben szétesik az olajszivattyú meg hogy vannak betegágy motorok ...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák