-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
grizlisandor
veterán
Fogyi: 8.63
Eredeti terv az volt, hogy tankolok a helyi vállalkozás által üzemletett önkiszolgáló kúton. Próbáljam ki címszóval, meg támogassam a helyi vállalkozót.
Szombaton hazafelé villant a szegénységjelző, mondom vasárnap úgy is csavargok, majd tankolok. Másik településen volt dolgom, ott van MOL kút, 620 Ft - 20 Ft kedvezménnyel ok; Önkiszolgálón néztem neten 594 forint a puruttya. Nem kocsikázok feleslegesen, hanem aktiválnom a Telekomos kupont és tankolok itt. Természetesen másolni kellett a MOL Move kódomat, az aktiváló oldalon szünet nélkül kell, az appból meg szünetekkel tudod másolni, beleraktam olvasás nélkül. Kiszedtem a szüneteket, de onnanstól azt írta, hogy már aktiválták a kódot.
Berágtam csak átkocsikáztam a szomszéd városba az önkiszolgáló kúthoz, belement 54 liter puruttya. Kikerestem, egyszer már tankoltam bele 54 litert, átlagban 43 litereket szoktam tankolni az 55 literes tankba.VIF adalék ment a tankoláshoz, természetesen a szomszéd kútfejnél tankoltak, rákérdezett az úr, hogy miért adalékolom. Hirtelen azt se tudtam mit mondjak neki, mert amúgy azért, ha már megvettem használjam el.
-
426os
őstag
válasz cappa72 #257181 üzenetére
Biztos, hogy már az újabb, C635-ös, abból is a javított váltó van benne. Nem lesz vele gond
Ettől függetlenül egy olajcserét az is meghálál így 10 év után, viszont oda kell figyelni, mit öntenek bele. A kézikönyve szerinti Petronas (több fajta van, nem mindegy melyik!) vagy Castrol Syntrans-t érdemes rakni bele. Nekem mint utóbb kiderült valami noname olajat raktak bele a megbeszélt Tutela helyett, ez okozhatja a hidegben nehezebb 1-2-3 váltást.....
-
MC Pite
veterán
Rég jártam erre
Régóta írják hogy csökken a tc színvonal, de azért szívesen olvasgattam. Ugyan fogalmazási, helyesírási hibák gyakoribbak, meg a hígabb tartalmak, de azért általában olvasható. (A vezess nálam évek óta tiltólistán, olyan bulváros felületes vackokat készítettek.)
A múlt héten egy hosszabb, pontokba szedett levéllel válaszoltam a modern világítótesteket üldöző bugyuta cikkre (a vakítás valódi probléma, de jellemzően a hanyag tulaj, értelmetlen műszaki vizsgánál kell keresni a probléma gyökerét, és nem a nagyon műszaki jellegű The New York Times, Telegraph, Daily Mail-ről kell összeollózni egy áltudományos cikket). Persze nem érkezett reakció, az írótól nem is nagyon vártam (korábban egy-egy korrekcióra Pista kivételével tudtak értelmesen válaszolni, megköszönni, stb).
De a mai napon amit az aktuális olajdoki fantom írt, nálam kiverte a biztosítékot, feltette az i-re a pontot. A nagyja amit ír az adalékokról, és hogy normális olajat használjon a juzer, addig ok. De a hidegen, vánszorgó olajjal baszassuk szét a hajtásláncot, az nekem már sok.
Nem tudom hogy én vagyok túl érzékeny, vagy tényleg egyre hígabb a gárda, és egyre több hülyeséget írnak le heti szinten, amivel már egyre nehezebb őket komolyan venni...
Puffogás off.
Hogy valami jobban topikba vágó is legyen , fogyival meg már max sunnyognék, mert az ovijárattal tarkított melóba araszolás, és a hasonló üzem +sok cuccal messzire menős utak a kombival felfelé viszik a korábbi átlagaimat. Cserébe az új melóhelyen amikro csak lehet, bringával vagyok, legalább a hónap felében, amit kifejezetten szeretek (az jó egyetlen dolog az új munkahelyen, de ennek is örülünk).
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
kisza25
félisten
Na ma megvizslattam a toyota scion fr s (toyota gt86)-ot
Az autó fóliázva van 2 éves korától (2016) pont abban a korban van, hogy lassan már cserés lesz, pár helyen már sérült a fólia, vagy le kell szedni (mondjuk az eredeti színe sem rossz) alá néztem (bár nem egyszerű, mert nagyon alacsony) ,2016- tól itthon van, de a csonkállványon csámcsog a rozsda, mind a 4db tárcsafék cserés rajta, mert azok is rozsdássak nem kicsit.
Alufelnik körbe padkázva.
A felni amúgy át lett fényezve feketére, de le van több helyen pattogva.
A bal oldali ajtó kicsit furán áll a jobboldalihoz képest.
Azt tudom, hogy utcán állt az autó, de na.
Ablakon át benéztem, a kormánybőr szakadt, a belsejét már inkább jobban meg sem néztem
Amúgy ismerem a tulajt, mert meg mondták kié.
Amúgy nem várnék makulátlan állapotot egy 9 éves autótól, de 6,5M Ft ért 94ekm után azért jobbat várnék.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
tboldi
nagyúr
-
veterán
válasz kisza25 #257208 üzenetére
2 Hunyadit cseréled erre + adjanak mellé 1 métert; jó projekt ha nincs semmi más vészes.
A felnit magadnak megcsináltad legutóbb. A kormányt lehet bőröztetni. Fóliát talán s.k. le lehet szedni, én szedtem már le tetőről. Ha a féktárcsák csak rozsdásak és amúgy drágák lennének, érdemes lehet esztergályossal "szabályoztatni". A csonkállvány vélhetően csak felületi rozsdás; azt is meg tudod oldani magad.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz focvis #257216 üzenetére
Ha jársz erre, akkor vess rá egy pillantást pls, itt van Bogláron a tesco utcájaban a mosóval szemben. Tudom mennyiért számolnak be, úgyhogy kb szörbe cserélnék, akkor meg még rá kellene költeni. Meg még magánszemélyé, úgyhogy kicsit bonyolultabb a dolog.
Most nem szánnék rá 6,5M Ft-ot.
A csonkálvány a 2013+ autóknal nagyon nincs kezelve semmivel, de ez nem volt szép, és akkor még az alját nem is láttam, de rendesen nem tudtam alánézni.
Mindkét hátsó lámpa beázva (ezt el is felejtettem)
A 4db tárcsa, kormánybőr, fólia alatt ki tudja mi van és még motortérbe be sem néztem.
Szóval kérné a Ft-ot. Saját részre 4,5M Ft többet nem akarok használt autóba rakni. Ennyi pénznért akkor inkább egy új MG ZS, vagy veszek egy új tipot.
Kezdek belefáradni ebbe a csereberébe[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #257211 üzenetére
Igen azt irja, hogy hidegen ne porgesse 2000 fole.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz kisza25 #257218 üzenetére
Örömmel, természetesen. 2 héten belül megyek Zegre, a gond azzal van, hogy az elhaladásom péntek estére és vasárnap délutánra esik.
Tudom, a cserebere egy ponton túl fárasztó lesz. Lassan 2,5 éve megvan a Golf és még nincs kész (hátsó lökhárítón parkolási sérülés, kárpiton kopás, a leszakadt spoilert újra kéne illeszteni az új patentekkel). Lehet, hogy tudat alatt ez szándékos.
-
kisza25
félisten
válasz focvis #257225 üzenetére
Most agyalok azon, hogy egy ideig még megtartom a pirit, mert a használati értéke több, mint a piaci.
Az a bajom, hogy azok az autók, amiket én szalonból hoztam ki, azok 5+ évesen is új szagúak és hibátlanok voltak, ezzel szemben a piacon 1-2-3 évesen is lelakott vackokkal találkozok.
És azokat pofozgathatod, sosem lesznek olyanok, vagy nagyon sok ráköltésel.
Tegnap voltam moziban Kaposváron és ott volt egy MG ZS, siman élném, de tartok az alkatrész ellátástól, mert jelenleg semmit nem kapsz hozzá.
Most meg kína fegyvereket akar adni Oroszországnak... Nem tudom milyen szankciókat vetne be velük szemben európa... (Lassan kinyírjuk magunkat)Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
MC Pite
veterán
válasz MasterMark #257211 üzenetére
Nem, pont azt írja hogy ne pörgesse (fordulat és nyomatékigény ugye külön történet):
' Vagy egyszerűbben: hidegen ne vigye a fordulatot 2000 fölé.'Azt a tanácsot adja, hogy amíg több tízszerese az olaj viszkozitása az üzemszerűnek, azaz sokkal lassabban áramlik az olaj=sokkal rosszabb a kenés, addig alacsony fordulaton (még lassabb olajáramlás a mechanikai szivattyús autóknál) kvázi erőltesse (minél nagyobb szöggyorsulás!) a motort. Ennél a motornál ha jól sejtem csak a vízpumpa elektromos, az olaj szerintem mechanikus, tévedés jogát fenntartom.
Átlag benyásnál ha nem viszed 2000 fölé, akkor egy váltásnál beesik 1400ra is, kenés alig van még, ellenben egymásnak feszülés/hordósra kopás az akad szépen.Nálam: Meleg motorosnál óvatosabban (vasárnapi autósosan) gyorsítva, de ne essen a fordulat hidegen sose 2000 alá.
focvis: Köszi, elmaradtam pár hsz-el .
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Erre mondjuk nem gondoltam hogy őket is kéne támogatni
kisza: Már annyira el voltam keseredve, hogy ZS-t és Joggert is nézegettem újban...
De szívesebben vennék C4 Spacetourert (rövid, xenonos) vagy 308 SW (GT Line) annyiért, de k..a sajnálom 8 misit összetalicskázni egy autóraMár tudom, mikor a Meganet vettem, akkor keleltt volna C4P/C4ST vagy 308at vennem, akkor +2 milla lett volna, és ami akkor luxusnak tűnt, azt ma úgy hívnám: Befektetés.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
Tesóját vezettem, az meglepett hogy a Capture milyen korrekt lett (futómű, ülés, és valahogy elcsalják ügyesen a kis köbcentit a tce-vel, már alapjárat közeli közlekedénél is).
Árnyalja a képet hogy majd egy év mire megjönne az autó, és ugye nem 100% hogy annyiba is fog fájni. Szóval nem az igazi. (i30 1.5 dpi/Ceed kombi volt még újként szóba jöhető autóként tavaly, de már ezeknek is elmászott az ára.)
Úgyhogy várok, és nézem ahogy tovább másznak az árakPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
nagyúr
válasz tboldi #257189 üzenetére
Én mindent túlaggódok.
De ma ezzel jöttem dolgozni. Csak simán teszi a dolgát egyelőre. Maradjon ez így.Blue&Me az nincs. Most. hgy tudom, hogy M$ alapú, még örülök is (nem vagyunk barátok a májkrémszofttal - minden héten küldök valami nyalánkságot az IT osztálynak. Csak pislognak, hogy milyen bugokat, fícsöröket találok...)
Igazából az írt mp3 cd-t lejátsza, szóval annyi elég (kb 70 szám).
Minél egyszerűbb az egész, annál jobb anyókának. És ezt el is mondta, hogy ez a belső kifejezetten azért is tetszik neki, mert full egyyszerű, nem űrhajó, vagy pilótafülkés.@#257199Integrale
Nem teszünk bele plusz extrát, az biztos. Csak megzavarná a potenciális sorőföket. Még a nagyobbik fiam is örült, hogy egyszerű. Ja, ő hozta haza a Fordot Győrből, hát ketten anyókával alig tudnak kiigazodni a sokmindenen...B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
aero.
veterán
Végül ő lett [link]
A piros lelakottabb volt, fék vason, a bluetooth sem működött már, mileage villogott, menübe se lehetett belépni. Ez már FL, navis, sokkal szebb kívül belül.
-
MC Pite
veterán
X-Trailhez és pff, vagy Accord vagy hatoshoz 800k volt pár éve a kettőstömegű. Azt nem tudom mennyi a motor; de értelemszerűen egy kopó alkatrész, ha gatya, cserélni kell. (De nem kell agyonvágni feleslegesen lökött újságírók vagy béna váltássegéd nyilak miatt.)
aero.: Szépnek tűnik, grat! Tiéd lesz, vagy asszonypajtásnak? (én még a GTI-nél tartottam)
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
bandus
veterán
válasz aero. #257241 üzenetére
korát meghazudtoló ez a forma így részletesen megnézve, gratula, sok balesetmentes mérföldet
tboldi: leállhatnál már ezzel az olasz térítéssel mióta megvettétek a lanciát csak olasz autót vásárol a topik
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz tboldi #257248 üzenetére
Jajj.... Tavriát ne... volt 1x, az volt az első saját autóm.
Zaporozsc utódja... és hát tudjuk, hogy a Zaporozsec az Hruhcsov utolsó bosszújaként ismert autó volt.@#257247bandus
És amúgy tényleg: "mióta megvettétek a lanciát csak olasz autót vásárol a topik"[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest