Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Huawei MediaPad M5 - nagyot szól
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Redmi Pad Pro - jól sikerült
- Akciókamerák
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sicc33
aktív tag
Részemről még egyszer utoljára a felhősödésről, mint szerviztapasztalat.
Felvettem a kapcsolatot email-ben az ügyfélszolgálattal, mellékelve a képet is amit itt láthattatok. A válaszban az állt, hogy tényleg úgy néz ki, a felhősödés mértéke nagyobb mint kellene. Vegyem fel telefonon velük a kapcsolatot. Megtörtént. Hibafelvétel átadva a legközelebbi szerviznek. 1 órán belül keresetek is és másnapra bejelentkezett a szerelő!!! Kérdésemre, hogy ez nekem mibe fog kerülni a válasz: "természetesen semmibe" !
Hurrá! Másnap délután ígéretének megfelelően megjelent az úr. Kezében egy papírt szorongatva, melyben a szervizmérnök utasításai álltak. Tömören, nem szó szerinti megfogalmazásban: ha normál fényviszonyoknál, átlagos műsorképnél (pl TV adás nem sok sötét képi elemmel) a jelenség nem tapasztalható, akkor nem hibás a panel.
Szóval sötétben már ne nézd a Stargate Atlantis sorozatot, vagy olyan filmet ahol alul felül fekete sáv látható.
Így mindenkit el kell keserítsek, nem lesz se javítás se csere, se semmi.Egy-két pozitív dolog volt a történetben. Maga az ügyfélszolgálat illetve a gyorsaság. Az úriember aki a helyszínre érkezett, rendkívül kedves, készséges. De a legfontosabb az én készülékem nem Magyarországon lett vásárolva, de a garancia így is érvényesíthető volt!
Még egy apró info. Mikor bekapcsolta a készüléket az első mondata: az enyém sokkal rosszabb mint ez, igaz az még az LA sorozatból van. Illetve azt mondta, ha a két kóreai közül kell választani akkor az LG legyen !
Remélem segítettem ezzel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen