Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sheld

    senior tag

    Lenovo-TMX szerviz, utolsó kör (nagy valószínűséggel):

    Múlthéten kedden tájékoztattam őket, hogy ezen a héten pénteken külföldre költözöm. Érdeklődtem a lehetőségek iránt, hogy visszaküldenék-e rosszan a gépet, vagy addigra megjavítják-e, esetleg külföldre kiszállítják-e? Jött is hamar a válasz, hogy az ügyemmel a Lenovo-hoz fordulnak, és még aznap jött a második e-mail is, hogy eldönthetem, hogy megvárom a javítást(!?), vagy kérvényezem a cserét. Mondtam nekik, hogy a javítást csak abban az esetben tudnám megvárni, ha külföldre kiszállítják a megjavított laptopot, ellenkező esetben a cserét kérném. Jött is rá a válasz, hogy elküldték az igényt a lenovonak. Felhívtam a figyelmüket rá, hogy vettem a gépbe plusz 4GB RAM-ot, hogy azzal mi lesz. Azt mondták, ha igényt tartok rá, visszaküldik.
    Pénteken kiállították a csereigazolást, majd hétfőn felhívtam őket telefonon, hogy mikorra várható a megérkezése. Mondták, hogy majd hívnak a futárszervezők valamikor a hét folyamán. Felhívtam a férfi figyelmét arra, hogy pénteken már nem tartózkodom az országban. Ekkor egyből kapcsolt a futárszervezőhöz, már lebeszéltük a dolgot. A futár már elment, a levélben benne volt minden, aminek benne kellett lennie, még a plusz 4GB ram-nak is.

    Közben egész jól összespanoltam a TMX-esekkel. Amikre fény derült:
    Nem azért nem javítják a notikat, mert nagy ívben le..., hanem azért, mert a beszállítótól nem kapnak alkatrészt. A 30napot kötelesek kivárni (rendkívüli esetekben nagyon segítőkészek), utána már csak az emberen múlik, hogy mennyire türelmetlen, hogy mikorra adják ki az igazolást.

    Részemről a TMX-nek jár a pirospont!

    Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!

Új hozzászólás Aktív témák