- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Házimozi belépő szinten
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz parandroid #257066 üzenetére
Tegnap délután mentem egy kört, kipróbáltam amit mondtál. Hát, nem az én terepen. Ahhoz, hogy 30-t tartsam, a 38/11 attétellel, 70 fölötti pedál fordulat kell.
90-es fordulatot csak egy nagyon rövid szakaszon tudtam kipréselni magamból.
Neked ez biztos lazán megy, de aki kirándulni használja a bicajt, annak szerintem már sok. -
Ixion77
addikt
válasz vlevi #257104 üzenetére
Én is kirándulni használom főleg, és a 90 körüli fordulat nekem kb. jó. Nyilván nem 30+ sebességgel megyek, inkább 20-25 közt. Túl alacsony fordulat (<60) viszont túlerőlteti a térdeimet. Emelkedőn is inkább visszaváltok és pörgetek. Már amíg van hová visszaváltani
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
fulton
addikt
válasz Kiskopika #257103 üzenetére
igen. Több panaszt is olvastam pl a TCR re. Alacsony sebességnél is jelentkezett embereknél , pl 35 ös tempónál. Szerviz tanácstalan volt, volt akinek a kerekét cserélték de nem oldotta meg. Ami elég rossz ómen. Hogy ez mennyire jellemző még nincs elég infom.
Egyébként nekem is hasonló kezdett kibontakozni (de közel sem így mint a vidin) minap a csepelnél 60km/h nál, (ezért is engedtem el)[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz rétisün #257089 üzenetére
Kezdjétek el komolyabban venni az energiaszeleteket, a géleket, és szénhidrátos italokat ilyen távokra már. És ezt most tényleg tapasztalatból írom. Mert én a 233km után teljesen jól voltam. Se görcs, se fájdalom. Persze fejben kicsit elfáradtam a folyamatos koncentráció miatt (ami ráadásul nem is sikerült mindig), de egyáltalán nem voltam kész utána. Tegnap már megint tekertem. És szerintem ma is fogok egy lazát.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ringman
nagyúr
jó sokat mentetek, grat!
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
.LnB
titán
válasz Kiskopika #257108 üzenetére
Majd írok el is felejtettem. Ugye írtam már róla, de ott leginkább csak dühöngtem a Bryton miatt. Majd ha lesz egy kis nyugi, akkor írok. De nyaralunk, szóval most nem az az első.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ringman
nagyúr
tegnap futottam bele, hogy van aki a touron több mint 100g/óra szénhidrátot fogyasztott, durva.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
.LnB
titán
válasz Ringman #257112 üzenetére
Igen, Fetter Erik is mondta múltkor, hogy 90g/óra a megszabott nekik.
Én is próbáltam óránként enni valamit. Mellé meg ment a bekevert hypo ital.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz rétisün #257111 üzenetére
Ezeket toltam el a Balatonkör alatt. A gyümölcsök kis zselés szeletből nem vittem mind a 12db-ot. Abbol kb 5-öt ettem talán. De a többi elfogyott.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Ringman
nagyúr
válasz rétisün #257111 üzenetére
ilyen távokat nem megyek (főleg nem időre, tehát nem zavar ha ételbevitelnél akár le is kell szállni a bringáról), de tegnap kóstoltam a neten rendelt magozott aszalt datolyát, szerintem az fogyasztható lesz bringázás közben és olcsóbb, mint az ízesített lidl-ös datolya alapú gyümölcsszelet. ennek a 75%-a szénhidrát, 63%-a cukor.
szerszámos kulacsban (amit 20-30 km-nél hosszabb távra szoktam vinni) meg van egy gyümölcsszelet + müzliszelet tartalékban.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
.LnB
titán
válasz dom1n0 #257119 üzenetére
Na mindjárt megírom bővebben az egészet. Úgy is vonatozni fogunk, mert a gyerek imádja. Lesz időm megírni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Friczy
senior tag
válasz vlevi #257075 üzenetére
A kérdés igazából az, hogy megelégszel-e ezzel, vagy szeretnél akár csak közelíteni ahhoz, hogy komolyabb erőlködés nélkül hosszabb távokat (itt és most maradjunk csak a napi 50 km-nél hosszabbaknál) tegyél meg. Amennyiben szeretnél, akkor érdemes időnként próbálgatni a könnyebb áttételt. Ha odafigyelsz, előbb-utóbb rá fogsz érezni (hosszabb távoknál), hogy kevésbé fáradsz el nagyobb fordulaton (itt ez alatt a 70-80 környékét értem nagyobb alatt). Persze ehhez kéne egy pedálfordulat-mérő óra is, hogy lásd.
-
arcitec
addikt
Mára már a Balaton kör bakfitty. BUBA oda vissza, na az már valami....
[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
parandroid
félisten
válasz vlevi #257104 üzenetére
Mert rossz fokozatban vagy. A 38/11 sokkal nagyobb tempóhoz való kombináció. Hadd ne keressek kalkulátort, tippre neked olyan 38/16 kéne. Erőből tartani a 30-at ilyen alacsony pedálfordulaton persze, hogy nem megy. Lehet ilyet csinálni, csak fölöslegesen megterhelő. Ma egy graveles mögött jöttem egy darabon, ő tekert hasonlóan, billegett jobbra-balra a nyeregben minden tekerésnél, hogy nyomja, én meg másfélszer annyit tekertem ugyanannyi idő alatt, de teljesen könnyedén. Pedig a bal térdem még mindig nem hajlik rendesen, hogy normálisan tudjak pörgetni, ezért is kínzom magam ezzel a hülye mtb-kal aszfalton. Ja, meg ezen nincs pedálfordulat-szenzor, de érzésre már rutinból tudom, hogy milyen fordulatszám körül vagyok. Asszem a 32/13-on voltam, így mentünk 28 körül akkor éppen.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
.LnB
titán
Balatonkör
Reggel 6 előtt kezdtem, Balatonszemesen. És Keszhely fele indultam. Vagyis kerültem, nem is kicsit. Stravára és ide is belinkeltem a képet, hogy mit vittem magammal. Ezen felül belsőt, defekt matricát, és némi szerszámot. Terveztem pumpát is. De azt otthon hagytam, nem a szálláson, a Balatonra se hoztam el. És ezt olyan 70km után vettem észre, amikor lenéztem, és nem volt tott a kulacs mellett.
Térjünk is rá az eltévedésre, eltévedésekre. Igazából jól ki van táblázva minden. Szerintem azért tévedtem el, mert nyomtam 30km/h körül mindig. És lenézel kicsit az órára, és már is elhagysz egy kereszteződést, ahol le kellett volna fordulni. Ilyen kis eltévedés volt pár. Mert néhol eléggé kacskaringós a kijelölt út. Szóval nem egy ilyet néztem be. Elsőre nem tűnt fel. A nagy eltévedésnél viszont nem tudom mi volt. Követtem a táblát Keszthely fele. Aztán egyszer csak földúton mentem, egyre jobban be az erdőbe. Pár km után volt egy tábla. Baromi megtévesztő, mert rá volt írva, hogy Keszthely. Csakhogy az már MTB jelzésű volt. Ami érthető is az erdőben. Imadkoztam, hogy ne kapjak defektet. Mikor kijöttem egy faluba, Google maps-szal próbáltam helyre navigálni magam. Az nem vált be, mert még mindig távolodtam a Balatontól, ezért Waze-zel sikerült visszamennem a bringaútra. Durva 20-30km-es kitérő lehetett.
Na de hagyjuk is az eltévedést. A célom 8 óra alatt lett volna. Így 8:36 lett. Szóval a kitérő nélkül sikerült volna.
Próbáltam végig 30km/h körül menni. Ha engedte a forgalom, ez ment is végig. Emelkedő északon van egy-kettő. De nem túl hosszúak. Én egyáltalán nem éreztem meg őket. Forgalom reggel 10-ig kb nem is volt. Lehetett haladni. Aztán akkor kezdett el feltűnni, hogy egyre többet előzök, és többen jönnek szembe. És ez egyre sűrűbb lett később. Főleg nagyobb városokban. Például Balatonfüred nagyon durva. Ott nem lehet haladni. Közvetlenül a tömeg mellett/között megy a bringaút. Egyébként pozitív volt a tapasztalat másokkal. A legtöbbször tök figyelmes volt mindenki. Volt aki bíztatott is. Rengeteget előztem. Egy valaki küzdött, nagyon kanyargós úton alig volt hely, ahol el tudtam menni mellette. És volt egy valaki, aki húzatta magát. Vagyis próbálta, de leszakítottam. Nem bírta 32 fölött a tempót. Egy srác előzött meg a 233km alatt. Nyilván Pinarello-val, Sky mezben. De erdekes volt mert mentem mögötte. És néztem, hogy ő nem követi a bringaútat, én meg ugye követtem. Szóval volt helyismerete. Aztán megelőztem Siófok előtt valahol. Aztán Siófok után ment el mellettem. Köszöntünk, rendes volt..
Az út minőség vegyes. De én inkább jónak értékelem. Sok helyen (főleg északon) vannak gyökerek keresztbe a bringaúton. Egy részük le van marva, hogy szintbe legyen. De nem sok. Ezért neha volt meglepetés közel 30-cal. Na meg közbe jöhetnek is szembe, mikor eldob egy ilyen pukli.. Ahol jó, ott viszont tengely marha jó a bringaút. Két sáv, végig felfestve, és elsőbséggel. Erre azért figyelni kell, hogy hol van nekem és nekik elsőbbségük. A 233km alatt csak egyszer ütöttek el. Az is ilyen nonszensz szitu. Full látható voltam..
Kutakat én alig talaltam az első 100km-en. Biztos be is néztem, de volt, hogy már nagyon kevés viszem maradt a 2x0.7-es kulacsokban. A boltok meg 10-11 körül nyitnak. Erre se voltam felkészülve. De szerencsére nem volt gond. A kaját óránként terveztem, ez kicsit elcsúszott, de nagyjából az óránkénti szénhidrát bevitel megvolt. Az energiaszeleteket én annyira nem éreztem meg. De kellettek, legalább a szilárd állaguk miatt. A gél viszont zseni. Az rendes boost volt minden alkalommal. Minimum egy órára. Többet nrm mertem betolni. Az azért veszélyes is lehet.
Összességében én nagyob simának éltem meg. Nem terhelt meg fizikálisan. A legnagyobb bajom az volt, hogy eltévedtem és nem lett meg 8 óra alatt. Ettől függetlenül semmilyen szempontból nem egy nagy cucc. A legtöbbször még a Balatont se látod. Egyetlen helyen van wow érzés, amikor a magasparton mész, és lelátsz az egész tóra. Az marha szép. Az időjárás okés volt. Nem volt vészes szél. Meg nem is lehet arra varni, hogy szélcsend legyen. Ezért nem is foglalkoztam vele. Volt szembeszél persze, de szerintem északi szél lehetett, mert nagyon kevés ideig mentem pofaszélben.
Az átlag 27.1km/h lett. Higyjétek el, hogy ennyi kanyar, lassítás, kerülés melett ez is csoda. És tényleg, ha lehetett így is 30km/h felett mentem. Még a vége fele is.
Megcsináltam. Lehet, hogy majd meg fogom még valamikor. Eltévedés nélkül illene. De most már nem izgat annyira ez az egész. Dobogókőre bármikor jobb élmény felmenni. Nem beszélve a pilisszántói falról!
Tanács másoknak?! Nem is tudom. A legfontosabb a táplálkozás. És ez nem vicc. Az a kulcs. És nem érdemes kapkodni. Én kapkodtam. Kapkodnék legközelebb is a 8 óra miatt, de nem érdemes. Ja és inteni, köszönni másoknak felesleges. Ha a 20%-uk visszaint, bólint, akkor sokat mondtam.
Ui: telórol írtam, utálok így írni. Ha tele lesz hibával, akkor bocs.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
rétisün
veterán
már 12 éve (és egy hete)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #257131 üzenetére
38/11 a legnagyobb áttét a nuroadon, viszonylag ritkán használom azt is, akkor van értelme, ha rövid ideig 35 km/h fölött tartanám a sebességet (90-es pf-tal van meg a 40 km/h kb), de annyira jó kondiban meg nem vagyok.
a következő nálam a 38/13 és a 38/15, az inkább használatos.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
-
-
Friczy
senior tag
-
parandroid
félisten
Ha venned kell valami kaját, akkor ne boltot keress, hanem benzinkutat. Gyakoribb, egyszerűbb, és nem kell kint hagynod a bringát, vagy csak minimál időre. Az a legjobb, aminek kis pékség/kávézó része is van, ott le lehet ülni negyed órára egy szenyó-süti-kóla-kávé kombóra.
Amúgy gratula, ez így is egy tök jó idő!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
addikt
Mindenek előtt gratula
Többek közt ezért vettem már egy olyan navit (iGS520), ami legalább csiganyálas navigálást tud. Teljesen jól bevált, kényelmesen megrajzolom az útvonalat számítógépről, feltöltöm a bringás computerre, aztán követem.
Nincs több Google Maps-szal szerencsétlenkedés a kereszteződéseknél, nincs több időveszteség, eltévedés. Került Kínából 24 ezerbe, már bőven megérte. Akármennyit is megy az ember, bármekkora távú kitérő kellemetlen lehet. Főleg, ha van egy célod, meg 200 km-t mész / mennél adott sebességgel, 20-30km pluszban hiányzik a fenének.
Egyébként a BuBán is alig van kút, eléggé elszomorító. Én ki is fogytam vízből, elég sz@r érzés.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
arcitec
addikt
válasz dom1n0 #257130 üzenetére
Sok értelme nem lenne, sőt semmi értelme, mert a környezetedből meg nem látsz semmit.
Lehajtott fejjel száguldani pár km-es szakaszon is lehet és még csak el sem tévedsz, a köridőd meg meg lesz, ha meg lesz... U.I: Lásd F1[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
mauimagic
senior tag
Jól sejtem, hogy egy '80-as évekbeli 2x7 országúti meghajtás (50/40*14-26) átvariálása kicsit muglisabb áttételűre az teljesen elb.szott ötlet?
A régi hátsó váltó (EX300 rövid kanalas) egyáltalán elboldogulna egy 34T-s sorral?
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #257144 üzenetére
Komolyan nincs olyan bike computer, amiben rendes báró+GPS alapú mérés van magasságra, tölthető rá offline térkép, és tud normálisan navigálni?
-
Kiskopika
senior tag
Én úgy oldottam meg a víztalálás kérdését, hogy az EDGE 830 ra töltöttem egy Velomap térképet, és a navin belül az érdekes helyek között a drinking_water re keresve azonnal távolság szerint listázza is hol van kút a közelben.
Lehet müködik a gyári térképpel is de nekem így bevált, fontos hogy alsó vonallal legyel a drinking_water
Itt a környékemen ausztriában szerintem sportot üznek a kutak elrejtéséből, szinte közvetlen a bringa út mellett sose találok, mindig le kell térni róla kicsit[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 3 akku (2S2)
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
- DJI Mavic 3 Classic / Pro / Cine FMC drón táska, koffer (StrartRC)
- DJI Mini 3 pro drón kiegészítők - táska, propellervédő, ND Filter szett
- DJI Mini 2 Fly More Combo drón (újszerű)
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest