- Google Chromecast topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- NVIDIA® driverek topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- HP notebook topic
- iPad topik
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ixion77
őstag
Sziasztok!
Kérem az e-bike szakértőket, mondjanak véleményt erről: 2022 Formula E Team eBike €2295
Jó vétel ennyiért? Esetleg van jobb ár/érték arányú ajánlat?"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Sziasztok!
Akik próbálták mindkettőt, kérem, segítsetek gravel vs. fully választásban.
Jelenleg egy ősköri, atombiztos, csillapítás nélküli mountain bike-om van, amit szeretnék lecserélni valami modern darabra. Jellemzően a családdal és egyedül járok kerékpározni makadám, föld-, és kijelölt kerékpárutakon. Hegyes-dombos környéken élek, de igazán nagy emelkedőket eddig még nem támadtam meg.
Mivel nem vagyok már fiatal, a (képzelt) kényelem miatt a fully felé húz a szívem. Az is tetszene, hogy nem a terepviszonyok nem korlátoznának abban hogy merre mehetek. Ugyanakkor tartok a teleszkópok karbantartás-igényétől (nekem kellene csinálni), valamint a plusz 3-4 kilót és a kevésbé hatékony hajtást is erős hátránynak írják.
Szerintetek melyiket válasszam? Például Radon Skeen Trail AL 8.0 vagy Orbea Terra H40? Esetleg a kettő közt, pl. Radon Jealous AL 9.0?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz jjeahh #244445 üzenetére
"Ha kell a kényelem, akkor a gravel miért opció? Ha jó a hardtail xc is, a trail fully miért?"
Mert tapasztalat híján fogalmam sincs, hogy mekkora a kényelemben a különbség. Úgy képzeljem a fullyt hogy "átcsapatok a füvön és majdnem olyan mintha aszfalton mennék", vagy hogy hogy "átmegyek egy fa gyökerén anélkül hogy felálltam volna akkor nem leszek hátsón rúgva, de kisebb egyenletlenségeknél semmit sem csinál"?
"Ha jó a hardtail xc is, a trail fully miért?"
Mert nem tudom hogy jó-e. Nem tudom, hogy mennyire számít a hátsó csillapítás nem túl durva terepen.
Az én használatom 95%-ában valóban ágyúval verébre lenne. Viszont ha nem sokkal drágább, és kényelmesebb, akkor miért ne... De vajon kényelmesebb? Vagy csak macerásabb az extra komplexitás miatt?A BH tippeket nagyon köszi, megnézem erősen.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Toobee #244444 üzenetére
Köszi! Gravelt nagyon marketingelik mint "ez jó mindenre ha nem extrémkedsz", ezért gondolkodtam rajta. De a tötymörgés tekintetében igazad lehet, így egyre csökken a szememben az esélye.
Viszont a "szép tájon nagyobb tekerések egyedül" is vonz. Ilyesmire nagyon nem jó a hardtrail és a fully? (Hardtrail = XC, ugye?)
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Hasaggymeg #244453 üzenetére
Köszi! Az autókból könnyű, egyértelműen a harmadik. Legcsendesebb, legkényelmesebb, legkevesebbet fogyaszt. Raszputyicában pedig úgysem tervezem használni. Bringában viszont pont nem az legterepesebb ígérkezik a legkényelmesebbnek.
"vagy leginkább aszfalt, murva döngölt földút, és enyhe terep max 10%-os emelkedőkig"
Ez. Plusz kavicsos utak (makadám) és babakocsival járható túrautak.Abból, hogy az utolsó mondatod tökéletesen ellentmondott #244450 andrisbandi utolsó mondatának, kezdem úgy érezni hogy nincs egyértelmű megoldás arra hogy melyiket érdemes választani.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Friczy #244528 üzenetére
Köszi! Össze már nem zavarsz, mert #244444 Toobee nagyon találó hozzászólása meggyőzött hogy ejtsem a gravel vonalat. Az nagyon jó lehet amikor az ember maga megy kilométereket falni, de családdal tötymörgésre nem való. Meg hozzá vagyok szokva hogy nyugodtan átvághatok bármin (ha bírom erővel), a gravel viszont olyan törékenynek tűnik, hogy mindig félteném.
Alu fully vs karbon hardtrail pályán gondolkodok jelenleg. Esetleg SUV, ha úgy döntök hogy az élmény helyett a praktikum legyen az elsődleges.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Friczy #244531 üzenetére
"Amikor ezen tekertem hosszabb távon, hajlamos volt megfájdulni a csuklóm. (nyilván a 6-7 bar guminyomás is számít) Aztán az első villát lecseréltem karbonra, minden más maradt. A csuklófájdalom megszűnt."
De jó hogy ezt leírtad! Pontosan ez az én problémám is, hogy egy óra után a csuklóm már annyira fáj hogy inkább elengedett kormánnyal megyek amikor lehet. Eddig azt gondoltam, hogy azért mert a bringa mérete/geometriája/beállítása nem megfelelő és talán túl sok teher van a kezemen, de ezek szerint inkább az első teleszkóp hiánya a ludas.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz andrisbandi #244532 üzenetére
"Nem az lenne a célszerű, ha kipróbálna egy fullyt?"
Dehogynem. Tudtok ajánlani olyan boltot Budapesten, ahol ezt meg lehet ejteni? Mert az pont semmit nem ér hogy egy Hervis-szerű boltban gurulok 5 métert tükörsima talajon, más boltokat meg nem ismerek.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Hátsó váltó beállításban kérnék segítséget (Simano Sis 7 fokozatú).
A jelenség:
Sokfogúról fogaskerékről kevesebb fogú felé váltva szépen végigvált mindent. Ha viszont a legkevesebb fogúról váltok egyel odébb, akkor csak kerreg. Ha még egyel odébb váltok, akkor vált oda ahová előzőleg kellett volna. Ha váltogatok tovább, akkor lépeget, mígnem az utolsó előtti fogaskereket átugorva ér a legnagyobb fogaskerékhez.
Három csavart látok, az alsó és felső határolót, meg hátul egyet ami nem tiszta számomra hogy mire való. Mit kell tennem hogy jó legyen?"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz bardi #244705 üzenetére
Jól emlékszel, én voltam az. A felhasználás kb. egyenlő arányban aszfalt, gravel, száraz földút és erdei utak.
Jelenleg a vacillálás az itteni tanácsok figyelembe vételével a Radon Skeen 8.0 és a
CUBE REACTION C:62 RACE közt van. Illetve volt ~három nappal ezelőtt, mert ahogy nézem már egyikből sincs méretem.
Úgy tűnik, nem most van a jó időszak akciós bicikli vételére. Gondolom hogy kezdődik a szezon és megnőtt a kereslet. Lehet hogy várok őszig."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Dark Archon #244709 üzenetére
"Mellesleg én ITT nézelődnék Cube-ok után, nagyon jó bolt."
Lehet hogy jó, de azért €1760 vagy €2500 az nem mindegy. Ha lenne nekik S helyett (ami megfigyelésem szerint a legyakrabban akciós bármely típusból) L-es, és raknak rá -30 százalék kedvezményt, valószínűleg venném is.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Probléma: Gyerek bringájának első teleszkópja csak nagy súlyra mozdul. A gyerek meg könnyű. Ezért szétszedtem hogy rendbe rakjam. Típus: RST First Air 24 (ennek egy régebbi változata, ami még felnifékes volt)
Kérdéseim:
1, Mennyire kell állítani a légnyomást? Ezt találtam, de ez 40 kilós gyerektől indul, az enyém meg kb. 27
2, Kell ebbe valahova olaj?? Ebben a fórumban mintha arról diskurálnának hogy mennyi kell bele, de én nem látom hogy hol kellene ebben olajnak lennie.
3, Az egyik oldalon a levegőtartály van. A másikon meg ez:
A vékonyabb rúd mozog jobbra-balra a vastag csőben. Megforgatva kiderül, hogy a cső végén levő erősségállítót tekeri. A cső belsejében látok egy menetet. Mikor szétszedtem, nem volt más itt csak egy adag sárga zsír. Kellene ebbe tekerve lenne valaminek?"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Segítsetek választani:
Orbea ALMA M30
vagy
CUBE REACTION C:62 RACE
?Az akciós áruk gyakorlatilag azonos. Az Alma 1 kg-mal nehezebb, de kicsit jobb a groupset és geometria, a Cubeon pedig sokkal jobbak a kerekek és a fékek.
Kinézetre nekem kicsit jobban bejön a Cube. A listaára az Orbeának magasabb."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz mauimagic #244982 üzenetére
"mázlista vagy, hogy van a méretedben"
Tegnap még volt.
Nem beszélve arról, hogy két hete még ennyiért is volt.
Közeledik az a pont, amikor bevágom a durcát és inkább használom tovább a régi ócskaságomat őszig vagy jövő tavaszig..."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Szerintetek megbánnám, ha karbon hardtrail helyett alut vennék? Nagyon jó felszereltségűnek és kiegyenlítettnek írják ezt a Radont is. Értelemszerűen olcsóbb, súlyban azonos, és főként van a méretemben. A komfortszint és tartósság ügyében viszont nem tudom megítélni őket. Érezhetően kényelmetlenebb az alu? Kíméletes használattal hány év lehet a karbon élettartama?
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Már majdnem eldöntöttem milyen bringát vegyek, aztán most egy akció megint elbizonytalanított. Ti melyiket vennétek: Cube Reaction C:62 Race vagy Focus Thron 6.9?
A Thron egy kicsit még olcsóbb is lenne mint a Reaction."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz mauimagic #246235 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat.
Igazándiból már elengedtem a fullyt azzal, hogy a kisebb egyenetlenségeket a teleszkópok úgysem nyeli el, a nagyobbaknál meg úgyis kiállok a nyeregből. Legalábbis így képzelem a fiam ócskatelós bringája alapján.
De most szembejött ez az ajánlat, és eszembe jutott, hogy ha el akarom adni, akkor a Focusra mindenki úgy néz hogy "ez valami nagyon faca bringának néz ki, ezért bármit megér", a másikra meg úgy, hogy "ez egy sima MTB, mi kerül ezen ennyibe?".
Ár/érték arányban jobbnak tűnik a Focus, viszont 5 kilóval nehezebb. Azért az nem kevés. Cserébe viszont valószínűleg masszívabb, bírja a gyűrődést 10+ év után is. Nehéz döntés."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Hasaggymeg #246252 üzenetére
30 éve ugyanaz a bringám van, nem akarok tovább várni
Viszont bárhogy is döntök, elképzelhető hogy belátom hogy rosszul döntöttem, és el kell adnom a bringát.Talán most szombaton egy rendezvényen lesz alkalmam kipróbálni egy fullyt. Fölöttébb hasznos lenne ha nem elméletben kellene kitalálnom hogy mennyi pluszt jelent komfortban az a hátsó teló ha nem extrém a terep.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Toobee #246261 üzenetére
Köszi a válaszokat mindenkinek!
180 vagyok, tehát típustól függően többnyire L, néha M méret. Ez a kettő amit néztem 1850 euró körül van. 2000 fölé semmiképp sem megyek.
Ebben a pillanatban épp azt gondolom, hogy ha a Radon Skeen AL 8.0-t kihagytam €1750-ért, akkor a Focust is kihagyom €1850-ért. Nehezebb, és felesleges is az én felhasználásomra. Ha végképp nagyon bosszant majd a hátsó teló hiánya, akkor megpróbálok majd egy suspension seatpost-ot.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz 6030D #246285 üzenetére
Ráadásul szép a színe is
Az összehasonlító szerint viszont a Cube-on jobbak a kerekek, a fékek, a groupset, de még a felfüggesztés is. Hülyeség?
(Mondjuk azt a 25 év garanciát igazán megadhatná a Cube is... Kicsit tartok a karbontól 10+ év utánra.)
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Toobee #246293 üzenetére
Cserélni lehet, de nem fogok. Egyszer kiköhögöm ezt a (szerintem horribilis) 2K eurót, aztán tutihétszentség hogy nem veszek 500+ eurós teleszkópot, kerékszettet, vagy váltót. Új láncot meg fékpofát kap néha, meg törődő gondoskodást (beállítás, takarítás és zsír), mást az első 20 évben nem.
Ezért is gondolkodok ilyen overkill bringában: ahogy néztem, sokkal olcsóbb újonnan egyben megvenni a jobb minőségű alkatrészekből álló bringát, mint utólag upgradelni egy alacsonyabb felszereltségűt.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Toobee #246293 üzenetére
"Vázat, geot nézzél inkább"
Nézem én, nézem erősen, mert teljesen egyetértek hogy az ideális geo a legfontosabb.
Viszont hiába nézem, nem látom. A reach hosszabb 2.5 cm-rel, viszont a procaliberé alig hosszabb, míg a stack jelentősen kisebb is.
Ezek okozzák a fő különbséget? Vagy van más jelentős tényező is amit néznem kellene? Esetleg olyasmi, ami a számokból nem derül ki?"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Zanik #246315 üzenetére
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat! Nagyon hasznosak.
Holnap megyek megnézni élőben milyen a Cube, de előre tartok a narancssárga színtől (másmilyen meg nincs készleten).
Elkezdtem húzni a Cannondale felé. Nem csak azért mert tetszik a piros-fekete, hanem mert úgy látom, hogy míg a Cube egy alacsonyabb árkategóriás váz top felszereltséggel, addig a Scalpel egy top váz alacsonyabb felszereltséggel. Csak van valami oka amiért ezt a vázat 11K euróért is megveszik.#246319 Fall-N:
A #246292 hsz.emben levő összehasonlításban egyik sem fully. Azt ismét elengedtem.
Most azon megy a töprengés hogy a Cube legyen, vagy megér a Cannondale +300 eurót a gyengébb felszereltség ellenére.[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz jjeahh #246327 üzenetére
A csúcs geo gravelek miért sokkal kisebbek a csúcs geo XC-knél?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Hasaggymeg #246330 üzenetére
#246337: Igen, felszereltségbeli különbséget is figyelembe véve teljesen igazad van, megvan a ~€600
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Toobee #246339 üzenetére
Csak azt próbáltam kitalálni, hogy ha nem meredek emelkedőkön és lejtőkön használom főként a bringát, akkor vajon érzékelem-e én egyáltalán a Specialized geojának jobbságát.
A mostani bringámon azt utálom talán a legjobban hogy rövid (reach ~41, stack ~59), ezért a hátam folyamatosan be van görbülve. Emiatt vonz a Scalpel nagyobb reach távolsága, de nem akarok túlzásba sem esni, főleg ha extra pénzbe kerül.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Hasaggymeg #246342 üzenetére
Köszi az álláspontok megvilágítását. Jó tudni
"Mit is hajtasz most és mennyit évente?"
Most egy ősköri 26"-os MTB-t használok, ami tök jól működik mert folyamatosan újítgattam. De most már kezdenek a fiaim nagyok lenni, így egyre jobban bírják a távolságokat, plusz olyan helyen kerültünk ahol érdemes is bringázni, így lényegesen nőnek a megtett km.-ek. 6-8 év múlva pedig valószínűleg meg is örökölné az egyikük amit most veszek, én meg áttérek valami ebike-ra, mert máskülönben addigra nem fogom velük bírni a tempót. Ezért is töprengtem fullyn meg gravelen is, mert tartok tőle hogy 18 évesen az XC nem lesz nekik elég "menő"."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Maximum1 #246365 üzenetére
Ezt 28%-kal kapnám meg olcsóbban mint a C:62 Race-t, cserébe nehezebb lenne 2.5 kilóval, gyengébb alkatrészekből állna (pl. egy €730 értékű teló helyett egy €180-asat kapnék ami már önmagában hozza az árkülönbséget), és legfőképpen nem karbon vázas lenne. Szerintem nem éri meg az olcsóbbat venni, függetlenül attól hogy kihasználom-e. Minden valószínűség szerint komfortosabb a drágább, és inkább kifizetem most a +30%-ot mint pár év múlva újra bringát vagy alkatrészeket kelljen vennem annak többszöröséért.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz mauimagic #246382 üzenetére
Van az máshol, olcsóbban, ráadásul nem hupizöld színben Benne van jelenleg is a top 3 jelöltem közt.
Miért vetted meg? Miért nem használod inkább a Canyont?"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz mauimagic #246397 üzenetére
Ez?
"mert az esetek 90%-ában overkill a fully."Kicsit részletezhetnéd, mert ez nekem olyan mintha azt mondanád hogy "vettem egy Dacia Logant, mert a Tesla Model X az esetek 90%-ában overkill". Az. Na és? Ha már úgyis megvan, miért ne használnád azt?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Fall-N #246424 üzenetére
"De egyszer cserélek rá, rögtön lejönne 1,5-2 kg."
Minap szereltem a gyerek bringáját, és lemértem hogy az ócskaszar belépő szintű első teleszkóp 1.6 kg. Abból még ha a karbon héliummal van töltve se jön le 2 kiló
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Melyiket választanátok, és miért:
Cannondale Scalpel HT Carbon 4
vagy
Trek Procaliber 9.6
?Akciós árban kevesebb mint 5% a differencia, arányok hasonlóak, felszereltség hasonlónak tűnik nekem, garanciális feltételek szintén, fő különbség a váz.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Sárvédő nélküli MTB-vel esőben földúton is járók, hogy szoktátok megoldani hogy nagyobb sebességnél ne legyetek fülig sarasak?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz vallas #246531 üzenetére
"Ha tényleg egy sebességeset akarsz akkor azt máshogy kell.."
Hanem hogyan?
A gyerek ratyi bringáján amit használtan vett neki az anyja az első alu tárcsák közül főleg a középső fogai teljesen el vannak torzulva, ezért spekulálok az első váltó megszűntetésén és egy fogaskerekessé alakításán, ahogy pl. a Woomokon is van.
Azt hittem, elég ha veszek egy rövid hajtókaros négyszögcsapágyas tárcsát, felrakom a régi helyére, és már kész is vagyok. Tévedek?
(Ami eddig visszatartott attól hogy meglépjem, az a 40 fog. A woomokon 24 fogas van, valószínűleg nem véletlenül.)"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz vallas #246539 üzenetére
A probléma ott van, hogy gyerek méretű (155mm) hajtókarral és láncvédővel én még csak 40 fogasat találtam. Láncvédő nélküliből 36 fogasat, annál kevesebbet nem.
Azt meg nem igazán akarom rárakni neki, mert elkapja a hév a lejtőn, felgyorsul ahogy csak bír, aztán a kanyarban megijed, ráránt az első fékre és ripityára töri magát.
Ha valaki tud 36 fognál kisebb 155mm-es hajtókarú négyszögletes tárcsát, szóljon![ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Most kipróbáltam a kedvedért: 100mp simán megy bármiféle bemelegítés vagy gyakorlás nélkül úgy, hogy én kb. az irodakukac szintjén vagyok edzettség tekintetében. Aztán sem fáradtság miatt hagytam abba, hanem mert egyre inkább a derekam akarta átvenni a melót, és nem akarom hogy a lumbagom kijöjjön. De akinek nincs derékproblémája, némi gyakorlással simán el tudja érni a 3 percet.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Fall-N #246581 üzenetére
Viszont amikor esőben kell elbringáznom pl. egy boltba, akkor elég hülyén érzem magam totál sáros ruhában, és az eladók sem lelkesednek értem Ezért érdekelt, hogy van-e erre valami modern megoldás, pl. mondjuk gyorsoldós sárvédő, ami felpattintható amikor előre látom hogy olyan az idő hogy kell.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz MPowerPH #246598 üzenetére
Egyre hajlok rá hogy vegyek egyet, rakjak rá 4 macskaszemet, sárvédőt, racket előre és hátra is, első-hátsó fényvisszaverőket, lámpákat, gravel gumikat, aztán minden nap postoljak ide a prűdekek egy fotót csak hogy legyen min háborogni
Igazán nem is a 4-est kellene venni, hanem a Hi MOD 1-et, csak arra még nem találtam első racket
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Khelben #246593 üzenetére
Köszi a tippet! Drága ugyan, de legalább talán jó anyagból van, nem kínai fröccsöntött szemét. A hátsó kifejezetten tetszik. Az első így ránézésre olyan kicsi, hogy ezzel együtt is beküldi a kerék a vizet még a szemüveg alá is. De lehet hogy elég ez, a semminél biztosan több.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz velizare #246605 üzenetére
A videó alapján kizárólag pesten, a főútvonalakon (Nagykörút, Kiskörút, Üllői út, Hungária, Andrássy) kell számítani rájuk.
Kíváncsi lennék, hogy ha valamelyik biciklis nem állt volna meg hanem behajt egy nem autózható irányba, akkor mit csinál az autósrendőr. Gondolom, azokat az eseteket nem rakták a videóba..."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
válasz Because #246633 üzenetére
Az én "bicikliszerelő állványom"
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű/ Új állapotú Seiko Spirit SBTR029 Ice Blue Chronograph! Foxpost van!
- Kugoo G-Max 500W os Nagytestü elektromos Roller -Kedvezö Áron! 161 meg
- Armaf club de nuit intense szett
- Eladó Seiko Prospex SAVE THE OCEAN Padi Special Edition The Great Blue
- DJI Mini 3 Pro Intelligent Flight Battery akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen