- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Notebook hibák
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #257945 üzenetére
Ajj ne már, én már eldöntöttem, hogy Elemnt Roam V2 lesz, bezavartatok. Sajnos az 530-amnak betört a kijelezője - már másodszor tört ki rázós terepen a műanyag Garmin mountból egy kis fog, ezt már sajnos nem élte túl, lehet nem hülyeség pánttal rögzíteni a kormányhoz a kompjútereket.
-
nagyúr
-
.LnB
titán
válasz Zoliwrc #257953 üzenetére
Az drágább, és elvileg kevesebbet tud. Úgy érzem, hogy ott inkább a márkát fizetném meg. De lehet, hogy ez a név, garancia a jobb minőségre. Mert a Garmin "a kerékpáros computer márka". A Hammerhead meg elég ismeretlen. Viszont utóbbi fele húzok. Nagyon sok jót hallani róla.
Ami gáz lehet, hogy az én kormányom nem 31.88mm átmérőjű, hanem keskenyebb. Szóval valami adaptert kellene kerítenem majd.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ZolkoW
őstag
Részvétem a családoknak, és nagyon szomorú tényleg, de most ettől az esettől akár elvonatkoztatva, akár nem: az autós oktatóm mondta huszon évvel ezelőtt, hogy olyan nincs, hogy baleset. Olyan van, hogy egyik, vagy mindkét fél hibázott, nem készült fel, elvétette, nem úgy csinálta, ahogy kellett volna, és ennek a következménye az, amit balesetnek hívunk. Igen, van, amikor a vétlen hal meg, és nem akarok abból szócunamit, hogy ki a hibás, meg el sem olvastam a cikket, csak ezt nem kenném se a sorsra, se kivédhetetlennek nem nevezném. Sokkal egyszerűbb dolgokban is hajlamosak az emberek "kivédhetetlennek" nevezni ezt-azt: pl. megfordulok a boltban a hátamon a hátizsákkal, és leverek egy porcelánt... hát, tuti lenne, aki elkezdené magyarázni, de nem, balfasz voltam, nem számoltam vele, hogy a táskám kilóg... sokkal-sokkal kevesebb valóban kivédhetetlen eset van, mint ahányra azt mondják.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
addikt
válasz lsebestyen #257944 üzenetére
S nem ezt írtam én is? Hiába mész te nem ész nélkül, ha más ész nélkül megy. Munkába menet is átlag 2x ütnének el egy héten, ha nem figyelek. Ha egyszer valamiért mégsem figyelek, annak ellenére, hogy elsőbbségem van, és a másik sem figyel, akkor leszek benne én is a hírekben.
Minap egyébként vészfékeztem, hogy ne üssenek el. Nem értem az olyan f***okat sem, aki megelőz, majd befordul rögtön jobbra, ahelyett, hogy várna negyed percet. Elég rossz érzés amúgy, centivel ment el a kocsi kereke az én első kerekemtől. Az autós persze ment tovább, észre se vette szerintem, mit művelt.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Tin
veterán
válasz ZolkoW #257957 üzenetére
Nem vitatom amit mondasz, de naponta mindenki sokszor hibázik, mégis ritkán hal bele. Ha 3 mp-el előbb ér oda bármelyik fél, egy nagy fékezés van, 3 mp-el később meg egy anyázás, vagy épp semmi. Az Árpád hídi balesetnél ez még igazabb, ott nagyjából 5m-el előbb vagy később ér oda a srác, és megmenekül. Ilyen az élet.
-
.LnB
titán
válasz Zoliwrc #257958 üzenetére
A Hammerhead-en mi nehéz neked? Amerikai cég, New York-i központtal. És a Sram leányvállalata.
Értem én a Garmin név jelentését. De ez sem hangzik rosszul. Legalább nem valami kínai cég.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
parandroid
félisten
válasz Dark Archon #257938 üzenetére
Mellettem húzott már el kb fél méterrel szemből érkező nagy fekete autót előző nagy fekete autó. Nem szeretném még egyszer átélni a dolgot, pedig kb 3 sávnyi széles 2 sávos út volt, és másztam épp, tehát valszeg közelebb voltam a 20-hoz, mint a 30-hoz. Nem szeretem érzésre tippelni a többi közlekedő sebességét, de ugye nálunk 100 kmph a megengedett legnagyobb sebesség, és az az érzésem, hogy az előzött is kihasználta ezt azon a sok km-nyi, lejtős, hosszú, egyenes szakaszon. Én meg kicsit befostam. Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy látott-e jönni (akkor még nem volt első villogóm, ez volt az egyik kiváltó ok, amiért ragaszkodom hozzá azóta is), és szerencséje volt, vagy ‘direkt így akarta’, ha kettőnk közül az egyik benézi a dolgot, akkor kb így lebontom az autó elejét, de nemigen maradnak utánam összeszedhető testrészek.
A képek, meg a sztori alapján amúgy az a gyanúm, hogy volt ott a kanyarlevágás mellett gyorshajtás is, csak az a kérdésem ilyenkor, hogy a fasznak nem egy bálagyűjtő traktorral találkoznak az ilyenek…
Amúgy meg ez az egyik oka annak, hogy jobban szeretek mászni, mint ereszkedni, eleve roppant gyáva (értsd: defenzív) vagyok a biciklin, nagyobb sebességeknél meg pláne. De amikor szemből érkezik valami olyan tempóval, amire fel sem tudsz készülni, akkor mégis mi a teendő? Arra nincs idő, hogy félrerántsd a kormányt. Ilyet (ti.: miért nem ment inkább árokba, mint hogy ütközzön?) csak az kérdez, aki még nem volt hasonló helyzetben.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
.LnB
titán
válasz Napfénysüti #257955 üzenetére
Balatonkört bírja ki, annyi a szempont. Azt meg legközelebb szeretném eltévedés nélkül, 8 óra alatt letudni. A hivatalos honla 14h-s üzemideje akkor nem valid?
Ez a SIM foglalat minek bele? Azt mire lehet használni? Mármint ha teszek bele SIM-et?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lsebestyen
addikt
válasz Dark Archon #257959 üzenetére
"40-nel sem ment... ha az autós is csak 40-nel ment, az 80 km/h ütközés, amit már kocsiban sem feltétlenül élsz túl." csak erre reflektáltam.
Én outis aggyal gondolkodom, baromi gyorsan elérsz olyan sebességeket, amiket egy trekkinggel soha nem fogsz, vagy úgy érzed, hogy mindjárt elesel, annyira instabil. Van aki az Istenhegyin rakja neki lefelé 70-nel, na az istenkísértés, ez itt most nem játszott be, aztán mégis megtörténik a baj.
-
Lacerta
aktív tag
válasz 6030D #257927 üzenetére
Hja, tegnap mentem egy szabad szemmel is látható kört.
Kinn a napon majd meg gyulladtam, az árnyékban pedig ilyen öklömnyi darabokat haraptak ki belőlem a bögölyök, miközben kedélyesen meg-megosztották a véremet néhány szúnyoggal. A kullancslegyek pedig addig a testszőrzetemben krosszoztak mindenfelé.
Szerencsére, ahogy öregszem, egyre gyorsabban eltűnnek a csípésnyomok, és egyre kevésbé viszketnek. -
Toobee
veterán
Nekem már 4 hete húzódik a Hammerhead ügyintézésem, írom röviden, hogy mi volt a menete:
- megérkezett, gyárilag hibásan, ez kiderült az első tekeréskor
- r2-nél megigyényeltem a csomagcímkét, írtam nekik, hogy mi a gebasz vele
- r2-nél mondták, hogy a hammerhead kérte, hogy közvetlen velük vegyem fel a kapcsolatot
- hammerhead support kb 3 nap alatt lezongorázta az ügyet, kaptam dpd csomagcímkét, de futárt nem tudtak rendelni. Kérték, hogy vigyem be csomagpontra
- csomagponton nem volt felismerhető a címke, nem kezelte a rendszer, így nem tudtam feladni
- vissza a supporthoz, végre kaptam valami európai nevű embert, akivel már lehetett érdemben beszélni, szóltak, hogy 20 euróig térítik a visszaküldést
- ekkor fordultam vissza az r2-höz, mondtam, hogy inkább elállok, nekem ennyi macerát ez nem ér meg
- közben feleségem kapott egy h&m csomagot, amit a dpd szállít, dumáltam a futárral és mondta, hogy ő fel tudja venni, de nem tudott adni semmilyen visszaigazolást erről, hiszen nem rendelésre jött. Megkapta a csomagot, szóltam a hammerheadnek, akik még aznap elküldték az új eszközt
- természetesen sikerült elrontani a címkézést, munkahelyem címéhez beírták utca+házszámnak a cégnevet+kapucsengőt, így most kering a csomagom
- mydpd-n keresztül sikerült módosítani a címet, így elvileg ma érkezik meg a cseredarab.
06.23-a óta húzódik az ügy. Garminnál ez annyi, hogy beballagok a Navigathez és hozom el az újat, miután megnézték, hogy tényleg szar (sajnos már a 3. venu sq van a kezemen, elég gyorsan elhullanak).
Az az egy dolog tartja bennem a lelket, hogy nagyon meggyőzően működött az első tekerés alkalmával, ezért nem az elállást választottam, bár lehet, hogy mégis jobban járnék az Edge Explore 2-vel, ez volt az eredeti tervem, csak leakciózták közben a Karoo2-t.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
#257963.LnB: lehet élő helymeghatározást osztani, hogy éppen hol vagy, meg bármit csinálni rajta, amihez a wifi kéne. Szerintem nem sokan használják amúgy.
14h kijöhet, szenzorok nélkül, akkukímélő módban, nagyon alacsony fényerőn. Redditen volt, akinek kijött így több is, de őszintén szólva fölösleges ezzel szívni. Balaton körön is fix, hogy megállsz valahol legalább 20 percre, type-c-ről lehet tölteni ha nagyon muszáj. Ha pedig olyat mész, hogy nem állsz meg 20 percre, akkor az azt jelenti, hogy végig mész max 7 óra alatt, azt lazán bírja. -
lsebestyen
addikt
válasz Toobee #257966 üzenetére
Akárhogy nézem, ez nem a Hammerhead baja, hanem ahonnét vásároltad és a DPD töketlenkedése.
Ismerősöm Di2-t használ, miután a Shimano letiltatta a HH-val a vonatkozó funkciókat egyetlen email után mondták neki, hogy visszakapja a vételárat, pedig akkor már használta régóta.Egyébként meg az egyik fórumtárs éppen szív a Garmin supporttal gari ügyben.
-
zsamiatt
őstag
válasz lsebestyen #257964 üzenetére
Trekinggel 45-50t is kihozom lejton lefele. A 45 konkretan balaton koron volt. Igaz nem belathatatlan utszakaszon. De mar ott is ha borulsz az komoly fejfajas lesz.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
szuszinho
őstag
válasz lsebestyen #257967 üzenetére
Ha mindent kikapcsolsz rajta, akkor minek ilyen eszköz
-
Toobee
veterán
válasz lsebestyen #257968 üzenetére
Hammerhead intézte az egészet (a kifejezett kérésük volt, hogy ne az r2-vel intézzük, hanem közvetlen velük), az ő balfaszságuk volt.
-
lsebestyen
addikt
válasz zsamiatt #257969 üzenetére
Még mindig arról beszélek, hogy outival pikkpakk mész hetvennel lefelé, míg egy trekkinggel már jócskán kényelmetlennek fogod érezni ezt a sebességet.
#257970szuszinho: oda is írtam, hogy hülyeség ezzel szívni, használni kell ahogy van, nem fog lemerülni, mert 99%-ban nem fogsz annyit menni egyszerre.
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #257967 üzenetére
A 8órás tekerés az már a Balatonkör lenne. Azért az nagyon ritka nekem. 5 óra lehet. Azt meg azért bírja. A töltés se gáz nekem, mert tekerés után felteszem tölteni, kibírom. Az aggasztó az az, hogy 2 év múlva mennyit fog bírni az az akksi?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #257964 üzenetére
"amiket egy trekkinggel soha nem fogsz, vagy úgy érzed, hogy mindjárt elesel, annyira instabil."
Nem trekking hanem monti, de nem itt volt korábban egy kolléga, aki azt magyarázta, hogy a 30 kilós ebike monti rombolójával, bármilyen kerékpárnál gyorsabban megy lefele? -
addikt
válasz parandroid #257962 üzenetére
Hát igen, amikor a "baffameg"-ből az első "a" betűig sem jutsz, nem tudsz mit csinálni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #257972 üzenetére
De számít bármit a sebesség? Tegyük fel, hogy emberünk 40-el jött lefelé, na most szerintem egy lejtőről egy nyolcadrendű elhagyatott úton bárki lecsapat innen 40-el, na jó, talán a kanyarban az emberek fele belefékez.
De láttátok azt a SUV-ot a képen? Beteszem ide:
Ez k.rvára nem 40-el ment felfelé, mert akkor egy fékezés, és már majdnemhogy meg is állt. A jogsi nélküli parasztja valószínűleg tolta 100-al, ott meg aztán már zsírmindegy, hogy a két szerencsétlen 40-el vagy 15-el ereszkedik, mert az ő sebességük az ütközésnél felszabaduló erőkhöz már arányaiban nem sokat tett hozzá.És amúgy, ha nem volt korlátozás, a Hyundai-os simán mehetett 90-el is. Én is szoktam erdőben csapatni 90-el kocsival, és nem számítok rá, hogy a kanyarban szembejön egy bringás vagy motoros. Ahogy a motoros sem számít rá, hogy a kanyarban szembejön egy autós. És megtörténik a baleset, még akár a legjobb szándékkal is. Vannak persze szűk szakaszok szerpentinnel, ahogy 1 autó fér el, jobbról szikla, balról szakadék, ott azért senki sem nyomja, de itt?
Ez egy rendkívül szomorú baleset, és nagyon sajnálom a hozzátartozókat, mert ezt a legnehezebb feldolgozni, hogy "ha 1 mp-el később érkezik, megússza". De nekik sajnos ezt dobta a gép. És mellesleg aki bringára ül, úgyis tudja, hogy egy balesetben sokkal nagyobb eséllyel nyomorodik vagy hal meg, mint egy autóban. De az autók is iszonyú biztonságosak lettek, és majd 20-30 év múlva valószínűleg már teljesen alap felszereltség lesz autóban és biciklin is a radar, ami azonnal sípol, ha veszélyt érzékel, az autók önvezetési képességei meg simán lefékezik ilyen helyzetben őket. Ez persze ezen a két szerencsétlenen már nem segít, de sokakon másokon fog.
Egy dolgot lehet tenni: óvatosnak lenni. De mindent akkor sem lehet kivédeni.
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #257962 üzenetére
simán lehet, hogy legközelebb én leszek a hírekben, persze, ahhoz vezetek eleget, hogy már csak a nagy számok törvénye alapján is sorra kerüljek, meg volt is már helyzet, ami után gondolkodtam, hogy húbazz, ez rosszul is elsülhetett volna, de szerencsére nem lett belőle gond.
azt nem tudom, akár autó-autó résztvevőkkel lenne-e akkor elég lélekjelenlétem, ha mondjuk valaki szembe jönne a sávomban, és félre kéne rántani, ugyanis simán a legvalószínűbb reakciónak tartom részemről, hogy nem hiszem el, hogy tényleg megtörténik...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Tasunkó
senior tag
válasz lsebestyen #257972 üzenetére
MTB-vel most is van az órán gurulásból egy 60-as(aszfaltút) miközben fékezést adagoltam, és még nem is járok kifejezetten dombos környéken. Nem is szeretem a lejtőket emiatt.
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
.LnB
titán
válasz Zoliwrc #257974 üzenetére
Ez közül a kettő közül fogok választani. Vagy a Garmin Edge Explore 2, vagy a Hammerhead Karoo 2.
Félek azért attól a Karoo akksitól hosszú távon.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ReFleXx
addikt
Hasaggymeg: Arra a muanyag porvedore gondolsz kozepen? Az nincs kontaktban a menetrogzitovel.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
.LnB
titán
válasz dom1n0 #257986 üzenetére
Én ennyit nem szánok rá. De azért köszi. Amire nekem kell, ez az Explore 2 is tökéletesen megfelelne.
szuszinho
Dehogy is, akkor elveszne az újdonság varázsa! Én tökre szeretek rácsodálkozni a dolgokra. Tudnék szerintem 830-at is kölcsön kérni, de nem is akarok. Azért köszi!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Nutra
tag
válasz ZolkoW #257979 üzenetére
Van még egy másik reakció ill. öntudatlan viselkedés. Magyar nevét nem is tudom, ha egyáltalán van: target fixation
Azaz a hirtelen felbukkanó akadálynál addig nézzük, amíg "automatikusan" nekimegyünk. Motoros vid
Csak a kép alapján gondolkodva, hogyan lehetne hasonlót megúszni, látszik, hogy mindkét oldalon van egy bringányi hely, azaz esély a menekülésre. (Egy statikus fotón, székből, monitoron...)
Az ember agya leblokkol és addig nézi a veszélyforrást, hogy nem tudja kikerülni. Motoros tréningen vészkikerülés alapja, hogy a menekülőútra kell azonnal nézni és akkor jó eséllyel oda is fogsz menni. Pár elrugdalt, elütött gumibólyán megtapasztaltam, hogy mennyire így van.
Nem fotelokoskodni akarok, hogy bezzeg és miért nem. Aki nem volt ott, nem tudja. Nekik más csak RIP, innen is.
A lényeg, hogy oda nézz, ahol menekülni lehet, akkor talán nagyobb esély van megúszni egy csattanást. -
lsebestyen
addikt
válasz Nutra #257989 üzenetére
Ezt amúgy bicón is lehet gyakorolni, régen nekem is volt ilyen problémám, leginkább kátyúkkal vagy az útpadkával kapcsolatban, főleg fáradtan és nagy tempónál (ugye-ugye...)
Úgy szoktam gyakorolni, hogy előidézem a problémát - fixen nézem a padkát, kátyút magam előtt - viszont fejben tudom, hogy manővereznem kell majd, szerintem segített rajtam, nagyon rég fordult elő velem utoljára. Egyébként valóban, nagyon ijesztő tud lenni, motoron pedig biztosan méginkább. -
.LnB
titán
Na Tour de France?!
Ma pihinap. És van miről beszélni. Ezek ketten amit művelnek, az elég szórakoztató!
Tegnap már ott tapsoltam, meg mondtam a tévének, hogy "Jonas menjél már, támadj, hát Pogi készen van!" "Ez miért nem megy?!" Meg ilyeneket. Szóval én is bevettem Pogi etetését. Tátva maradt a szám, amikor Pogi támadott. Nem értettem, hogy mi történik. Majd csak nevettem, hogy ekkora "rohadékot", hogy eljátszotta! Már tényleg mindent megpróbálnak. És két hét után van köztük 10mp.
Egyébként van egy gondolatom. Vajon Jonas az időfutamban bízik ennyire? Mint Roglic tette a Giro-n? Abban a speciális Sram sorban?! (Feltéve ha azzal fog Jonas egyáltalán menni) Rogla az 1x10-44T-vel ment. (Az első tányér méretét nem tudom). Szóval kíváncsi vagyok.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #257983 üzenetére
Azzal közvetlen nincs, de annak a külső menetét kened, így ha beragad a vázba mint állat azok a nútok kell kibírják a felszakítást.
6030D...csak éppen esőt nem hoznak, mi? A bögöly amúgy nagyon g*ci, egyrészt kitartó, vagyis meglehetősen sokáig és gyorsan képes követni, ha megütöd kábé kiröhög mert jól bírja a nyomást kitin váza és a csípése marhára megdagad, fáj, viszket.😬
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
orbano
félisten
Erre találták ki a hibatűrést. Hétköznapi nevén óvatosságnak hívják. Pl. nem rongyolok lakott területen 150km-rel, mert ugyan alacsony a valószínűsége egy balesetnek, de a kockázata nagy.
Meg perszer azért sem, mert tilos. És zavarom a pihenni vágyókat.A vér nem válik VAZZE!™
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #257994 üzenetére
Ez az ő terepe szöveg... Nem értek vele egyet. Szerintem ha kap az időfutamon, és bukja a sárga trikót, akkor bukja a versenyt is. Ha az ő terepe, hanem.. Mondjuk akkor legalább látnám szerdán talán támadni. Egyébként Jonas még a szombati szakaszt is kiemelte, hogy az is lehet döntő..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz nmate91 #257999 üzenetére
Én még mindig Pogira tennék. Bár van Jonas-ban valami olyan nyugodtság, ami Roglic-ról is sugárzott végig a Giro alatt. Full magabiztosnak tűnnek. Pedig Pogi rágja lejjebb azt az előnyt folyamatosan. És tényleg lehet, hogy az lesz, hogy a harmadik hétre elfogy. Jonas meg majd röhög a markában.
A másik meg. Nekem az UAE nagyon durva meglepetés mint csapat. Elég durván tolják. Persze Wout van Aert és Sepp Kuss se semmi. De az UAE nagyon koherensnek tűnik.
A harmadik gondolatom meg. Lehet, hogy a Jumbo jobban járt volna ha Valter-t is viszik. A szívét-lelkét beletette volna Atti. Ott lett volna van Aert és Kuss mögött a sorban.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mobil flották
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
- DJI Motion Controller 2 - drón mozgásvezérlő "joystick"
- DJI Mavic 3 Classic FMC drón táska, koffer (Skyreat)
- DJI Mini 3 pro drón kiegészítők - táska, propellervédő, ND Filter szett
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest