Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz darvinya #38331 üzenetére

    Az a trafó véletlenül épp E és I formájú lemezekből van összerakva, vagyis EI magos. Ha a felezésnél kondi lenne, az pont megszakítaná az áramkört, de nyilván hőkioldó szokott lenni, ami eredetileg a primerre van ragasztva, esetleg egy belső üregbe teszik, hogy a hőt át tudja venni.

    akkus fúrót(aksija 12V 1.2A-es)?

    1,2 Ah kapacitású cellák szoktak lenni benne, soros kötésben, vagyis valóban 1,2 Ah az eredő kapacitás is, mivel soros kötésnél az nem adódik össze, csak párhuzamosnál.

    Tehát az nem a motor áramfelvétele, ami több A lehet, főleg az indítás pillanatában. Szemre vékonynak saccolom hozzá a szekundert, diódából is Schottky kellene, az is bizonyára hűtéssel.

    Ismerős egyébként a trafó, régi Videoton rádiókban szokott hasonló lenni, feszültségre is stimmel, saját lomtáramban is akad ilyen. De őszintén szólva, én nem nagyon kockáztatnám meg, hogy rácsatlakoztassam a gépre, soha nem lehet tudni, hogy esetleg elszállna tőle a 12 V-ra méretezett belső szabályzó.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák