- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
PROHARDVER!
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
micafighter
nagyúr
Ez rendben is van. De most egy fps vagy moba játéknál nincs mit tesztelni azon ha picit növelnek vagy csökkentenek egy értéken. Itt egyet csökkentettek a leper gnomeon és azóta senki nem játsza mert nem tud felfele tradelni. Egyet csökkentettek abusiveon és a deckek nagy része kukázta hasonló okok miatt.
Nem tudom mennyit playtestelnek hsben de másik példa pl leauge of legends, moba játék. Sokat playtestelnek, de feltételezem leginkább az új képességeket, "játék mechanikákat", mert ott ha állítanak 1-2 értéket az nem oszt nem szoroz, nem lesz tőle broken valami. Viszont jött az egyik hősnél egy új mechanika (aki tudja: malzahar rework passzivjára gondolok). Mivel teljesen új mechanika, biztos playtestelték. Viszont mikor behozták 2+ másodpercig tartott, nem akarok részletekbe menni de egy nagyon erös képesség. Pár hónap után rájött a játékfejlesztö is hogy ez igyigy kicsit broken, én 0,5 mp-re csökkentették, azaz a negyedére.
Ez egy olyan overpowered képesség amúgy aminek a legelső playtestnél ki kellett volna jönnie.
Ez egy hősnek egy passzív képessége, semmi kombo, semmi összefüggés más dolgokkal nem kellett hozzá, egyedül annyi hogy harcoljanak és látják hogy a 2mp kicsit sok.
Most attól elvonatkoztatva hogy ténylegesen ki mennyit playtestel, egy kártyajátékban szerintem is sokkal több dogot változtathat egy lapnak a nerfje vagy buffja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen