Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peppe79

    senior tag

    válasz Land #46501 üzenetére

    Azt esetleg megkérdezhetik, hogy miért szeretnéd visszakapni az árát. De ezt sem kötekedésből teszik, hanem csak a statisztika miatt (téves vásárlás, minőségi kifogás stb.). Elég annyit mondanod, hogy benézted, mert azt hitted, hogy a tartozékok alapból járnak hozzá...többet meg nem szeretnél áldozni rá. Ennyi. Én is vittem már vissza terméket, ráadásul nem is ugyanabba a LIDL-be, ahol vettem, hanem egy 100 kilométerrel távolabb lévőbe.

    Az 1 vagy 2 hónapos pénzvisszafizetési garancia benne van a fogyasztói szabályzatukban:

    "Amennyiben Ön elégedetlen a nálunk vásárolt élelmiszer minőségével, hozza vissza azt a vásárlástól számított 1 hónapon- , minőség megőrzési időn belül bármelyik üzletünkbe! A vásárlást igazoló blokk felmutatásával visszafizetjük Önnek a vételárat!
    Minden egyéb, LIDL üzletben vásárolt, nem élelmiszer terméket (kivéve a Blue mobile termékeket) 60 napon belül, a vásárlást igazoló blokk ellenében visszaveszünk és a teljes vételárat megtérítjük."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák