- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
btraven
őstag
Itt van egy jó példa a vaktesztek értelmetlenségére, haszontalanságára:
[link][ Szerkesztve ]
-
szaki58
aktív tag
válasz btraven #93453 üzenetére
Jó videó, de az igazán jól szervezett és kivitelezett vak tesztnek igenis van jelentősége. Meggyőződésem, hogy ha jól van kivitelezve, akkor egy szignifikáns eredményt fog kihozni. A résztvevők száma lényeges, minél nagyobb a merítés, annál pontosabb a végeredmény. (mondjuk százból kilencven azt mondja, hogy...)
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz pulutodurumo #93447 üzenetére
Isteni csoda történt! Halleluja!
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Tulku
veterán
válasz btraven #93450 üzenetére
Azt mondják a csövesek torzítása a "jó" (másodrendű tán, majd Bkercso kijavít) torzítás, itt egy 0,5-0,9% még teljesen jónak számít.
A részletesebb hangkép talán a csöves puhaságból előtörő csúcsok miatt lehetséges..én inkább úgy írnám le, hogy másképp részletes...
Mondjuk csöves világban egy PP-t szint mindig részletesebbnek írnak le, mint egy SE hangképet...pedig...
-
btraven
őstag
Végre kiderült mi az a piros izé a fejes jack aljzaton. Már több erősítőn is láttam már, de nekem nincs ilyen.
[link] -
bitrograde
senior tag
Aki az OTL-emet készítette, esküszik rá, hogy ez csatlakozóaljzatként is jobb.
-
bitrograde
senior tag
Amúgy szerintem a jó hangot egyszerű meghatározni: amit egy akusztikus (vagy jól hangosított) koncerten a(z) (koncertre rendszeresen járó) ember a hetedik sor közepén hall. Ha van az ízlésnek mércéje, akkor ez kellene legyen. De ahogy egy hifis fórumon korábban a hangmérnöki tapasztalattal is jelentkező fórumtársak felvilágosítottak: ez már a producereket, de talán magukat a zenészeket sem mindig érdekli. Miért kellene hát a zenehallgatót érdekelje? (Mondjuk, engem ez érdekel.)
Ami a méréseket és a szabványokat illeti: azok ezt a hangot tényleg csak nagyon messziről ugatják. 20Hz-20kHz-ig +/- 6dB-en akármilyen torzítással semmit nem mond arról, hogy ezen a tracken például hogyan és mennyire kivehetően szólnak azok a ritmusok, és hallani-e minden apró szőrszálat. Erre szoktuk kitalálni azokat a hülye hifis metaforákat (részben a hangsugárzó fizikai tulajdonságaira utalva), hogy egy rendszer elég "gyors". Persze, ezt is biztosan meg lehet mérni, de nem feltétlenül a lánc közepén. -
niof
addikt
válasz bitrograde #93463 üzenetére
Ez nem a jó hang definíciója. Ez a TE definíciód arról, hogy mit tartasz jónak. Pont erről volt szó, hogy ilyet nem lehet egyöntetűen kijelenteni, hogy mi a jó.
De a te definíciód szerint, aki nem jár koncertre, az nem is tudhatja, hogy mi a jó? Vagy tételezzük fel, hogy egyik koncerten sem úgy volt belőve a hangosítás (ami meg bármilyen lehet, jótól a nagyon rosszig), ahogy kellett volna, és rossz irányba befolyásolta a tapasztalat, akkor azt hiszi, hogy az a jó? A producereket leginkább a bevétel érdekli, meg hogy a parasztok megvegyék a jegyeket, semmi több. Persze sikerorientáltak, de csak egy darabig.
A 20-20k-ig átvitel egy régi szabvány, de a mai napig megállja a helyét, mert a hallás nem igazán változott, mióta az létezik. Fletcher-Munson görbe?
Azon a felvételen nem fogsz mindent hallani, a YT erre nem alkalmas. És itt vissza is kanyarodhatunk a felvételhez. Ha rosszul lett keverve, vagy masterelve, és a tranziensek szét lettek barmolva, játszhatod te azt akármin, nem fog se gyors lenni, se jó, sem semmilyen, amire ilyeneket mondhatnánk.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
-
Ba cy lus
őstag
-
-NoVa-
őstag
válasz Ba cy lus #93465 üzenetére
Azt hiszem egyikünk sem járt még az űrben, de azért lehet kedvenc scifink.
Aztán eleve adott eszköz adott láncon adott korszak stúdiótechnikájával masterelt anyagot jól adja át, de.... Nekem más a preferenciám kis stúdió/terem méretű helyen készült felvételekre mint nagyszínpados óriási terekre, és más planart veszek elő mélycentrikus ütemes elektronikus zenére, mint sokrétegű komplex szintetizátoros tartalomhoz, mert adott irányba specializált megoldás az simán élvezetesebb otthonos területen, mint egy biztonságosan univerzális.
-
Ba cy lus
őstag
válasz -NoVa- #93468 üzenetére
Azt hiszem egyikünk sem járt még az űrben, de azért lehet kedvenc scifink.
Persze lehet mindenkinek ízlése szerint tetsző hangcucc, de mikor hangzáshűségről beszélünk, az egy külön téma, ahhoz nem árt néha napján elmenni hangversenyre, illetve ilyen zenéket is meghallgatni a láncunkon, különben végképp esélytelen a hangzáshűséget füllel felmérni. Biztos nem sárkány metállal fogom.
[ Szerkesztve ]
-
SunMount3r
nagyúr
Az Abilgail, vagy az Avani dongle-öket próbálta már itt valaki? Megérik a pénzüket? (VE Ali Shop).
-
Pocak89
aktív tag
válasz SunMount3r #93470 üzenetére
Nekem van Avani. Elég zajos, amint van egy pici szünet hallgatás közben kikapcsolja az erősítést, de ami a legidegesítőbb benne, vonaton használva interferencia van, vagy nem tudom mi a pontos szó rá. Mint ahogy a hangszóró begerjed a telefonra ugyan azt műveli. Még egy ddhifi cucc csinálta nálam ugyan ezt, a többi dongle-val semmi ilyen problémám nem volt.
Video games ruined my life!!! Good thing I have two extra lives
-
niof
addikt
válasz btraven #93471 üzenetére
Vettem én is egyszer ilyen Neutrik aljzatokat, mikor még a Spartan-t használtam. Nem akatram mindig cserélgetni a kábelt, ezért az egyik fejeskimenetről hajtottam az LSR305 dobozokat. Aztán mikor szét akartam húzni, nem nagyon indult meg. Majd rájöttem, hogy be kéne nyomni a pöcköt, és egyből szétjött.
Nem mondom, hogy lerántanád az erősítőt vele az asztalról, de az a retesz jól működik, az fix.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
Ribi
nagyúr
Pont ezért írta, hogy akusztikus. Persze a koncert teremnek is nagy szerepe van, szóval még az akusztikusság sem elegendő. Ha meg szabad téren játszanak, az megint más. Szóval aki nem járt koncerten, vagy nem hallott közelről hangszereket, annak fingja sincs milyennek kellene lennie valóságban. És minél több élő tapasztalata van hangszerekkel annál jöbban tudja mi minden befolyásolja még az élő zenét is. Hát még a felvételt.
-
niof
addikt
Igaz, de ettől függetlenül továbbra is igaz, hogy alapvetően az ízlés határozza meg, hogy mi az, ami tetszik. Én pl. hallottam elég sokat fúvósokat, és elmondhatom, hogy akár élőben, akár felvételről, nem szeretem a hangjukat, egyiknek sem. Irritálnak. Kivéve, ha egy felvételbe úgy bele van "simítva", hogy már nem zavaró számomra. Például: 5:39-től.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
HUNNIA1920
őstag
A héten beújítottam egy TMP Ant SE erősítőt. Érdekes, mert nem igazán erre emlékeztem, amikor a teszt darabot kipróbáltam. Az valahogy nem fogott meg, de ez sokkal közelebb áll ahhoz a hanghoz, aminek elképzeltem a leírtak alapján. Kellemes, kerek, zenei, csöves hang, ami nem túl szirupos, nem túl ütős hang, de még éppen elég a metál-hoz is. Elé vagy a Fiio M11 Pro-t vagy az Audio GD NOS 11 DAC-ját kötöttem.
Gondolom azért marad benne még, mert amit rádugtam IC (Van Damme Pro Grade Classic Rean dugókkal) és tápkábelt (Lapp Ölflex Classic 110 CY Oyaide klón dugókkal), azok össz értéke kb. 10eFt, szóval nem vittem túlzásba, igaz a csillagászati árú kábelekhez süket vagyok.
Maga az erősítő nem tudom, hogy mire van "optimalizálva", bár az eladó szerint a 9W-os hangfalas teljesítmény 15W-ra lett feltolva, ebből kiindulva szerintem inkább hangfalas rendszerhez lett szánva. Kondik terén van benne 2db böszme Nichicon, illetve Mundorf kondikból "csak" az alumínium olaj kondik kerültek bele (Special Edition) és nem a "jobb" ezüst-arany kondik (Limited Edition).
Ezen kívül kapott egy távirányítót és magát a vezérlő panelt, ami pont a csövek fölé került. Sajnos maga az erősítő tűz forró, zsúfolásig van alkatrésszel, nem tudom mennyire szerencsés ez a megoldás hosszútávon. Szerintem érdemes lenne a tetőlemezt átalakítani, mert így megfő benne minden, főleg a nyári melegben.
A hangfalas rész tesztelése még várat magára, bár nálam az úgysem mérvadó.
Érdekes, hogy ez a HE400S mennyire jól tud szólni és skálázódni, minél jobb cuccal hajtom meg. Ezért sem sürget a fejes csere. Mindenképpen akartam egy csöves fejhallgató erősítőt is, ami a legtöbb fejessel használható.
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
-NoVa-
őstag
válasz Ba cy lus #93469 üzenetére
"Persze lehet mindenkinek ízlése szerint tetsző hangcucc, de mikor hangzáshűségről beszélünk, az egy külön téma"
A fülforma miatt ez már megint borul, teljesen személyessé teszi az élő akkusztikát. Összeraksz egy láncot, ahol te az előadást csukott szemmel megéled, és lesz olyan, akinek nem jön be. Lehet HRTF-re finomhangolni DSP szinten, vagy személyre szabod az eszközparkod, és a láncot, hogy minden belenyúlás nélkül számodra azt adja a végén, amit hallani szeretnél, mindenképpen kihagyhatatlan változó paraméter vagy a lánc végén.
A játék/médiaipar is megtolta a HRTF kutatásokat mostanában, hasznos az is. Persze ott a semmilyen/pocsék szintről cél az elfogadhatóan jóig eljutni, de azt már középszinten sikerült is meglépni. A Sony Linkbuds-omnál van fülfotózós online feldolgozós DSP profilkészítés pl, és valamennyit javít számomra az eleve jó terén, ha jól sikerül a mérés, 2-3 újrapróbálkozás után teljesen elégedett voltam vele a maga határain belül. Nem hifi, csak nem szar.
Visszakanyarodva a felvételhez, saját eszközparkra leképezve egyszerű példával. Gryphon + SoftEars RSV IEM. Technika és környezetfüggően bitperfect vagy GTO szűrés, natúr vagy XBassII/XStage filterrel támogatottan lesz megfelelő a térérzet és a teremakkusztika, és persze a hangerő sem mindegy. Nagyszínpados dolgokra meg előveszem az EJ07-et, az elektrosztatikus mégiscsak szinte végtelennek érződő hatalmas és pontos teret képes könnyedén odatenni. Az én fülemben legalábbis.
Aztán úgyis Igorrr megy rajta vagy hasonló elborult audiogeek project, amiből előjönnek a gyerekkori emlékek a PB gázpalackon meg szódásballonon dobolásról
-
bitrograde
senior tag
Van, aki a sci-fire, van, aki az űr hideg sötétjére és csendjére kíváncsi.
Van, akinek elég a tudat, hogy egy mesének van eleje, közepe meg vége. Aztán olyanok is vannak, akik inkább átélnék, megértenék.
Nincs ezzel baj.
Amúgy nyilván nem tubusról kellene meghallani, hogy valami hogyan szólhat. Itt lenne a jóindulatú szövegértelmezések ideje, de én sem mindig vagyok képes rá. Például azt gondolom, hogy ha valaki nem szereti a rézfúvósok hangját, az ne hallgasson rézfúvósokat. Nem mindenkinek való az audioszexuális élmény (=szeretni, hogy a zene/hang b@... a fülünket).
Amúgy a mi Annuskánknak új lemeze jelent meg ma. Aki nem bírja a szitárt, ne hallgassa. Vagy csak "simítva". -
bitrograde
senior tag
Így valahogy. És persze, hogy a teret is hallja az ember. Azért írtam a "hetedik sor közepéről", mert annak távolsága a zenekartól/előadótól, a falaktól, a mennyezettől, a szomszéd köhögésétől, stb. kb. leírja azt az aurális élményt, ami részét képezi a hangnak/zenének/előadásnak. És hangszerhangok, arányuk, énekhang, stb. persze. Valaki mindjárt be is írja, melyik brit hangfalgyártó referenciahangja a fejlesztéshez a saját lányáé (később az unkájáé).
-
Ear001
addikt
válasz HUNNIA1920 #93481 üzenetére
Hát mert a sima, az Se meg a külső tápos az mind-mind jól megkülönböztethetően más hangú erősítő, hiába az alap kapcsolás, meg az alkatrészek 95%-a ugyan az.
A tűz forróság az gondolom kicsit eufemisztikus túlzás. A nagyon korai darabokon nem volt kivágva a tető, ha neked olyan van, akkor kérj rá másikat, Tamás megcsinálja. Ha meg a kéznek meleg, de olyan 50 fok körül van a ház, az normál állapot, mert egyben hűtőborda is, pláne az emelt teljesítményű kivitelnél. Csőnek, Fetnek, ellenállának nem árt, sőt, a kondik élettartama talán rövidül, de amit én láttam benne, azok mind magas hőtűrésű darabok.
Viszont távirányítót még nem láttam hozzá, az menő cucc, csoda, hogy sikerült még beszuszakolni.
-
Ba cy lus
őstag
válasz -NoVa- #93483 üzenetére
A fülforma miatt ez már megint borul, teljesen személyessé teszi az élő akkusztikát.
1) Ez megint nem bizonyítható, hogy az agy nem kompenzálja úgy, hogy az minél kevésbé személyes legyen. Kiindulva csak pl. a fülzsírdugóhoz való alkalmazkodási képességéből.
2) Tökmindegy, amíg ugyanazzal a fülkagylóval hallgatom mind az élő, mind az otthoni, reprodukált zenét.
3) Már megint megy a dolgok kisarkítása: "ha valami nem tökéletes, akkor veszett ügy"-alapon. Most komolyan azon vitatkozunk, hogy kell-e élőben hallani zongorát, hogy valamennyi esélyünk legyen megítélni (a tuti nulla helyett), jó-e az, amit otthon visszakapunk?
[ Szerkesztve ]
-
HUNNIA1920
őstag
válasz Ear001 #93486 üzenetére
Nem, ez még a külső tápos előtti időből van, legalábbis a tervezése, maga az erősítő 2021 őszi. Tavaly Tamás még azt mondta nekem, hogy név szerint az előtag nélküli (pl. A-DA-xxx), a sima kondis, az SE utáni számozású (A-DA-SE-xxx) a Mundorf alu kondis, az LE utáni számozású (A-DA-LE-xxx) meg a Mundorf ezüst-arany kondis. Persze azóta változott pár dolog.
Maga a tető elején van 3 kis pár centi hosszú nyílás vágva, mint a DAC-nál is, de ez sokat nem ad hozzá a hűtéshez, inkább dizájn elem, de igen, maga a ház is hűt, csak jobban melegszik, mint a DAC. Kipróbáltam tető nélkül is, valamivel jobb a helyzet, így viszont nem tanácsos sötétben használni, nehogy a gombok helyett a tápot kezdjem el fogdosni.
"Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
szaki58
aktív tag
válasz bitrograde #93463 üzenetére
Nagyon egyet értek veled.
Nekem az az igazi cucc (legyen az füles, vagy doboz), amelyik az eredeti akusztikus hangot legjobban közelíti. Ettől lehet szép az, amelyik hazudik, és ezzel nincs semmi baj. Nem is mondta senki. Miért van az, hogy a fényképező gépeknél az a menő, amelyik a legélethűbben adja vissza a valóságot, amit Te látsz? Ez miért vita tárgya a hangtechnikánál? Nem szabadna annak lennie.
Az is szép, ha a fotóművész alakítja a képet. gyönyörű lehet, na de nem az az igazság. Egy barátom a túlszaturált Samsung tv-jét úgy élvezi, ha a fű és a focimez szinte világít. Tetszik neki, de akkor sem az az igazság. Az igazság az, ha az ablakon kinézve ugyanazokat a színeket látom a tv-n is.
És itt válik ketté a csapat, mégpedig a hanghűséget kedvelő és a "zenei" megszólalást szerető hallgatóra. A zenei azután lehet sokféle, többnyire műfajfüggő, a hanghűséget kedvelőknél már nincs kilengés. Objektíven meg kell közelíteni a cselló reprodukciónak amennyire lehetséges az igazi cselló hangját. Punkt um!
Mindkettőnek van létjogosultsága természetesen. Ezért választ az ember az ízlésének megfelelő technikát. Senkit nem lehet ezért vagy azért megítélni (egyet kivéve. ha valaki metálon és társain tesztel fülest, és utána még meg is mondja a tutit.)
-
niof
addikt
válasz szaki58 #93491 üzenetére
Jó gondolatok, egyet kell értsek. Viszont, én hiába "ismerem" (közel sem eléggé) néhány hangszer hangját, az például az általam preferált zenei műfajnál szinte mit sem ér. Kövezzetek meg érte (tudom, van, aki meg is tenné ) de nem vagyok a hangszeres zenék rajongója. Van néhány kivétel persze, de sosem találtam meg magam egyik stílusban sem, pedig az égre és az összes szentekre esküszöm, hogy próbáltam. Egyszerűen nem az én világom. Majd talán, ha megérem az 50-et, vagy a 60-at, de igazából kétlem. Akárhányszor próbáltam más stílusokkal ismerkedni, egy idő után feszengek, kapcsolgatok, tovább léptetek, nem tetszik... És még így is a metál húzta a legtovább anno, pár évig lelkesen hallgattam Marilyn Manson-t (a Holy Wood, és az az előtti dolgaikat), de mindig visszakanyarodtam az elektronika felé. Ez van. De attól még, hogy ebben nem igazán van meg a "live" (illetve van, de az is hangosított, nyilván), attól még azt feltétlen érdekesnek találom, és sokatmondónak, hogy én is az egyik legjobbnak hallottam a valaha a fejemre került fejesek közül a HD 600-at. Annyi kivétellel, hogy az nekem kicsit vékonyka alul, így lett inkább 650 belőle. Az más kérdés, hogy egy ideje inkább az 58X-en hallgatok zenét, mert sokkal fun-abb hangja van, de ha érzelmek kellenek, a 650-et nálam eddig nem verte semmi. Szóval, nem kell feltétlenül botfülűnek kikiáltani azt sem, aki nem az akusztikus műfajokkal hifistáskodik. Attól még érezheti az illető az arányokat, mikor miből sok, kevés, vannak e részletek, tér, stb...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
szaki58
aktív tag
Igazad van, de "senki nem kövez meg senkit amíg nem szólok!" Ez a mondat a Brian élete c. filmből van... Nagyszerű film, be lehet csinálni a röhögéstől.
Amire céloztam csupán annyi, hogy elektromos zenén csak azt tudod eldönteni, hogy tetszik, vagy nem tetszik a füles. Lehet annak szép mélye, közepe, magasa, tere, csak azt nem tudni, hogy mihez képest van az. Mivel nem élő hang, így nincs igazi viszonyítási alap. Attól még jó az, semmi gond vele. Nálam tíz év komolyzenei zongora után a zongora hangja például alap. Tudok hozzá viszonyítani, bár már rég nem játszom.
Az, hogy ki milyen zenét szeret, az meg végképp magánügy. Nálunk családon belül is vízválasztó, mert a "mérhetelenül nagy tudású" sógorom rögtön megszól, ha jazzt rakok fel. nála Tom Jones meg Szécsi Pál az isten. nem vagyunk egyformák, ez van.[ Szerkesztve ]
-
szaki58
aktív tag
Érdekes, most gondolok bele, hogy tulajdonképpen ezért is keresem az igen jó felvételeket. Itt arra gondolok, hogy ne csak a zene legyen kitűnő, hanem a felvétel is legyen a lehető legjobb hangzású, hiszen ott fognak igazán kijönni azok a felharmónikusok, amik jellemzőek egy-egy hangszerre. itt most nem mutatok vissza az mp3 kontra DSD vitára, sejted, hogy melyik mellett teszem le a voksot.
van olyan mű, amiből a lehető legtöbbet leszedem, majd válogatom őket, legyen ez Pink Floyd vagy éppen Vivaldi. -
niof
addikt
válasz szaki58 #93496 üzenetére
Egyébként irigylem azokat, akik ilyen közelségbe kerültek valódi hangszerekkel. Hiszen jelentős előnnyel indulnak ebben a mezőnyben, testközelből tudják, hogy minek hogyan kell szólnia. Legalábbis az általuk ismertet biztos tudják. Nekünk meg marad a fent említett koncert, a maga hiányosságaival, vagy előnyeivel, illetve az ízlés.
Amúgy én csak azt nem értem, hogy sokan miért gondolják úgy (tisztelet a kivételnek), hogy ez a hobbi az akusztikus zenét hallgatók privilégiuma. Nagyon sok helyen találkoztam már ezzel az attitűddel, de sosem értettem. Mintha elvből elítélendő, elfogadhatatlan lenne, ha valaki egy más nézőpontból közelíti meg az egészet.#93497
Nem véletlenül hangsúlyozom mindig a felvételeket. Az a hifi számára az origó, a kályha. Ha nincs megfelelő felvétel, honnan tudod, hogy hogyan képes megszólalni a rendszered? Ha csak rossz felvételeid vannak, hiába fejlesztesz, nem jutsz sehová.
Én ezzel úgy vagyok, hogy tartok pár kiemelkedő minőségű anyagot a gyűjteményben, mint referencia, és ha úgy érzem, hogy valami nem stimmel, akkor azokat meghallgatom. Általában hamar megmutatják, hogy velem van a baj, pl. fáradt vagyok, nem tudok kikapcsolni/ráhangolódni, vagy csak az agyam/fülem fáradt aznap. Ilyenkor nem kell zenét hallgatni, vagy szerkeszteni, semmi jó nem származik belőle.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
bitrograde
senior tag
Közös hobbink senkinek nem privilégiuma. Mindenki azt hallgat, amit akar. De ahogyan megfelelő felvétel hìján sem tudod, mennyire jól szól a rendszered, úgy megfelelő akusztikus koncerttapasztalat híján is nehéz megítélni, mennyire jó az a felvétel. Nem a nézőpontod más, hanem a viszonyítáai pontod relatív. Ami nem lenne baj, az is tud hifi tanácsot adni, aki sok rendszert hallott. Persze, elfogadni semmit nem kell.
-
bkercso
nagyúr
válasz HUNNIA1920 #93481 üzenetére
Nem biztos, h melegük van a dolgoknak. 50-70°C belső hőmérséklet még elmegy.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
A topikban terméket, munkát, szolgáltatást hirdetni tilos!
- Elemzés Erősítők tápellátása 2.
- Tudástár Parazitaeffektusok az áramkörben 1.
- Tudástár Melyik áram merre folyik a NYÁK földhálózatán?
- Tudástár Erősítők tápellátása
- Bemutató DSD: divatőrület vagy a zene új dimenziója?
- Windows 10
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- További aktív témák...