- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz pető bá' #7399 üzenetére
200km hatótávval számolni elég optimista.
Főleg autópályán, hidegben, esőben, stb.Bevásárlás közben AC oszlopról talán 7.2 kW-tal tud tölteni.
350km azért 1 útközbeni töltéssel megvan, mindennap nem biztos hogy vágynék rá, pár hetente válallható szerintem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
tuzpenge
őstag
Nekem e golf van. A hideg nem olyan nagy baj. Az eső viszont annál inkább. Nem értem hogy miért, de tudja ha esik az eső és akkor sokkal kevesebbet megy el. Amúgy autópályán is inkább a 120 km/h amit javaslok, mert felette drasztikusan emelkedik a fogyasztás. Télen autópályán inkább a 180 km ami reális, de nyáron én simán elmegyek vele csak autópályán is 210 km felett...mondjuk itt már azért nézelődni kell töltő után! Nyáron városban erőfeszítés nélkül megvan a 280 km (klímával sztem 250-260, de én mivel 4-8 km-eket megyek és utána órákra leparkolom ezért nem használom a klímát mivel semmi értelme mert le se tudja hűteni mire már meg is érkezek).
ˣ
-
Füleske
addikt
válasz tuzpenge #7403 üzenetére
"A hideg nem olyan nagy baj."
Amíg elég a kormány/ülésfűtés, vagy ha csak azt használod, akkor tényleg nem. Ha a klímát se használod, akkor gondolom ez a helyzet. Ez amúgy érdekes, ilyen gyenge lenne az e-golf - ban a klíma? Az e-niro - ban egyből hideget fúj, klíma nélkül pedig döglesztő lenne nyáron, pedig én is ennyit megyek általában a városban.[ Szerkesztve ]
-
Semin
senior tag
válasz Füleske #7404 üzenetére
Azonnal kapcsolom én is, és ennek több oka van:
- Ahogy nálad is szinte azonnal hideget fúj.
- Ha nem használod rendszeresen azzal kb megölöd.
- Az az 1 kW nem oszt nem szoroz. -Az ülés szellőztetés nálam nyáron alap, ahhoz pedig - a használati alapján- kötelező a klíma. (Gondolom a venti hűtése így szavatolható)
- Az akku temperálásban aktívan részt ioniq-nál az utas kabin hőmérséklete. (Mondjuk ez-akku temperálás hiányában- a golf esetén nem probléma)[ Szerkesztve ]
-
tuzpenge
őstag
válasz Füleske #7404 üzenetére
Nem, télen 25 fokra van állítva a fűtés. Ott ez a fix beállítás. A klíma nem tudom hogy gyenge vagy sem, de az biztos hogy nem azonnal fújja a jéghideget (kell neki egy kis idő, de ez a passatban is ilyen). A klíma természetesen van használva mikor hetente 1x-2x hosszabb távra megyünk ott persze hogy használjuk, mivel tudom hogy a kompresszornak nem tesz jót az állás, de a városban arra a 4-8 km-re nem a spórolás miatt nem kapcsolom be, hanem ahogy írtam nem látom értelmét.
ˣ
-
titán
válasz tibcsi0407 #7410 üzenetére
Hány százalékról hány százalékra változott?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
tibcsi0407
félisten
Nem 100%-osan hoztam el, pontosan már nem emlékszem, talán 92 volt benne. A képen éppen 19%-on volt. Kb 400-450 km a reális ezzel a használattal nyáron, ami nem rossz, ahhoz képest, hogy még szokjuk egymást. Volt azért néha pár sport mód - padlógáz szakasz benne, amikor fülig ért a szám. Durván az i3-asunk dupláját tudja hatótávban, pont ezt vártam tőle.
19-ről 100%-ra 6 óra volt a töltés itthon 11kW AC-n. Az sem rossz egyáltalán.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
Semin
senior tag
Igen nagyjából erről beszélgettünk legutóbb..
Hatalmas árat fizetne Musk a Tesla sikeréért, de segít az önvezetés -
Andras6800
senior tag
No igen. Én értem is meg minden. Evvel csupán csak azokat "lopja meg", akik az elmúlt időszakban vettek Tesla-t. Meg amúgy a begyűrűző árcsökkenés miatt bármi mást.
Persze, az autó nem jó befektetés. De azért az mégiscsak mókás, hogy első évben nem csak a szokásos értékvesztést szenvedi ez az autó, hanem +10%-ot, mert Musk több autót akar eladni.. És ugye biztos lesznek, akik inkább várnak még 1-2 évet, hogy hátha tovább csökken. Ha átbilen ez a folyamat, simán átcsap spirálba.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
WiZARD
addikt
válasz Andras6800 #7414 üzenetére
Soha, egy pillanatig se éreztem, hogy engem, mint Tesla tulajdonost meglopnának/megkárosítanának azzal, hogy árat csökkentenek.
(sőt más autó tulajdonosaként se gondoltam így, pedig annak is nyilván csökken a piaci értéke a Tesla miatt)
Eddig mindenki azon sírt, hogy drágák az EV-k. Most pedig azért, hogy valaki árat csökkent...
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
titán
válasz Andras6800 #7414 üzenetére
Ezt úgy hívják gazdasági válság. A gazdasági válságot az világszerte infláció megfutása okozta. Musk már egy éve bejelentette, hogy amint vége az infláció emelkedésének, és látható lesz, hol áll meg, csökkenteni fogják az autók árát. Továbbá évek óta mondja, hogy árversenyt fog generálni a piacon, ennek rendelt alá mindent, az elmúlt évtizedben. Az elmúlt 3,5 évben 3 új gyárat indított be az egy létező mellé, a gyártást ezzel felrobbantotta, és ezzel egy időben a költségeket a bedolgozta a földbe az új gyártástechnológiákkal. Aki azt képzelte, hogy ezek után nem fog árat csökkenteni drasztikus mértékben, az irtó naív volt.
VW-nél Diess már évekkel ezelőtt be volt tojva emiatt. Nem véletlenül.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
cOxeR
Ármester
válasz tibcsi0407 #7410 üzenetére
300 km-t mentél 1 hónap alatt?
Nekem ez a tegnapi, pont kísérletező a kedvemben voltam
~90 km-re mentem, ebből 65 km pálya, odafelé beálltam az egyik Ferraris kamion mögé, takarékosan végig szélárnyék eco pro, óvatos gyorsítás, 72km/h átlagom lett a célhoz érve, maradt kerek 70% töltésem 11,8kWh/100km volt a statisztika akkor. Vissza pedig toltam a pályán egy 130 tempomatot, meg néha pár km vmax, és 6%-on estem haza.
Azért durva, hogy “azonos” utat lehet 30% vagy 64% akku kapacitás elhasználással is megtenni. Domborzati viszonyok visszaúton kedvezőtlenebbek voltak.
Teljes út úgy néz ki:
[kép] -
titán
válasz Shadowbull #7417 üzenetére
Az elmúlt 3,5 évben (de a következő állítás 2,5 év távlatra nézve is pontosan igaz) a gross margin 19%-ról felment 29%-re, ami most az árcsökkenéssel visszament 18%-ra. Mindeközben a Model Y LR ára USD inflációval számolva 20%-kal a Perf ára 25%-kal csökkent. Tehát úgy csökkent az ár 20-25%-kal, hogy a gross margin változatlan maradt.
Összehasonlításként:
A BMW 3-as sorozat ára infláción túl 35%-kal emelkedett, a BMW gross margin 17%-ról 21%-ra nőtt.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Shadowbull
addikt
TMY 2020 márciusa óta van kínálatban, 2020Q1ben speciel 21,9% volt a Gross Margin, amúgy A gross Margin pont nem egy jó mutató ,abban egy csomó költség nincs benne, nem is egyformán számolják a cégek. Tudom hogy a teslások miért szeretik, azért mert amikor veszteséges volt a cég, lehetett erre mutogatni.
A jövedelmezőséget jobban mutatja az EBT ( earning before taxes), ez a Teslánál 2022Q1ben volt a csúcson, 19,3%-kal, utolsó negyedévben 11,8% volt.
Nettó nyereségráta 10,8%, amiben ugye benne van a kiskereskedelmi árrés is, amit a többiek odaadnak kereskedőknek, ezért ez tulajdonképpen csapnivaló, a legszarabbak között lehet az autóiparban.
VW például egy gyenge negyedév után 6,2%-ot produkált előző negyedévben, ehhez jön hozzá a legalább 10-15%-os kisker árrés, azaz összesen 16-21%.
(Mercit, BMWt elő sem hozom, ők minimum a dupláját termelik ki a Teslához képest)
Valójában a Tesla szénája áll elég szarul, és romló tendenciát mutat.
Nyilván csődbe nem mennek, de a Tesla a saját tőzsdei túlértékeltségének a fogja lett. Musk beígérte az évi 20 milliós eladást 2030ra, a nép meg hozzágondolta hogy ezt világrekord jövedelmezőség mellett fogják elérni.
Tavaly nyáron nyilvánvaló lett hogy vagy a növekedést választják, vagy a szép marzsokat.
Előbbit választották. Nyilván a tőzsdének idővel leesik hogy mi a helyzet, ezért Musk most új mesével próbálkozik: nem is számít az autón elért nyereség, mert majd óriásit szakítanak az FSDvel.
Az látszik hogy a sztori már fárad. Majd kiderül mennyire veszik be a befektetők.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz Andras6800 #7414 üzenetére
Menjenek csak le az árak, jelenleg értelmetlenül drága az árazás. Persze azt is tegyük hozzá, hogy Teslánál is elszaladt a gyógyszer, ha a Model 3-mon túlra kitekintünk, mert a Model X 56-58 milliós ára szerintem vicc kategória. Annyiért már i7-et kapni és a két autó között csillagászati léptékű különbség van kb. mindenben.
A tudomány a valóság költészete!
-
titán
válasz Shadowbull #7421 üzenetére
Az EBT egy baromság. Minden hosszútávú beruházás arányos leírása benne van. Mivel az elmúlt 2,5 évben 3 új gyárat nyitott, az EBT természetes módon alacsonyabb, mint a gross margin. Nem is értem, hogy lehet azt idekeverni.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Shadowbull
addikt
Minden autógyárnak vannak hosszú távú beruházásai, ezek gyakorlatilag folyamatosan jelentkeznek. A jövedelmezőség összehasonlításához kénytelen vagy ezt is belevenni.
(Példa: a BMW relatíve kis cég, de tavaly 7,8 milliárd euró volt a beruházás, 6,6 milliárd a fejlesztés. Teslánál tavaly ugyanez 7,1 MRD / 3 MRD USD)
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
Azért ne túlozz, a pontosság kedvéért:
48,9 millió egy 2 motoros X.
egy hasonlóra konfigurált i7 (M70) ~68 millióPersze van fullos X is 65ért, és fapad i7 is 43ért...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
Vesa
veterán
Mit hasonlítasz, mivel? Szóval nem írtam, hogy az M70-ről beszélek. i7-et írtam.
Én a Tesla Hungary honlapján lévő új autó árát hasonlítottam össze a BMW Hungary oldalán lévő i7-el. Az i7 alapverzió 43M, konfigoltam bele komfort első üléseket, metálfényezést, meg még pár dolgot, így 44,6M lett a vége, szalonból. És ebben benne van rengeteg alap extra, ülésfűtéstől kezdve, a guminyomás ellenőrzőn át, a Driving Assistantig ... + 4év service inclusive![ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
WiZARD
addikt
A tesla.com magyar oldalán lévő alap X-et egy hasonló menetteljesítményű i7-tel a bmw.hu-n konfigurálva.
Az 56,7 milliós X az már a Plaid, 3 motorral, meg olyan teljesítménnyel amiről a BMW álmodni se mer.
szerk.: persze lehet a 2,5 alatt 100ra gyorsuló 1020 lovas Plaid X-et a fapad i7-tel hasonlítani, de ezzel az erővel már biciklihez is hasonlíthatjuk úgy még inkább drága az X.
Alap i7ben egy metálfény sincs, nem hogy gyöngyház. Ülésfűtéstől meg guminyomás ellenőrzőtől azért nem esek hasra. szervizköltséget 1-2 napja beszéltük...[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Vesa
veterán
Nem szeretnék fan vitát, de az i7 nagyjából egy lapon sem említhető a Teslával, ebben minden tesztető egyetért, amit eddig láttam. A két autó minsőge, a belső kidolgozás, a szolgáltatások, az anyaghasználat mind egészen más dimenzió az i7-ben. Persze lehet azon lovagolni, hogy 2 percel rövidebb ideig tölt a Telsa, vagy a semmire se jó Yoke kormány micsoda futurizmus, de úgy gondolom, ezek értelmetlenségek. Nyilván mindenki azt vesz amit akar, én személy szerint előbb ülnék bele egy i7 alapverzióba, mint egy "fullos" X-be. Jellegtelen megjelenésű, 15-20 évvel korábbi minőséget felvonultató autó az X, belül kb. egy Opel Astra.
A tudomány a valóság költészete!
-
WiZARD
addikt
Szolgáltatások alatt mit értesz?
Mert gondolom nem a töltőhálózatotPersze, lehet terelni a témát és másra válaszolni.
De a teljesítmény elég könnyen és objektíven összehasonlítható. Hiába próbálod átlépni, mintha nem számítana. Azért mégis a 4 kerék meghajtású, 3 motoros Plaid árát kezdted hasonlítani az alap hátsókerekes i7-tel. Vagy ez csak direkt ferdítés miatt hogy még drágábbnak tűnjön az egyik, a másik meg olcsóbbnak?Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
"2,5 alatt 100ra gyorsuló 1020 lovas"
Nyilván ha az ember állandóan gyorsulási versenyekre jár a 60 milliós autójával akkor ez fontos szempont.
Minden egyéb esetben meg teljesen felesleges.
"Mert gondolom nem a töltőhálózatot"
Van töltőhálózat is, ez már nyugaton nem téma.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #7432 üzenetére
Már csak a kérdés, hogy ha felesleges akkor miért ennek az árát hasonlítjuk másik autóhoz, miért nem a gyengébb és olcsóbb verziót?
És másik oldalról pedig miért a leggyengébb, hátsókerekes jön a képbe.jah tudom, nem téma a töltőhálózat, mióta a Tesla megnyitotta a sajátját
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Vesa
veterán
Nem, én az autó minőségéről beszélek kezdettől fogva! Ha gyorsulgatni akar valaki, akkor persze tök mindegy, milyen szinten esik szét alatta az autó, vagy milyen komfortos belül, vagy mennyire zörög, vagy millyen minőségű anyagok között utazik. Ott csak az lesz a lényeg, hogy 0,6 sec-el többet tudjon. Ez is egy szempont, csak engem ez nem érdekel. Ezek az autók alapvetően már olyan teljesítményűek, hogy pont lesz*rom, hogy most 400LE vagy 440. Viszont az nagyon nem mindegy -nekem-, hogy 50millióért A-ból B-be egy zajos Opel Astrát időző fapaddal utazom, vagy egy ultra csendes, nyugalmat és minőséget árasztó, a világ egyik legjobb futóművével a seggem alatt, a lehető legnagyobb kényelemtengerben. Mások a szempontok.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
Szerintem bármit lehet bármivel hasonlítani, mert mindenki úgy nézi a világot hogy X összegért mit kap, és ez mennyire fedi le a preferenciáit.
Nyilván akinek fontos a 2,5 másodperces gyorsulás, az nem is néz mást csak Teslát. Másnak meg más fontos.Kismillió töltőhálozat van már, Ionity is van már kábé minden sarkon, de van Fastned, ENBw, Aral Pulse, Shell Recharge, lehet sorolni. A BMWkhez meg adnak BMW Charging kártyát, azzal meg nem is tudom hány százezer töltőponton lehet tölteni Európában.
És amúgy igazad van, a Tesla is lassan megnyitja a SuC-ot, úgyhogy azon is lehet majd tölteni, ha valaki arra gerjed. Bár azok gyakran nem közvetlenül az autópálya mellett vannak, ezért lehet Teslákat Ionity-n látni
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
-
titán
Végig az autó áráról beszéltél. Az első posztban is:
"Menjenek csak le az árak, jelenleg értelmetlenül drága az árazás. Persze azt is tegyük hozzá, hogy Teslánál is elszaladt a gyógyszer, ha a Model 3-mon túlra kitekintünk, mert a Model X 56-58 milliós ára szerintem vicc kategória. Annyiért már i7-et kapni és a két autó között csillagászati léptékű különbség van kb. mindenben."
De a Model X 49 millió. És nem ugyanaz a termékkategória, mint az i7. A BMW a Model X kategóriájában nem gyárt villanyautót.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #7425 üzenetére
a BMW relatíve kis cég, de tavaly 7,8 milliárd euró volt a beruházás, 6,6 milliárd a fejlesztés.
Ehhez képest a valóság:
Property plant and equipment:
22 nyitó: 39,539B
22 záró: 39,190B
Éves beruházás egyenleg: -0,35B (tehát felszámoltak beruházásokat)Amivel te összemostad, az egy befektetés volt egy kínai autógyártóba (Investments in subsidiaries), amit ráadásul nem is most hajtottak végre, hanem évekkel ezelőtt, csak most lett lekönyvelve. És rögtön el is számoltak rá egy 8 milliárdos Return on Investmentet egy könyveléstechnikai manőverrel (ez nem hiba, muszáj volt így elszámolni), amivel meg is dobták az év végi income statementet. Ami nélkül szimplán veszteséges lett volna a cég, ugyebár. De ezt már néhány hete is leírtam ide. Csak tudnám, hogy minek.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Ehhez képest Tesla:
Property, plant and equipment
2022 nyitó: 18,884B
2022 záró: 23,548B
Operating lease right-of-use assets (kínai ingatlan 50 éves hasznosítási jog területnövekedése beruházásként)
2022 nyitó: 2,016B
2022 záró: 2,563Béves beruházás egyenleg: +5,21B
Tényleg, pont mint a BMW.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #7432 üzenetére
Van töltőhálózat is, ez már nyugaton nem téma.
Ha gyakran utazol nyugaton villannyal, akkor megtudod. Én szoktam Ionityzni, mert jó szerződésem van. Gyakran járok úgy, hogy megbánom, hogy nem Teslán töltöttem kicsit drágábban, mert állandó a szívás. És mivel minden töltés egyben egy villanyautós dzsembori is, el szoktam beszélgetni a többi utazóval. Mindenfelé Európában. Panasz hegyek, teljesen elégedett ügyféllel még sehol nem találkoztam.
A nagyon közeli jövőben nagyon komoly töltős beruházásokat fogunk végrehajtani egész országban (és a környéken), igyekszünk kitölteni az űrt, ami a Tesla mögött kialakult a szar és drága hálózatokkal.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #7442 üzenetére
Az iX egy kategóriával kisebb autó.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #7443 üzenetére
Igen, csinált beruházást 3,4B-t, amiből 2B a Plant and machinery, de közben fel is számolt 3,8B-t amiből 3,6B a Plant and machinery. És nem, ennek semmi köze az értékcsökkenési leíráshoz. Ez a nyitó értékű elszámolás. Az értékcsökkenést egy másik táblázatrészben tisztázzák ki. Tehát amennyi új értékű eszközt és ingatlant állítottak be, annak majdnem a kétszerese új értékű eszközt és ingatlant vontak ki a termelésből.
Ezen kívül ott van 1,2B beruházási költség elszámolva a jövőben elkészülő beruházásokra ("előleg").[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Andras6800
senior tag
Teljesen igazad van. Megfeledkeztem róla, hogy EV most billen át az early adopter státuszból a consumer-be.
"Eddig mindenki azon sírt, hogy drágák az EV-k. Most pedig azért, hogy valaki árat csökkent..."
Szerintem minden autó drága, nem csak az EV...A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Andras6800
senior tag
Szolgáltatásban szerintem pont, hogy Tesla erősebb. Gondolok itt az útvonaltervezőre.
De extázásban a német autók szerintem jobbak. FÉlre ne érts, a Tesla egy nagyon jó gép. Egy prémium a maga amerikai színvonalán. Illesztések, zörgés, extrák. Van akit nem zavar az, ha az autó 50 000 km után zörög. Én megőrülök tőle. Van akinek nem hiányzik a HUD. Engem marhára, hogy most ideiglenesen nincs.
Én értem, hogy neked fontos, hogy 3 sec alatt 100-on van az autó. Másnak jobb az, hogy kényelmeseb/ felszereltebb az autó.
Elvitathatatlan a tesla innovációs szerepe, ha őszinték vagyunk. De van amiben mások jobbak nála.Ezt az árazási összevetést sem annyira értem. Az autó az egyik leginkább érzelmi alapokon választott használati tárgy. Legalábbis nem 1 kereskedő ezt mondja.
Nézegettem én is a model Y-t amikor csökkent az ára. Nagyon menő érzés gyorsulni vele. De aztán inkább maradtam a kevésbé menő gyorsulásnál, és HUD-nál meg egyébb extráknál amiket Teslaba nem is kérhetsz.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
titán
válasz Andras6800 #7448 üzenetére
Azért még szerencse, hogy vannak alternatívák a Tesla mellett is.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- World of Tanks - MMO
- Futás, futópályák
- Gitáros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...