- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laca1212
őstag
Ironikus mi? Vicc!
Szép próbálkozás a kimagyarázásra, mondhatni azt is, hogy szánalmas...de semmit sem ér. Jár a szád..de konkrétum nincs mögötte amikor fel kell mutatni valamit. Tipikus.Szerintem te nem érted, hogy ha 500e-ért veszel ugyanolyan kínait itthon mint amit alin kapni 100e-ért, még nem lesz jobb! Segítek, ugyanaz! Olyat meg nem tudsz mutatni , ami tut, "nemsz@rkínai" és kicsit drágább, hazai beszerzés.
[ Szerkesztve ]
-
Laca1212
őstag
Juuujjj.. Ez jön akkor, ha nincs már érv. Ez is tipik. 😁
De még mindig várom a tuti vétel ajánlásod...segítő szándékod jeleként a "nemsz@rkínaira".
Köszi!😁
-
biker
nagyúr
válasz Laca1212 #6151 üzenetére
"Olyat meg nem tudsz mutatni , ami tut, "nemsz@rkínai" és kicsit drágább, hazai beszerzés."
gyorsan, olcsón és jól dolgozunk, kettőt választhatsz egyszerre.
Ugyanaz. Tudok mutatni 100% EU fejlesztésű és EU gyártású töltőt, 60%-al drágább mint egy igazán jó kínai. és 100%-al drágább mint egy olcsó kínaiTeltonika gyártmány, Litván, vagy a Viridian angliából
Amikor meglátják az árat, hirtelen senkinek nem lesz baja kínával
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
wassermann
addikt
Már korábban is felmerült bennem: nem kéne nyitnotok pl. egy "villanyautó töltés otthon" nevű topikot
-
Semin
senior tag
válasz wassermann #6155 üzenetére
Én úgy gondolom ide való, mert - finoman fogalmazva- része a villanyautózásnak. Csak egyszerűen kéne valaki, aki moderálja a ..."bebe te vagy a csúnya"... hozzászólásokat.
Amúgy nem ez a jellemző, egész kultúrált viták szoktak menni. Persze mindig van kivétel...
-
stickrs
senior tag
Oke, de akkor most mi a vége a vitának, melyik a legjobb evse 200k ft alatt? Shukon töltésre.
Kevesebb mint 1 hete van nálam a Tesla, vihetem is szélvédőcserére...imádom az autópályán pattogó kavicsokat... pár honapja cserélték az ioniqba most ujra ugyanaz a téma..
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
cinemazealot
addikt
Én is sokat filóztam rajta, míg nem maradtam a hármas ikreknél. Egyetlen vezető oldali légzsákja van (hacsak nem a 4-5 millás "prémium" modellt veszed), tölteni csak 230 V-ról lehet (DC/gyors töltés nincs), generátoros fékezés is csak jelzés értékű, mert nem elsősorban az akkut tölti, hanem egy szuper kondenzátort. Gyorsulni nem nagyon lehet vele, mert a szilárd test aksi ezt sem nagyon csípi. A kocsi technológiai vívmányaihoz ajánlom figyelmedbe ezt az írást. Nálam ez volt az utolsó előtti csepp.
Az utolsó a feleségem ultimátuma volt, aki kerek perec kijelentette, hogy nem hajlandó 2022-ben olyan autóba beülni, amiben nincs utas oldali légzsák.
Egyébként mekkora ingázásra számítasz a jövőben, amire az iOn már kevésnek bizonyul?
[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
válasz cinemazealot #6159 üzenetére
"a Mercedes-Benz új elektromos buszaiban, az e-Citaro-ban pedig ugyanez az LMP akkumulátor fog dolgozni"
Azóta ezek szépen ki is gyulladtak, az "autópiaci szakértő" meg köpködhetett egy jót, hogy az elektromos buszok nem valók semmire. -
biker
nagyúr
válasz stickrs #6158 üzenetére
egy fali töltő és nem schuko, ha napi szinten töltenéd. ebbe az árba még a terhelés megosztós is belefér.
engedd már el ezt a schuko témát napi töltési igény esetén. A lakást se a dugaljba dugott olajradiátorral fűtöd gondolomElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tiédetis
senior tag
válasz Füleske #6160 üzenetére
Azért ha már idézed a "prémium" kategóriába tartozó német vállaltok egyikét ide, azt is tudni lehet, hogy a töltöberendezések és a hanyag összeszerelés okozta, okozza a problémákat és nem az akku, legalábbis amit én olvastam.
Magyarán: a merci is igyekszik átvenni a másik prémium márka védjegyét, a spontán öngyulladásos megoldást, ezzel akarván felfutttani a gyártás/értékesítés volumenét.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
stickrs
senior tag
És akk tegyek fali töltőt a gyár oldalára, és szereljem mindig oda át ahol van parkoló? Nem szórakozásbol irom a shukot.. munkásoknak 40+ green up-os shuko van a parkolóban. Az ugyanennyi fali töltőt a céges autók használhatják csak.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
axioma
veterán
válasz cinemazealot #6159 üzenetére
Egy 30km es retur az telen toltes nelkul nem megy annyira biztosan hogy vallaljam, ez kb. Pomazrol barmi ami a Corvintol erezhetoen kintebb van, ami azert nem a vilagvege.
De csak felteteles egyelore a valtas, a helyszin meg plane. -
axioma
veterán
Mar miert kene a napi [raeros] tolteshez pont a fali? Van falink, jo ratolteni ha napkozben ugy alakul [10-> 15A], de ejjel sima rofiben van mind2, napi szinten, ugy 4 eve. A falin toltes utan nem jon ki annyi km, az a tapasztalat, me'g ha a kulonbseg nem is sok km-ben. [Igaz, azon nem hagyjuk orakig, de azert nyilvan teletoltesre ertve.]
-
biker
nagyúr
válasz stickrs #6163 üzenetére
ja, és add ki bérbe használatra
de jó cég hogy ennyit tesz értetek, 40 fali töltő és 40 aljzat... Marad a mobil töltő, vegyél olyat amire van 2 év gari, aztán ennyi.
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
WiZARD
addikt
válasz stickrs #6158 üzenetére
Schuko-n töltésre miért nem jó a gyári EVSE?
Vagy annyira számít hogy 13A helyett 16A legyen?Ha olcsón akarsz barkács megoldást, de nem kínai EVSE-vel (bár lehet ez is kínában gyártott), akkor vegyél egy 16A ipari adaptert az EVSE-hez, meg egy Schuko-ipari átalakítót
Nekem ez lett az itthoni megoldás elsőre, amíg nincs rendezve a bővítés és a balf*sz 32+2x20A van, meg a napelem is csak most van folyamatban...
Aztán majd jöhet 3f terhelésmegosztós, de addig is tudok 32A-rel tölteni (azon a fázison nem nagyon van más fogyasztó, HA alatt pedig lusta voltam megcsinálni a terhelésmegosztást)[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
cinemazealot
addikt
Sziasztok!
Elsősorban azokhoz szólok, akiknek hozzám hasonlóan szempont a trió jövőbeni karbantarthatósága és akku degradációja. Nemrég szembejött velem egy cikk az ausztrál OZ Electric Vehicles nevű cég fejlesztéséről, ami a Mitsubishi i-MiEV (és ikertestvérei) eredetileg max. 80-120 km-es hatótávolságát egy akkumulátor upgrade révén bő 200-230 km-esre növel. Nemrég pedig az tűnt fel, hogy szerződött partnerei közt ott figyel egy magyar cég is, a Palla Autójavító Kft..
Az újpesti cég vezetőjével tegnap beszéltem telefonon, aki arról számolt be, hogy az együttműködés frissessége miatt még nincsenek meg a kiforrott import útvonalak és pontos költségek, de az aktuális árakat tekintve egy kb. 4-5 millió forintos összegből szeretné megvalósíthatóvá tenni az upgradet, ez persze sok mindentől függ még. Fizikailag nem csak az akkupakk cellái lennének kicserélve (nettó ~75 USD/cella, amiből pl. az iOn-ban 88 db van), hanem a megnövekedett kapacitású (és talán kémiájú?) akku új vezérlő elektronikája is (nettó ~3300 AUD). Egzakt végösszeget tehát még nem tudott mondani, de azt mondta, hogy amint lesznek pontos számai, visszajelez.
A dolog tehát itthon még új (és az autó árához képest nem is olcsó), de a kis méretű és tömegű (ezáltal hatékonyabb) elektromos autók élettartam hosszabbítása szempontjából szerintem kardinális jelentőségű. Biztató az is, hogy a cég már több más (fizetőképesebb kereslettel rendelkező) európai országból is kapott már megkeresést az ügyben. Addig is, ha valaki kritikus mélyrepülésben szenvedő cellát vél felfedezni az autójában, annak kicserélésében már van gyakorlatuk, azt ugyanis már többször is csinálták ebben a modell hármasban.
*Disclaimer: a népszerűsítésük révén semmilyen anyagi érdekem nem származik, hacsak nem az, hogy a jövőben több potenciális ügyfél nyomottabb akkucserét tehet majd lehetővé számomra is.
-
axioma
veterán
válasz cinemazealot #6171 üzenetére
Az upgrade szerintem nagyon nem eri meg, azert veszel egy zoe-t... nem valoszinu hogy odaadjak a kiszerelt akkut es vezerlot sem (de az is max. 1-2M-t erhet ha tudod napelem alatt beuzemelni). A reszleges javitas nyilvan jo, de az meg sztem eddig is volt, bar szerencsere nem volt me'g ra szukseg az ion-nal.
-
cinemazealot
addikt
Gazdaságilag valóban nem éri meg az upgrade, de ha veszel is egy 22 kWh-ás Zoét, akkor lesz egy fél méterrel hosszabb, 20 centivel szélesebb és pár száz kilóval nehezebb, de továbbra is 7-9 éves cellákkal rendelkező autód, ami jó, ha ~150 km-es hatótávot bír egy feltöltéssel (és ki tudja, hogy az előző tulaj rendesen 3 fázisról töltötte-e vagy csak egyről). Tehát a trió beszámításával ugyan beljebb leszel ~2 millával, műszakilag nem feltétlenül jutsz vele sokkal előrébb.
A régi akku pakkod pedig biztos nem marad Nálad. Upgrade-nél viszont még kérdés, hogy hogy faragják az árakat.
-
madgie
titán
válasz cinemazealot #6173 üzenetére
Ez a Zoe - három fázis mumus még mindig úgy él a köztudatban, mintha nem lehetne pár párszázezerből megoldani, akár véglegesen is (úgy értem, van megoldás arra is már, hogy "szeresse" az egy fázist).
Én is etetem egy fázisról is a Zoe-t, gari most még van rá, ha nem lesz, megjavíttatom... a másik opció itthonra három fázis lenne, lecserélt légkábellel, emiatt szétbarmolt nemesvakolattal, felszedett térkővel, vagy földkábellel... a Zoe javíttatás nagyon sokszorosáért.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz cinemazealot #6173 üzenetére
Exhas mondtam valamit, akkor forfour... mind1, ujabb hasznalt e-auto. Ha utolag nem szamit (es mintha vki multkor megerositette volna hoyg csak a toltes kozben szamit, akku-eloeletkent nem) az 1 fazisrol toltes, az engem nem izgat, mert van 3f, me'g lehet hogy a fali toltonk is tudna' csak most type-I log rajta.
Amugy az teny, hogy a +fel meter hossz jelenleg zavarna, de nem megoldhatatlan es cserebe 5 szemelyes. [Vagy akkor mar tenyleg 2sz keresztbe beallos fortwo is eleg.] A szelte nem igazan tudom hogy mikor lenne szempont, azt nem erzem annyira vizvalasztonak, me'g garazsban, utcai beparkolaskor sem. Pazarlas, de az ionba novelt akkucsomagot rakni is. Olyat meg ha jol ertem nem csinalnak, hogy marad az akku me'rete csak uj cellak es regi toltesvezerlo, pedig a regi [i-miev-es] 100km hatotavrol ujraindulni az me'g jo lenne tenyleg. [Engem az ujbol raknak ossze 100km-t valtozat is megvenne, csak persze az a'ra attol nem lenne a fele.][ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
Na akkor itt az ingyen Tesla töltés vége.
"2023. március 9.-től kWh-nként kell fizetnie Supercharge-töltéskor."
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
cinemazealot
addikt
Igazad van, a márka/modell tök mindegy. Én úgy látom, hogy használtan egy bizonyos ártartományig a hatótávért fizetjük a milliókat. Ez alól talán a Bolloré Bluecar a kivétel, ami lehet, hogy kibírja 300 km-ig egy feltöltéssel 3 millió környékén, csak ugye a technológia...
A pazarlást meg szerintem kár taglalni, az egyéni értékítélettől függ. Én pl. sokkal többre tartom azt, ha egy régi eszközbe új életet lehet lehelni, mintha azt kidobva vennék helyette valami újat. De ez én vagyok.
-
axioma
veterán
válasz cinemazealot #6178 üzenetére
Pazarlasugyileg akkor egyetertek, ha azonos lesz igy a hasznalati ertek. Az a tulzas hogy egy ilyen trio meretu es varosba tervezett kisautonak minek kell 200km, kiveve ha aruszallit (meglepoen jobb par joval nagyobb autonal a pakolhatosaga). Ingazasra eleg ha visszamegy 100km-re valosan. A 200km-t mar olyan autoval vennem meg, amivel tenyleg legurulok (akar palyazas nelkul de) Balaton/Szeged szoval orszagutra is (pl. eros keresztszelben en azert nem szivesen megyek nyilt terepen az ionnal 90-nel).
-
cinemazealot
addikt
"egy ilyen trio meretu es varosba tervezett kisautonak minek kell 200km"
Ott a pont. Akkor viszont bennünk keresendő a hiba, mert egy ilyen autóval ingázunk.
De akkor a Twike-ot mivel magyarázod? Mondjuk, szerintem ez lenne az ideális(abb) "személygépjármű", mert itt csak ~600 kilót cipelsz magaddal, nem másfél-két tonnát, így röhögve kijön a 7,2 kWh / 100 km-es fogyasztás (18 kWh-ás akkupakkal 250 km hatótáv).
-
cOxeR
Ármester
válasz cinemazealot #6180 üzenetére
Belvárosi övezetbe ezeknek lenne létalapja… kb nem kellene bele gyorstöltés se, egy csomó vételárat befolyásoló dolog…
Kiváncsi vagyok mondjuk Teslanyu-nál az MG-k mennyiért lesznek…
-
joghurt
addikt
válasz cinemazealot #6180 üzenetére
Pl. hogy a fegyverkezési versenyben (SUV-ok, pickupok) ne teljesen légy kiszolgáltatott. Afelől is vannak kétségeim, az autópályán (mert ugye a kisebb is tudja a 130-at, a nagyobb a 190-et) mi marad belőled egy ütközés/borulás után.
Mert egyébként szimpatikus is lehetne. Kivéve a telet. Tudom, pedálozz, és akkor hamar befűtöd.
A fekvő helyzet bringák esetén is tök gáz viszont. Baromira nem látni belőle a forgalmat.
A pedálozós tekerés gegnek jó, másra nem igazán. Aki az Elmű roadshow-ján próbált bringás dinamóval vasalót melegíteni, vagy legalább olvasott a versenybringások pedálteljesítményéről, az tudja, mire gondolok.
A tej élet, erő, egészség.
-
cinemazealot
addikt
válasz joghurt #6182 üzenetére
Igen, azt írják/mondják is valahol, hogy max. úri hóbort a pedálozás, mert egyébként érdemben nem tesz hozzá az akku töltöttséghez. A 190-es tempó meg szerintem csak a Wow! faktorhoz kell, hogy megmutassák, elméletben mire képes a gép. Ha való életben valaki ilyesmire vetemedik, az különösen érdemes a Darwin-díjra.
#6181 cOxeR
Teslanyu tegnapi bejegyzésének mai hozzászólásaiban írja, hogy nettó 28.400 EUR-tól, kategóriánként 2000 eurós ugrásokkal indulnak az MG-k árai.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz cinemazealot #6180 üzenetére
Hat nekem a leghosszabb osszefuggo nem varoson beluli szakasz az 800m (es tobbnyire 70-es tabla vonatkozik ra), szoval nekem jo az ion, ha nem kell rendszeresen biztosan tudnia a 60km-t egy toltessel. Most vagy 35 vagy 45 kell (naptol fuggo), az sima me'g telen, megallokkal, light-os egyszeri befutessel is.
Twike: nyilvan nem praktikussagra hanem techdemora van kihegyezve...
Ej ha a tesla akarna epiteni egy kei-car-t valaha, na az kellene... de amig az autok tobbsege vagy szaguldas-maniakusoknak van tervezve, vagy premium minoseg-hivoknek (en soxor nem is tudom mi szamit annak), raadasul a marketingbullshit varosi terepjaro kinezettel, addig marad a kompromisszum valahol. Vagy sufni hogy tenyleg csak 100 korulire noveljek a hatotavjat ennek az ion-nak ertelmes a'ron.
Amugy ha nem ugy kezdene' az i3, hogy abroncsonkent 50e+, egy rex-es johetne mikor mar csak ketten megyunk nyaralni is. Egyetlennek nem nagy, es elektromos de megsem csak.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz cinemazealot #6183 üzenetére
Köszi, azt nem is láttam már, pedig figyeltem, sokan érdeklődtek. Ez is picit oda fog csapni az áraknak… talán a neves gyártók is észbe kapnak picit.
Más:
Teslasok mennyire éltek az ingyen töltéssel? szerintetek mennyire fog növekedni az egyen töltőállomások használata ezzel? - már ha olcsóbb lesz ugye mint a supercharger árak…
Okozhat ez pl olcsóbb töltőhálózat többlet igényt?[ Szerkesztve ]
-
stickrs
senior tag
-
Andras6800
senior tag
Ha már töltés, meg annak költsége. Van aki 4 évszakos gumikat használ?
Ahogy nézegettem, 4 évszakosoknál nem nagyon van "A" fogyasztási index besorolású, csak "C". Ez kb egy jó télinek felel meg. Kicsit csalódott vagyok. van ennek kapcsán tapasztalat?
Arra vonatkozólag sajnos nem nagyon találtam hitelt érdemlő leírást, hogy ezek a besorolások mennyit jelentenek egy autónál fogyasztásban. Jó, érthető, hogy miért nem, de egy adót autó esetében érdekes lehetne. Ami historikusan ismert számomra, hogy a nyári Diesel fogyasztásom jellemzően 0,5 L-el kevesebb 100 km-en, mint a téli tettel ( 6,9 - 7 / 7,5 - 7,8 L/100km)
Eddig azt tervezgettem, hogy majd egy jó 4 évszakos gumival látom el a gépet, de így kicsit elbizonytalanodtam. Bár továbbra is kérdéses, hogy mennyire éri meg a macerás, meg a cserebere és tárolási költségeket. Ugye elektromosnál már nem is a költség/haszon a fő szempont eme döntésnél, hanem a hatótávra kihatás.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
cinemazealot
addikt
válasz Andras6800 #6190 üzenetére
Február közepén jelent meg egy cikk/teszt a villanyautosok.hu-n, aminek ugyan elsődleges célja a hőszivattyús fűtés hatékonyságának vizsgálata volt, a tesztelők mégis jelentős tapasztalattal gazdagodtak a gumiabroncsok területén is. Ennek eredményeként elektromos fogyasztás szempontjából egy négy évszakos gumival szerelt gép győzött, de fontos tényező, hogy ez egy téli teszt volt, így pl. ugyanennek az abroncsnak a nyári hatására érthetően már nem tért ki.
-
Andras6800
senior tag
válasz cinemazealot #6191 üzenetére
Király, köszi
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Andras6800
senior tag
válasz Andras6800 #6192 üzenetére
Közben az odalon kikerestem a cikeket is amiről beszélt.
Alapvetés: [link]
Eredmény: 4 évszakos Mo-ra jobb mint a téli. Havon és kégen téli jobb. De fogyasztásban a 4 évszakos nyer.
Ismétlés hidegebben: [link]
Aztán volt nyári teszt is: [link]
Ami meglepő, fogyasztásban a 4 évszakos nyert. Igaz nem takarékos nyári volt fent. Ami viszint azért fontos, hogy meleg aszfalton a fékút nyárinval majd 1 autónyival rövidebb vészfékezésnél.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
DopeBob
addikt
válasz Andras6800 #6195 üzenetére
Engem is érdekelt ez a téma, ez volt a legjobb doksi amit találtam:
Electric Vehicles and their Impact on TyresHárom autóval teszteltek, 3-4%-ot írnak 1 kg/t értékenként, amivel a gördülési ellenállást mérik. Egy A-C különbség még egy kis akksis Zoe-nál is 15-20 km lehet. Pontos értéket nagyon nehéz találni konkrét gumi típushoz, a "C" pedig már elég széles skála ahhoz, hogy kategórián belül összejöjjön 4-5%. Egy Model S-nál +50km egy jobb A és egy rosszabb C között a különbség, az már elég jelentős.
Most nekünk is egy kis akksis Leaf van, amit főleg városban használunk, itt nem lenne szignifikáns a különbség, végül én is egy C-s négy évszakos gumit választottam.
[ Szerkesztve ]
MZ/X
-
WiZARD
addikt
válasz Noukoum #6198 üzenetére
Nem tartok attól hogy nagy foglaltság lesz.
Majd tölt otthon a többség, aki meg nem tud otthon az se biztos hogy oda fog járni tölteni (ha csak nem lesz nagyon olcsó a többi fizetőshöz képest).Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Használt 3,5L Xiaomi air fryer eladó
- Fieldmann gyepszellőztető - újszerű, alig használt
- GARMIN DriveSmart 76 EU MT-S autós navigáció eladó
- Eladó kétoldalas, kényelmes komfort matracok - Magyar gyártás, Német rugózat, gyakorlatilag ÚJAK!