- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple notebookok
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Semin
senior tag
"...de asszem valahol 215V körül kezdi csökkenteni, kb arra a szintre hogy 220V legyen az általa mért feszültség..."
Uhh de ramaty állapotban lehet az-az elektromos hálózat. Remélhetőleg, hogy most nyomnak bele lóvét előbb - utóbb megcsinálják rendesen.szerk:
ez szerintem az a határ, amit már be lehet jelenteni, hogy csinálják meg.Én napnyugta után.- amikor az inverter már nem logolja- a töltőn szoktam csekkolni, de szerencsére még 230 alatt nem nagyon láttam.
[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
Na rámértem még multiméterrel.
Ami Shelly szerint 228V az elosztónál, az multiméterrel 227V.
Az ipari csatlakozónál multiméterrel 225V, a Tesla szerint pedig 220V (ezt nem tudom hol méri, az autóban az OBC, vagy az EVSE, de inkább az OBC-re tippelek, akkor pedig ott van még az EVSE 6? méteres kábele).[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
ratkaics
senior tag
Amit a Tesla ír, azt biztosan az autó méri, mert az EVSE-és az autó között nincs olyan kommunikáció, amin "átmehetne" az EVSE által mért feszültség (Ha az méri egyáltalán).
Vajon az EVSE és az autó közötti kábel milyen keresztmetszetű? Mert azért az 5V feszültség esés 16A-nél 6m-en elsőre egy picit soknak tűnik. Persze lehet az is, hogy az autó által mért feszültség nem annyira pontos...Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó ....
-
-
-
biker
nagyúr
Nem véletlen kell az elektromos berendezések burkolatát minősíteni hőátadásra, mert ha telepakolsz pl egy 12M dobozt 12db kmsz-el és azt kihajtod határg, akkor le fognak kapcsolni maguktól időnként, ha nem jó dobozba rakod
Egyébként nem meleg, valóban. Egyszer valami okoska csinált egy videót, hogy a 3 menetre tekert töltőkábel hogy felmelegszik a töltőn, mert 38 fokos lett. Mikor rávilágítottam többekkel, hogy az a kábel alsó hangon 85fokra terhelhető, de ha gumi és nem tpu/tpe akkor 105 fok, akkor én voltam a hülye
elektronikában alapszabály, ha meg tudod fogni, nem meleg. akkor se ha melegnek érzed. ha 1-2mp-ig rajta tudod tartani a kezed, akkor sem meleg, max 45-50 fokos lehet
ha hozzáérve szisszentesz, hogy süt, és elveszed, még mindig nem meleg, mert csak 65-70 fokos. ami meleg, bármilyen félvezető/ellenállás/kondi, az 80-85 foktól indul, de az hólyagos égést okoz instant
Bár egy jó intel proci 105 fokon kezd throttlingba, és 110 fokon kapcsol leElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Soulfly842
addikt
Én mindig tudtam, ez a Handrás mentálisan sérült egoista kis 'cs.
-
biker
nagyúr
válasz Soulfly842 #6967 üzenetére
Nem, tévedsz. Ez minden emberből ki fog jönni, aki influenszernek/youtubernek áll.
Képzeld el, hogy éveken keresztül vissza kell fognod magad minden beszólásra, anyázásra, bármire, mert mit szólnak a követők, meg majd szétszednek.
Na most durrant el nála valami, mikor elkészített a kis parizeres kenyeret, kiöntött egy pohár bort, végre tavasz, nem esik, kiül a teraszra, és akkor jön a fűkasza. aztán még beszólnak, hát jött az Összeomlás című filmEgyébként én spontán kerültem már ilyen idegállapotba, még dunaharasztiban, mikor egyik hétvégén szombat reggel 8-tól este nyolcig ment a fűnyírás, és vasárnap reggeltől estig, hát vasárnap este már kész voltam.
Mint kiderült, mert megkérdeztem én is, hogy "mi a qrva an--d fa--ért ba--od ezt a sz@rt" és még mondtam percekig, mert nem hiszem el, hogy körben van 6 szomszéd és az egyik nyírja 8-11-ig, a másik 12-től 4 ig, a harmadik 5-8-ig és így tovább
Beszarsz, tutti: egy fűnyírót vettek közösen, és körbeadják nyírni a füvet. Ezért szívok.[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Vesa
veterán
Na, de hogy fél OFF/ON is legyek, a napokban egy újabb elektromos szarságot vettem, ha már az autót töltöm, töltsem a e-bringát is. + környezettudatos életmód stb. (francokat, csak nincs már kedvem erőből feltekerni a hegyre, tekerjen oda fel a motor )
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
Laktam falun Magyarországon vagy öt évig. Tényleg ez megy reggeltől estig. Fűnyíró, fafűrész, flex. Éjszaka meg a kutyák ugatnak.
Ez ilyen. Én is nyirtam a füvet a benzines fűnyírómmal órákig. Flexem mongyuk nem vót, de nem vótam igazi falusi, csak ilyen gyüttment.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Még mindig nincs eqc tulaj közöttünk?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
titán
válasz bitpork #6975 üzenetére
50 kW-on nagyon sokáig 48-49 kW-tal tölt. 50 kW nem kihívás semmilyen nagyobb akkus autónak. A degradáció ismeretlen. Nem tud igazán gyorsan tölteni (100kW a max), nem hiszem, hogy említésre mértékű degradációja lenne. 25e km van benne. (Egyébként meg eladó )
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
rjg
őstag
Mi '98-ban költöztünk ki, folyamatosan fejlődik, bár változó tempóban. 😉
Kedd este le kellett mennem Bajára és jobb híján Mobility töltőt kellett használnom. 30%-kal tettem rá az autóra. Az első 5 percben 43kW-tal töltött, utána visszament 34-re, majd 25 perc után 22kW-ra. Így 25,5 perc után 30-ról 70%-ra töltésért fizettem a 15,97kWh-ért 4 940 forintot.
Novemberben a MOL Plugee-n a 15,09kWh-ért 2 701 forintot fizettem.
Október végén az Optimum Way-nél 18kWh került 2 700 forintba.
Konklúzióm, amit már korábban is megfogalmaztam; hogy a perc alapú töltés a legelb@szottabb alternatíva a piacon.
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra
-
stickrs
senior tag
Az utolsó mondatodhoz azért hozzáfűzném, hogy a sebességkorlátos időalapú fizetés az elb.szott alternatíva, ha a szolgáltató is ugy akarja. Régen időalapú mobiliti nekem mindig olcsóbban jött ki a töltés mint a mol (Ioniq 28). Persze autótól is nagyban függ. ( Én pl most is az időalapú fizetéssel messze kedvezőbb àron töltök mint a kwh alapúval (nem Mo).)
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Bandit21
addikt
Rég voltam már itt. Kis helyzetjelentés. Nyilván az év optimális időszaka van, téli helyett már nyári gumi, egy hete jó idő, de klíma nem kell még.
Az id3 alap verzió is ezt imádja, legutóbbi, 80%-ra töltés óta mentünk vele Szegeden városban 147 km-t és 33% on áll.
Ez így elvileg 312 km lenne 100 %0-ra amit nyilván sose próbálok városban, de így 28 e km fölött lassan 2 évesen azt mondom még mindig nem volt rossz döntés a kocsi.
11.8 at irt fogyasztásnak, mivel van benne napi legalább 1x kis 5 km országút is oda vissza 10 km összesen, sokszor 2 ilyen út is, anélkül menne lejjebb is és sztem, lehetne vele mászkálni 330-340 km-t is a városban.
Jó kis kompromisszumos verda. Nem bika de legalább nem is eszik sokat, 5 ajtós, fér bele cucc is.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Balázzs
senior tag
válasz Bandit21 #6980 üzenetére
Köszi a saját tapasztalaton alapuló helyzetjelentést, jól fogyaszt az ID3.
Írtam korábban, hogy zörög a Tesla model 3 futóműve, ez téves riasztás volt.
A jobb első aero dísztárcsa egyik rögzítőfüle adta meg magát, maga a tárcsa zörög a felnin, ami persze csak rossz úton és kis sebességnél érzékelhető.[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz Balázzs #6981 üzenetére
Mondanám, hogy csalóka, mert a Feleségem abszolút nyugiba vezet de hétvégen én szoktam hajtani vagy meló után ha el kell ugrani valahova, és nalam az első a sport mód.
Összességében azt mondom hogy 20 hónap és 28 ezer km után azt csinálja amire vettük.
A szoftver más tészta de az is inkább csak kellemetlen.
A 2.3-> 2.4 miatt bent volt egy egész napot és a régóta ígért 3.0 (ami végül 3.2 lesz) se ota jön majd hanem újra be kell majd vinni.
Érdemi szívás semmi sincs vele eddig. Ritka autó, ezért gondoltam hogy írok róla.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
stickrs
senior tag
Ma volt időm/türelmem tesztelni egy 110/kmh-s utat (M3 LR), eddig mindig 130 volt pályán, Szerbiábol Bp, Győr, és Parndorfig. Össz táv 419km, fogyasztás kereken 15kwh/100km lett, 99%al indultam, és 12%-al èrtem a töltőhöz, csak kamionelőzéseknél mentem gyorsabban, max 130al. Ugy lenne teljes a teszt, ha ugyanezt megcsinálom visszafelé, mert Szegedfelé menet kevesebbet fogyaszt általában mint Szegedtől (vagy a határtól) Bp felé, de szerintem így se rossz a hatótáv.
Személy szerint nekem jobban bejön ha többször megállok rövidebb időre tölteni, mint egyben 400km-t vezetni, a 200km-s távok kb optimálisak. Ti lassabban mentek inkább hosszabb távokat, vagy gyorsabban rövideket?Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Balázzs
senior tag
válasz stickrs #6987 üzenetére
Forgalom függő, plussz ha ráérek, nekem is jobban bejön a 100-110-es tempó és teslafi szerint is ebben a tartományban fogyaszt a legjobban. Viszont egy Gödöllő-Bp. , vagy Székesfehérvár-Bp, vagy Bp-Balaton szakaszokon ahol sok az autó, nincs türelmem a külsőben 90-el tötymörögni, akkor inkább egy tempósabb út. Általában van célállomáson 230V és idő is a lassú töltésre, így mehet a tempós vezetés.
-
Shadowbull
addikt
TM3 vs. Ioniq 6
[link]Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Noukoum
veterán
Úgy látom itt mindenféle link elfér, handras te jó ég…
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #6991 üzenetére
Mondjuk ez a kiírt % hasonlítgatása nem túl tudományos.
Legalább a végén töltötték volna ismét 100%ra és akkor ott van egy konkrét szám hogy melyik mennyit fogyasztott.M3-ra fel lehetett volna pattintani az aero dísztárcsát...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
Persze hogy nem, de nem is az a lényeg szerintem. A TM3 nem volt zsír új sem, lehet már degradálódott egy kicsit, a dísztárcsa sem volt rajta, könnyen elmegy pár százalék ide vagy oda.
Egyébként ha jól rémlik kiírták a végén a valódi fogyasztást is a töltés után.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Noukoum #6995 üzenetére
Handrás teljesen semlegesen nézi az autókat, nem elfogult egyik irányba sem, és jellemzően el is tudja helyezni a típusokat a palettán.
Pont ezért jók a tesztjei.Nyilván műszakilag egy lelkes amatőr szintjén van, de nem is akar többnek látszani.
(Ez a megállapítás kizárólag az autótesztekre vonatkozik)
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Nem tudom ez volt -e már.
[link]Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- OLED TV topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik
- Fűnyíró topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...