- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Andras6800 #6835 üzenetére
A piacot a vásárló mozgatja legnagyobb részt- kicsit olyan mint a politika. A félelmeket nem lehet kiirtani és mire könnyen érthető bizonyítékokkal cáfolható (lsd 10 év tapasztalat ami ellentmond neki) addigra az adott generáció olyan szintű értékvesztésen megy át amit nem mindenki tud és akar finanszírozni. Kereskedelemből látom hogy amint van bármi új a láthatáron a kezemben lévő már semmit nem ér és vért kell izzadnom hogy nullára kijöjjek vele
Persze ez nem 100%-ig igaz az autókra de azért ha most vesz az ember egy 400v rendszerű autót amit használ pl 100k méterig akkor a mostani árát az ICE értékvesztésénél jóval erősebben terheli pl az akupakk elhasználódása. És EVnél igen könnyen az autó értékének a 50+%-a a csere.
Itt a példám a hibridünkkel. Egy cella felvette keresztségben a Mihály nevet. De cellát nem lehet benne cserélni csak modult. Modul darabja 1700€ + posta. (14 modul van !) Márkaszerviz nem vállalja a modul cseréjét, de szívesen szeréli a teljes pakkot 23000€+ munkadíjért cserébe. A kocsi piaci ára valahol 14 millió körül van +-X. Ekkor a legtöbb ember és cég gtk-ról beszél. A vége modulcserével és 2,5 hónap állással 2 millió forint lett.
A dízel motor cseréje gyári motorral számlával kijön kb 3 millióból. Kéz alól pl bontott motorral a fele körül.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
madgie
titán
Jó, de a Kia/Hyundai a Kona/Niro vonalat szerintem már nem elsődlegesen a legjobb, legkelendőbb villanyos terméküknek szánják, van nyilván elektromos változatuk is, meg mindenféle hibrid meg pöfögős is. Egyfajta biztonsági játékos, de messze nem csúcsmodell.
Viszont van mellé az Ioniq meg EV vonaluk, amelyekre mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy nem előremutatók, vagy modern villanyautók. -
Vesa
veterán
válasz Andras6800 #6832 üzenetére
"Mégsem szakadt be a használtak piaca amikor megjelent melyekben nem volt benne, sőt utána jó sokáig nem volt nagy hatása a használt piacra."
Igazából volt, azért írtam direkt kiemelve a prémium szegmenst, ahol elsőként bevezették. Ott már rögtön látszott, hogy nehezebb eladni a navi nélküli autókat. Anno volt E38 7er BMW-m, ebben debütált a navi. Pár évre rá alig lehetett eladni azokat, amiben nem volt navi, vagy amiben még tekergetős manuális klíma volt.
A prémium alatt valóban nem volt érzékelhető hatása, mert ott még sokan azt se tudták, mi az. Később már ott is fontos lett.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Elköveted a hibát, hogy magadból indulsz ki. Az emberek többsége nem családiházban él, tehát nem tud otthon tölteni. Én is tudok, de ez irreleváns. A probléma az, hogy aki nem tud otthon tölteni, annak rettentően nem mindegy, hogy mennyi idő alatt tankolja meg. Nekünk mindegy, mert egész éjjel is mehet akár. De a tömegek olyan lakásban laknak, ahol ez nem megoldható. Max. majd idővel néhány saját parkolóval rendelkező társasházban ki lehet építeni saját töltőt, de ez is ritka a normál társasházakhoz, panelházakhoz, belvárosi lakásokhoz képest.
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
"a Kia üzletpolitikájáról. 2018-ban a legtöbbet eladott villanyautó volt a Niro, 2023-ban nem fér be a top 10-be sem.".
Lehet hogy így van, de ennek nem sok köze van ahhoz amiről én beszélek.
"És nem elavulttá teszi, hanem leváltja."
És egyben elavulttá is teszi. Elavultság alatt természetesen nem kizárólag a műszaki értelemben vett elavultságot értem, létezik más avulás is.
"nem olyan dízel passat, aminek a motorját a 80-as években fejlesztették, és azóta is "jó úgy"".
Valójában a belsőégésű motor sokkal többet fejlődött generációról generációra, mint ahogy azt a villanymotor tenni fogja. Hatásfokban itt pár százalékokról tudunk csak beszélni, ha egyáltalán. Fajlagos teljesítmény sem nagyon fog nőni, mert elég erősek már úgy is. Gyártási optimalizáció lesz leginkább.
Inverter témában nagyobb lehetőséget vannak, jönnek majd széles körben a SiC inverterek, 3L vezérlés, ilyesmi. Ezek ma még drágák de a jövőben csökkenhet az áruk, persze ez sem csodaszer.
A legnagyobb-leggyorsabb, a vásárlók számára is érzékelhető fejlődés az akkkutechnológiában várható.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
válasz Shadowbull #6858 üzenetére
Maga a motorblokk nem. A teljes hajtáslánc (ahogy azt írtam is) igen. Villanyosnál is ez az elvárás, nem a motort kell önmagában fejleszteni. A baj, ha semmit se fejlesztenek.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
biker
nagyúr
válasz Shadowbull #6858 üzenetére
“Hatásfokban itt pár százalékokról tudunk csak beszélni, ha egyáltalán.”
Ha, csak ha 5%-al nőtt a hatásfok, az annyit jrlent 27% helyett 28% (+5%) a hatásfok
A villanynál meg….Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #6858 üzenetére
ne legyen már akkora szenzáció, ha egy 15% hatásfokú motoron sokat tudtak javítani az évtizedek során.... a hülye villanymérnökök meg csak 1%-okkal reszelgetik a 95% hatásfokú reluktancia motort... Kifekszem a szaktudásodtól...
Tudom... a BMW a csúcs, a hidrogénégető ICE fejlesztéseivel meg az eFuel-el.... HURRÁ!
Szerk: mondjuk a teljes ciklusra eső 2-3%os hatásfokon ott majd sok EU támogatásból rendkívül sokat fognak tudni zseniálisan és egyedülállóan javítani...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Shadowbull
addikt
Szerintem azzal vitatkozz amit állítottam, nem pedig a saját frusztrációiddal.
"ne legyen már akkora szenzáció"
Nem mondtam hogy szenzáció. A belsőégésű motorok egyébként sem a maximális hatásfokon javítottak sokat, hanem a részterheléses hatásfokon.
"a hülye villanymérnökök meg csak 1%-okkal reszelgetik a 95% hatásfokú reluktancia motort..."
Még ha csak villamosmérnök lenne, de vannak ott gépészek is.
"Tudom... a BMW a csúcs, a hidrogénégető ICE fejlesztéseivel meg az eFuel-el."
Még csak hasonlót sem mondtam, a BMWt meg sem említettem.
Az eFuel az egy másik kávéház, annak is megvan a helye a világban.
Mellesleg a BMW nagyon jó hatásfokú elektromos hajtásláncokat is csinál. Csak valahogy nem azon túráztatod magad, hanem a teljesen marginális hidrogén és a meg attól is marginálisabb eFuel projekteken.
Jellemző.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #6864 üzenetére
Látom az iróniával vannak bajok... Amúgy meg nem csak arra az egy konkrét hozzászólásodra értettem csak, hanem az utóbbi pár heted terméseire is... szerintem a legtöbben itt értik...
Szívből sajnálom, hogy a nagy német prémium gyártók így a Volvo és a GM sorsára fognak jutni... (nincs még mandarin tanfolyam a cégnél?) A német energiapolitika meg meggyorsítja ezt szerintem kb 10 évvel...
Tudom, Te pont fordítva látod... majd visszatérünk rá kb 10 év múlva.... de lehet sokkal hamarabb...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Shadowbull
addikt
"hanem az utóbbi pár heted terméseire is"
Idéznél tőlem olyan hozzászólást, amire csak nagy vonalakban is rá lehet húzni amivel megvádoltál?
"a nagy német prémium gyártók így a Volvo és a GM sorsára fognak jutni..."
Ezt már hallgatjuk vagy húsz éve. Aztán köszönik szépen, élnek és virulnak. Épp a napokban jöttek ki a Q1es számok, hát nem úgy tűnik mintha haldokolnának.
"A német energiapolitika meg meggyorsítja ezt szerintem kb 10 évvel..."
Meglepne ha tényleg ismernéd a német energiapolitikát. De ez amúgy is mellékes, a német prémiumgyártók globális cégek, hogy mi van Németországban az valójában huszadrangú. Az EUs politika már fontosabb, ott meg éppen öntökönlövés zajlik az Euró7-tel meg a BEV kizárólagosságának az erőltetésével.
De ez sem a németeknek lesz szar első körben hanem a franciáknak meg az olaszoknak, meg persze a kispénzű autósoknak.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Andras6800
senior tag
válasz bitpork #6852 üzenetére
Lehet eddigiekben nem került ez elő, de van 1 dolog ami miatt kicsit elbeszélünk egymás mellett.
Számomra ez a fórum nem egy használtautó.hu. Nyilvánvalóan mindenki örül, ha értéktartó autója van, de azért valljuk meg az elmúlt 2 évet leszámítva az autó sosem az értéktartásáról volt híres. Erre utaltam valahol a már említett konszolidáció alatt.Amiről én beszéltem, mint masszív elértéktelenedés pont emiatt csak a már emlegetett technológiai áttörések kapcsán elképzelhető számomra.
Autókereskedés kapcsán nincs tapasztalat, így ebben nem is okoskodnék.
Visszatérve a félelemre is kicsit. Az örök. Az idő elteltével egyre szélesebb rétegek tudják majd elengedni. De attól még mindig lesz egy réteg "lapos föld hívő".
Ami meg a hibrid példát illeti.. Most erre mit mondjak. Pont azt tudom amit te is írsz. Dieselben is van ami megkotlik hamar. Meg benzinesben is. Erről volt korábban értekezés. Sajnos előfordul.
Kicsit itt is bejátszik a felhasználás módja. Agyament használattal Dieselt is ki lehet nyírni 100k km alatt. Meg automata váltót is láttam már aki 80k km-enként cserélte. A harmadik után elvitette magát tesztútra a szerelő, mire meglett az ok. Digitális gázpedál ( on/off).
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
válasz Andras6800 #6867 üzenetére
Itt dízel hibrid van és előtte is olajkályhával jártam. Annak nem nagyon tudok ilyen összegű hibáját felróni pedig volt 450k kméter feletti is.
Persze értem amit írsz de azt ne feledd : a laposföldhívő lesz a leghangosabb és hát egy bolond százat csinál - no meg ha nem is retteg tőle vki még nem biztos hogy ért hozzá, pl mint te. És ebből azért sok gond adódhat ahogy mondod is. Márpedig az ICE vonalon már mindent lehet gombokért kapni. Ameddig nincs elterjedt és hozzáértő és olcsó háttér pl a javításra addig ez nem fog változni szerintem. Audinál az EV óradíj tavaly ha jól emlékszem 35k+ fa volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
biker
nagyúr
válasz Andras6800 #6867 üzenetére
"Kicsit itt is bejátszik a felhasználás módja. Agyament használattal Dieselt is ki lehet nyírni 100k km alatt. Meg automata váltót is láttam már aki 80k km-enként cserélte. A harmadik után elvitette magát tesztútra a szerelő, mire meglett az ok. Digitális gázpedál ( on/off)."
ha szar a konstrukció, az nem a sofőr hibája, ha nem bírja az automata váltó a hirtelen nyomaték emelkedést és csökkenést, akkor a gázpedál elektronikát kell úgy programozni, hogy a maximális nyomatékemelkedés/mp értéket ne lépje túl. ÉS akkor ugrálhat a pedálon ahogy akar.
Vagy legyen olyan váltó, ami az adott motor maximális nyomatékát és annak nyomatékváltozási sebességét elbírja.manuális váltó más, de az autómata pont azért jó, mert megoldható a sofőr balfasságának kikapcsolása
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Andras6800
senior tag
-
Andras6800
senior tag
Egy ilyen rendszert nem arra terveznek, hogy valaki ugráljon a gázpedálon.
Persze amúgy váltókban 1000 éve van tanulás funkció, hogy ezen reszeljen kicsit. De alapvetően egy felhasználói profilra vannak ezek is tervezve ahogy minden. AZ, hogy valaki kb ideje 90%-ban városban megy és akkor is padlógázzal gyorsít ki minden pirosnál azért kilóg a normál felhasználásból. Legalábbis szerintem.
Mint ilyen, fizesse meg az extrát. Kicsit olyan ez, mint az adaptív olajcsere mostmár. Ha versenyautózol, akor gyakrabban kell.
A váltót is ha versenyautózól, akkor nem 250k-nál kell felújítani, hanem hamarabb.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
biker
nagyúr
válasz Andras6800 #6871 üzenetére
Nem tanulási folyamatról beszélek, tervezésről
Ha tudjuk, a motor nyomatékgörbéje hogy épül fel, lehet rá tervezni váltót, vagy nyomatékhatárolót, ami védi a váltót, aztán rugdoshatja ahogy akarja.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Andras6800
senior tag
Igen, de az nem életszerű, hogy a váltót a motor nyomatékgörbéjének tetjén járatására tervezed.
Ilyenkor van egy archetípus profil. Mennyi város, mennyi közút, mennyi autópálya. Vezetési stílus. És erre van belőve. Nem lehet az egész autót Schumacher felhasználásra tervezni. Illetve lehet, csak sokkal drágább lesz.
Ez akkor a normál felhasználónál azt jelenti, hogy kb sose kopik el. Cserébe mondjuk 1,5x annyiba kerül az új autó.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #6694 üzenetére
Lol, nyilván totális tévedés amit ebben a cikkben írnak.
Valójában azért fejezik le a software csapatot, mert nincs tovább szükség rájuk, hisz már rég megalkották a tökéletes software-t, amivel nincs több munka.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
Valójában egy Diess utáni takarítás folyik, azokat az idegen elemeket távolítják el a VW felső vezetéséből akiket Diess vitt oda.
Mondjuk már akkor sem értettétek mi folyik a VWnél amig még Diess ott volt, és simán elhittétek hogy Diess micsoda elkötelezett BEV hívő."már rég megalkották a tökéletes software-t, amivel nincs több munka."
Ilyet sem állított soha senki. De szalmabábozz nyugodtan tovább.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Balázzs
senior tag
2023 márciusi eladások, a volvo beelőzte a vw-t (bev+phev)!
A tisztán elektromos xc40 és c40 (és a hamarosan érkező 30-as modell)
most kap frissítést, amit néztem még "régi" modellt abban nagyon tetszett a nativ
google alapú rendszer. -
stickrs
senior tag
Mindenhol csökkentettek árat úgylátom, de most találtam egy szolgáltatót Au-ban, ami vicc kategóriás árakat ad, 0,30eur/perc 300kw-s töltőig havi 7eur a fix szolgáltatási díj, de így is simán megéri, főleg akinek Ioniq 5/6/ev6 stb van. Nekem teslan 11,5kwh volt 1.5eur pl amikor 180-200kw körül jött. kép
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Shadowbull
addikt
Ma láttam először Ioniq 6-ot közelről élőben, itt parkol az utcán.
Továbbra sem tudom eldönteni hogy tetszik vagy nem, gurulni még nem láttam. De élőben jobban az arányai mint képeken. De ennek is van egy olyan játékautó érzete mint az Ioniq5nek, gondolom szándékosan.
Megnéztem az árait, 77es akkuval jól felszerelve 60.000.... Hát jó vastagon fog a ceruza.
40ert mondjuk érdekes lenne.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #6886 üzenetére
Megosztó a design, én azok közé tartozom, akiknek nem tetszik, főleg a segge. Mondjuk én a 911-től is okádni tudnék, mindig is utáltam az ilyen bogár formákat az autóknál. Műszakilag majd kiderül milyen, és bár a fogyasztása tényleg csodásnak tűnik, ennek azért megvannak a hátrányai, pl. hátul gyakorlatilag csak gyerekek vagy törpenővésűek fognak kényelmesen utazni benne, 175-180cm felett már problémás a fej és a tető kapcsolata.
Úgyhogy itt megint az a baj, hogy fetisizálták a hatótávot és mindent a légellenállásnak vetettek alá. Ami tök jó, csak innentől 60k EUR-ért van egy autód, ami kvázi kétszemélyes és nem használható túlzottan sokmindenre. Magányos farkasoknak vagy maximum egy darab barátnővel jó lehet, de ennyiért ilyen célra már lenne jobb vétel is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
titán
válasz Shadowbull #6886 üzenetére
Most nézem Böjrn 1000 km challange-ét az Ioniq 6-tal. Az első töltésnél járok, és még mindig csak fasságok. Sikerült megint elb..zni egy egyszerű feladatot.
Megcsinálták, hogy ez Iq6 automatikusan fűtsön elő. Hasonlítsuk össze a Teslának a lassan "évtizedek" óta működő akkufűtési stratégiájával. Nem bonyolult.
Tesla: Tudja, hogy milyen messze van a töltőtől. Mindig úgy kapcsolgatja ki-be a fűtést, hogy ha kevés a töltöttség, akkor a töltőre pont 2% töltöttséggel, ha pedig van elég töltöttség, akkor pedig 40 fokos akkumulátorral érkezzen az autó. Röviden összefoglalva: 40 fokhoz a lehető legközelebb legyünk és minél melegebb legyen, minden energiát ennek szentel. Így a Model 3 RWD a legnagyobb télben is simán tölt 180 kW-tal. Töltés kezdetétől folyamatosan fűt, hogy elérje a 45 fokot. A fűtésbe bekapcsolódik a a villanymotor, a PTC fűtő, és a hőszivattyú is, így 10 kW fűtőteljesítmény megy az akkuba. Azon dolgozik, hogy ha kevés volt a töltöttség, és ezért út közben nem lehetett elérni a 40 fokot, akkor is minél előbb meglegyen a 45, és minél gyorsabban emelhesse a töltőáramot.
Tény, hogy az új RWD (Teslának még nem volt téli tapasztalata a típussal) a tél elején még béna volt, nem ismerte pontosan a töltés folyamatát, és a melegedést, ezért eleinte még út közben 45 fokra fűtött, és töltés indítás után így elmelegedett és túlmelegedés miatt vett vissza töltöttségből, de ezt december végére valamelyik frissítéssel kezelték, azóta tökéletes.Ioniq 6: Bekapcsolja fűtést egy x km távolságnál, és fűt, amíg 17% fölött van az akku. Így vagy nem lesz elég a hőmérséklet, vagy túl magasan lesz a töltöttség a gyors töltéshez. Első töltést sikerült 120kW alatt megkezdeni, mert 15 fokos az akku. Ráadásul 2 percig nem is fűt töltés közben, majd amikor hozzáfog, akkor is csak 4-5kW megy be.
Emiatt Björnnek 8 percig (24%-ig) csak 120kw-on tölt, akkor éri el a 20 fokot az akku. Mindez 8 fokos külső hőmérséklet mellett, tehát nem igazán hidegben. Pont a legértékesebb 8 percet vesztegeti el hideg akkuval. Aztán 34%-on hirtelen leveszi 145kW-ra a töltési teljesítményt. Tehát mindössze 10%-ot tud igazán gyorsan tölteni. Mindez egy ostoba stratégiai hiba miatt.
Ami jó, hogy nagyobb töltöttségnél is viszonylag jól tölt. De a kezdeti bénázás miatt 22 perc volt a 12->75%. Mivel a fogyasztása nem vészes (120 km/h-nál hátszélben 20,7 kWh/100km-t), így 88% alatt 322 km-t haladt. Tehát 63%-nyi betöltéssel 23 perc alatt 230 km hatótávot sikerült növelni, ami szintén oké. A végeredmény a Model 3 RWD-vel pont azonos. Ezzel nem rossz az Ioniq 6, de egy jobb szoftveres menedzsmenttel sokat lehetne még javítani. Látom benne a 230-240 km/20 perc lehetőséget is.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
A következő töltés még rosszabb lett. Nem is értem ezt a Hyundait. Primitív feladatot sem tud megoldani. Az autó aktívan hűtötte az akkut, és sikerült megint hideg akkuval megérkezni a következőhöz, ami miatt 75kW-tal töltött sokáig. 26%->66% = 40% 18 perc lett készen.
A 3. és 4. töltéseket végül már jól megoldotta. De a feladat pont inkább az első két töltést megoldani jól, sokkal gyakrabban tölt az ember egyetlen úton egyszer vagy kétszer, mint 3-4 alkalommal.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Balázzs
senior tag
-
titán
válasz Balázzs #6890 üzenetére
Hol töltesz? V3-as Superchargeren és Ionityn is 130kW-od van? Mert SuC V2-nek 125 kW a max teljesítménye. Azon sosem lesz gyorsabb a töltés.
"A ioniq-nál meg majd egy OTA frissítéssel megoldják, ha akarják, a lehetőség meg van rá."
Remélem így lesz. Keresem a Kia Niro utódját, és jelenleg az Iq6 és az Y van versenyben. Nemsokára 3 éves és cserélni kell.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Balázzs
senior tag
Majd legközelebb figyelek, hogy minden körülmény adott legyen és úgy tesztelem. Még Szigetszentmiklóson is próbáltam egyszer, ott csak V3 van.
-
Noukoum
veterán
válasz Balázzs #6895 üzenetére
Előfűtés nélkül a 130 kW hidegben teljesen reális. És az új S / X-en kívül elég szépen vissza tud esni a töltési teljesítmény, a maximális eléréséhez tényleg nagyon alacsony százalékon kell odaérni.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
tuzpenge
őstag
Helló!
Szegeden vagy Hódmezővásárhelyen hol érdemes tölteni? Messzebbről mennék egy e-golfal és kb 10%-on érek oda. Ott lennék 3 napot és irány haza, de teljes töltéssel kellene hazaindulni. Van valakinek javaslata, tapasztalata? Jól működő, stabil DC kellene?
Köszi!ˣ
-
válasz tuzpenge #6898 üzenetére
50 a legnagyobb és a nem sok van. 22vel teli a város de a Kossuth Lajoson vagy a belvárosban nem javalt mert perc alapú minden. Egyébben MVM töltők sokszor kérnek egy betelefonos újraindítást amikor az audit akarom nyomatni. MOD ez Szeged. Vásárhelyet nem ismerem ilyen szempontból
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mozgásban a 33 Immortals
- Windows 11
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel