- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen videókártyát?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.T.
aktív tag
válasz BrandonXXV #7300 üzenetére
Akkor gondolom az alkatrész ellátás sem a legjobb ha esetleg lenne valami vele. Ez elég visszatartó erő.
Egyébként Fejér megye Adonyban lakom. Pest nincs messze. Először el kell adjam a Sportaget aztán ha zsebben a pénz megyek nézelődni. Nem akarok úgy próbálgatni hogy nem tudom kifizetni ha tetszik. Meg annyira nem unatkozom 😅😃 -
Vesa
veterán
Nem az adott példányt kell vezetni ahhoz, hogy dönteni tudj, hanem a tpust! Akkor meg tök mindegy, van-e rá prompt pénzed, vagy nincs. Bele kell ülni mindegyikbe, menni vele, és ha megvan a lé, célzottan rá lehet repülni a kiszemelt típusra.
Alkatrészellátás mindegyikhez megoldott, egyebekben pedig általában az összes EV-hez nehezebb, mint hagyományos társaikhoz, mivel az EV-kből még mindig nincs akkora volumenű gyártás, mint a hagyományos autókból. Voltak olyan amerikai autóim, amiket itthon, de még csak európában sem forgalmaztak soha, mégis mindent be tudtam hozzájuk szerezni. A szervíz már problémásabb, mert ha egy típussal nincs tapasztalat, akkor azzal nehéz mit kezdeni. Márkaszerviz ennek ellenére gondolom köteles javítani mindent, amin Opel logó van.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
axioma
veterán
-
Vesa
veterán
Nem tudom, ki hogy van vele, de szerintem továbbra is nagyon tré a -használt- kínálat a 10-14M-es ársávban.
Matekoztam kicsit és ennél többet nem ér meg az EV. A 28-a Ioniq-ot 9M körül vettem, az megérte. Vállalható hatótáv, kis fogyasztás, autó forma. Ebből viszont nincs hova átmenni 5M ráfizetéssel sem.
De tartani se akarom már, legkésőbb ősszel megy.Most azt gondolom, hogy a következő 3-5 évre visszaülök egy 5er vagy valamilyen X BMW-be és ha a jelenlegi 20-25M-es EV-k ára bemegy 15M körülre, akkor majd vissza szállok.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Bandit21
addikt
válasz KaqXar19 #7295 üzenetére
Semmi gond. Amúgy jogász vagyok de nem ügyvéd. Egyébként meg autó és Lego őrült. Meg f1 meg pc szimulátor bolond, e autó rajongó napelem kezdő hobby gasztro blogger.
Meg 5 gyerekes családapa. Most pl a 3 évest altattam miután a 7 evéssel bringázni voltam stb stb.
Igen en is észrevettem már hogy sokszor előfordul sajnos hogy amit írok nem mindig szabatos vagy nyelv -helyes. Viszont nálam sajnos hosszú évek óta nincs olyan, hogy na, most nyugiba neki ülök ph fórumra írogatni.
A mondandó talán többet számít mint a keret amibe épp időm engedi önteni.
De hasznos az észrevétel majd jobban igyekszem.
Most pl már zsibbad a bal kezem mert nyomja a gyerkőc kugli feje (tőlem örökölte...)
Semmi gond tehát de ide nem dolgozni járok.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
És akkor az ontopic:
Szeptemberben lesz 2 éve nálunk az újonnan vett id3. Szerintem a VW Skoda Audi stb topicban írtam le, hogy már azt kideríteni, mi a gyári szerviz ciklus se volt könnyű mert Fehérváron ahol vettük átvételkor azt mondták 2 év és csak átvizsgálás lesz kb 50 ezer Ft -ert, egy bénán sikerült kérekőr sztori miatt Szegeden ahol lakunk pár hónappal később meg azt hogy 1 évesen már vinni kell majd és 100+ ezer lesz legalább.
Ezt később a PoHu val való levelezés oldotta fel, km korlát nélkül 2 évesen kell először szervizbe vinni.
Mivel tavasszal a másik akkor 2 éves Kodiaq miatt már majdnem meglepetés ért (én az átvétel napjától számoltam a garanciahoz szükséges 2 év kezdetét és ehhez igazítva foglaltam szerviz időpontot de mint kiderült az autó 7-9 nappal idősebbnek érzi magát ezért módosítani kellett a dátumot) most július közepén írtam a 4 legközelebbi VW szalonnak hogy mit szólna hozzánk.
Nem nagyon tolong itt egy VW ID használó se de hátha néma tömegek várják a beszámolót mindig tőlem tehát megosztom a tapasztalataimat.
Nem kértem sokat, csak egy megközelíto árat, adnak e csere autót az ota ígért de végül szervizben készülő 3.2 sw verzióra történő együttes frissítés lehetőségét kérdeztem még és ennyi, illetve hogy szerintük pontosan mikor jár le a 2 év.
Ez kiment Szegedre, Békéscsaba, Kecskemét és Soltvadkert felé is.
Árban eléggé eltérő a kép, amellett hogy gyakorlatilag ugyanazt ajánlotta mindenki:
Ellenőrzés
Pollen szűrő csere
Fekfolyadek csere.Erre kaptam 100-120-130 és 160 ezres ajánlatot.
Nyilván Vadkert a legolcsóbb és Szeged a legdrágább.
A plusz információk azonban jelentősen eltérőek.
Hiába vagyok benne en is és az asszony is (akié az autó amúgy) több magyar és nemzetközi id Facebook csoportban eddig nem jött át hogy a 3.+ Sw frissítésnek az akku ellenőrzés és esetleges cella csere nem része hanem egy külön visszahívás.A 4 helyből válaszában eleve csak 2 említette ezt meg, azt pedig, hogy ehhez összesen 5, jelmezoen pesti szalon (m5, Óbuda és hasonló számomra ismeretlen szervizek) nyúlhatnak az csak 1 válaszból derült ki.
Volt aki azt ígérte hogy a szerviz és az sw frissítés 8 óra, volt aki azt mondta 4 nap.
Volt aki eleve ajánlott csere autót de pl Szegeden fel se merült.
Tudom elszálltak az árak és azt is hogy ez egy eleve spórolós autó tehát 2 évente ne fájjon már, hogy 100 vagy 160 megy el rá de az csak nem mindegy, hogy esetleg 4 nap után azzal várnak majd hogy 2 eves szerviz kész, sw felment de az autó úton van Pestre mert majd ott már megnézik az akkut is (nem a 12v cserét gondolom azon már túl van a tengerimalac).
Az pl hogy a nagyfeszültségű akku állapotát bárki meg tudja nézni diagnosztikaval, és baj esetén kell csak Pestre küldeni vagy eleve oda kéne vinni nem világos még.
Az is érdekes hogy a 3.+ Sw miatt annó külön mailt kaptunk hogy legyünk szívesek szervizt választani (ez Szegedikent a szegedi lett) és majd ők hívnak... Hát azóta eltelt pár hónap és nem hivtak. Az akku check miatt viszont semmi se jött.
Anno a VW honlapján VIN alapján ránéztem mit ajánl a cég és vicces módon a 12v akkumulátor cserét is mint hátralévőt hozta, pedig az már akkor kész volt...Van tehát egy kis összevisszasag a VW -nel.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
válasz Bandit21 #7308 üzenetére
Német Audi infó: a vag csoport hv akku tesztere egy marék lepke. Jelen állás szerint 3th party géppel végzik az alap ellenőrzéseket pilot jelleggel, ami egy generál állapotot tud jelezni. A cella szintű diag megy, de nem akaródzik a modul szintű csere sem.
Szeged nekem Hansban nem vállalta először a hv ellenőrzést , majd sok hetes könyörgésre megnézték és közölték hogy valaki olyan nagy áramot adott a kocsinak hogy a dignosztikai része meghalt. Ekkor kerestem egy privát szakit aki egy modul cseréjével mindent is megoldott.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Bandit21 #7310 üzenetére
Kötött nem kötött, nekem a PoHu megmondta anno hogy M5 v Buda de nekik is kölcsön kell kérni a szérszámot mert az egy dolog h nem mindenki tudja használni de gyk nem van az ára miatt. Cserébe minden hv gondra a teljes pakk cserét javasolják.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vesa
veterán
-
Füleske
addikt
Az miért lesz jobb vétel, mint most? Ahogy elnézem, most is ez a helyzet. 2021-2022 persze más volt, de ilyenben előre bízni (negatív irányban, pl. csoda akku, válság) szerintem nem érdemes.
Pl. a model Y pont 20 millió, az alapmodell. Ilyet ma nem tudsz venni 3 évesen, mert még nem gyártották. Viszont 3 év múlva már ez sem biztos, hogy 15 - ért olyan jó vétel lesz. Mert, ahogy írod is, lesz facelift, meg számos újabb autó. Biztos vagyok benne, hogy akkor is ugyanúgy azt fogod majd mondani, hogy nincsenek jó vételek a használt piacon. -
Vesa
veterán
válasz Füleske #7317 üzenetére
Ez nem így van, mert jelenleg olyan autók kaphatóak ennyiért, melyeknél még nagyon óvatosak voltak a gyártók, útkeresés jellemzi szinte a teljes felhozatalt és a legtöbb sajnos fapad. Létezik autó 12-14-ért, de szinte mind olyan, hogy 8-at se adnék már érte, mert vagy kicsi, vagy elavult design, vagy olyan minőség belül mint egy Opel Astra.
- A Nissan Leaf 2 a léghűtéses akku miatt nem játszik és kicsi is
- A BMW i3 méretéhez képest drága
- Fiat 500 EV apró, hagyjuk...
- Hyundai Kona nekem nem tetszik és kicsi is
- Opel Mokka...hagyjuk
- Opel Ampera-E bazári belül, nem tetszik és nem forgalmazták MO.-n
- Peugeot 2008 EV-t béreltem küólföldön, a forma szép, de a futómű és beltér tragédia.
- Kia e-Niro avult design (az új se tetszik és drága is)
- Mazda MX-30 sajnos vicc hatótáv
- MG 4 kívül még elmegy, csak kínai sz*r.
- ID 3 nem az én világom
- Hyundai Ioniq Facelift (nem tud annyival többet a 28-asnál, hogy megérje ráfizetnem és előrelépést sem jelentene)Az ilyen Mini Cooper és egyéb csodákat eleve kihagytam.
Egyedül a Tesla SR-ből van 2021-es 14M-ig (talán 2db LR-t láttam, de azok már 100k km felett), vagy 2020-asokból van LR is pár. Egyedül ez lenne opció, de nem tudok kibékülni a belsővel. Nem szeretnék Teslát venni. Most kezdek beleszeretni az i4-be, de egyelőre 21-22M alatt sajnos nincs. Esetleg eTron van, de szinte semmi infóm nincs róla. Ebből láttam 70k km-rel 2020-ast 14,9-ért, ennek utána fogok nézni, hogy mennyire szabad megvenni. Ez már az a minőségű és megjelenésű autó, amiért hajlandó vagyok ennyit kiadni. Egy Ioniq 5-ért, e-niroért és hasonlókért biztosan nem. Ez nyilván szubjektív véleményem, nem várom el, hogy bárki egyetértsen. Csak szerettem volna megjegyezni, hogy EV fronton még van hova bővíteni a kínálatot.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
madgie
titán
Fú, én a mostani M3 árak mellett csak azt bánom, hogy bármi mást vettem két éve. Ha tehetném, azonnal lecsapnék egyre, szerintem a mostani használt árán, az ársáv többi EV-jéhez képest bitangjó vétel. Sőt, annál érzem azt, hogy a benzinest is eladhatnám mellőle, mert normálisan tud tölteni, előfűteni az akkut, magyarul egy tényleg kiforrott, frankó elektromos autó.
-
FIREBLADE78
addikt
Én is Így vagyok vele. Igaz egyre jobban bejön a 4er széria,de i4 felejtősen drága. Benzines jó lehet,jó kis B58-as motorral. Igaz költeni kell rá. ix3 is tetszik,de drága. Nem akarok már suvot. Sajnos ezek a kínai csodák nem akarnak ide jönni. Némelyik kva jól néz ki. Tesla egy okádék. Silány összeszerelés stb. Carwowon most néztem az új x plaid tesztet. Vicc illesztések,vicc áron
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BrandonXXV
aktív tag
Az alkatrész ellátástól nem félnék, elvileg az Opel szerviznek biztosítania kell akkor is, ha nem volt forgalmazva nálunk. Az akksi cseréket is itthon végzik.
A rendszeres karbantartást/szervizt is elvégzik itthon hivatalosan.
Próbálni, beleülni, szokni a vezetését, meg pénz nélkül is lehet! Az első 4-5-öt én is úgy mentem megtapogatni, hogy még biztos se voltam a modellben. Kell a tapasztalat vásárlás előtt, hogy tudd, mit veszel, ha egyátalán az lesz a végső befutó is.
Én veszprémi vagyok és Amperát vettem, nem is olyan rég, úgy 1 hete
Ha jársz errefelé esetleg, szívesen megmutogatom. -
V.T.
aktív tag
válasz BrandonXXV #7322 üzenetére
Adonyban lakom lehet hogy egy kirándulást megér köszönöm a lehetőséget!
Privátban írok majd -
Füleske
addikt
válasz FIREBLADE78 #7325 üzenetére
Akkor már inkább E-tron gt rs.
-
válasz tibcsi0407 #7327 üzenetére
Csak ne lenne a bele olyan amilyen. Anno én is néztem amikor még audi beszámította volna Hansot.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tibcsi0407 #7329 üzenetére
A 40 már 400 körül van igaz elég borsosan. De amikor megpróbálják a q7 műsz@rfalát összenyomni picibe akkor broáfka ottokár van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Füleske
addikt
válasz tibcsi0407 #7327 üzenetére
A Q4 azoknak lehet jó, akiket csak a márkajelvény meg az arculat érdekli. Minden másban jobb az Enyaq. De az EV6 jobb a MEB autóknál.
-
robi-k
őstag
válasz Füleske #7333 üzenetére
Bár nálunk - valamiért? - nem forgalmazzák, de az MG Marvell R (fóleg Performance kiadásban, 212 kW, 51,2 ezer EUR, 20 MFT alatti áron), nem is rossz választás lehet, ha nem szeretnénk jóval 20 MFt felett fizetni.
-
Semin
senior tag
Érdekes cikk, bár a cím kicsit -lassan megszokottan- clickbait [link]
Valóban érdekesen alakulnak a trendek, kíváncsi vagyok tud e még lejjebb menni árban a TESLA. Én személy szerint még 1 lépcsőt tippelek (6 hónapon belül)
[ Szerkesztve ]
-
-
Andras6800
senior tag
Igen érdekes lesz ez. Kíváncsi leszek, mit hoz ez magával... lásd kínai piaci árverseny. VW azt találta mondani, hogy nem nagyon tudja olcsóbban adni az EV-ket, mert így is alig keres rajta. Remélem nem hozza el ez az EV haldoklását.
Azért az nagyon érdekelne, hogy a Teslának ez az árcsökkentősdi mennyire fér bele a budgetbe.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #7341 üzenetére
"a Teslának ez az árcsökkentősdi mennyire fér bele a budgetbe."
Q1ben szemmel láthatóan csökkent a hasznuk.
Q2 számok holnap tőzsdezárás után. Akkor már jobban fogjuk látni a trendet.Személyes tipp: tovább csökken a hasznuk, és olyan sok terük nincs tovább csökkenteni az árakat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Elektronyos motorkocsikban a GOM számol az akksi degradációval? Vagy a nullás hatótáv lenyomatára próbál valami kalkulációt nyomni töltéskor?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #7325 üzenetére
i4 lesz a vége azt hiszem...van egy kapuzárási pánikom is, úgyhogy egyre inkább kezdem leszarni az árát.
A tudomány a valóság költészete!
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #7342 üzenetére
Nagyon kíváncsi leszek. Bár ha valakik, szerintem pontja ők azok akik bevállalnak pár év bukót is, csak hogy pörögjön a biznisz.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Andras6800
senior tag
Őszintén szólva, nem tudom az i4 milyen. Én most "tartós tesztelem" családtag 420d Gran Cupé-ját. Elég csalódás keltő. Az autó alig 1 éves. Nincs benne 20k km.
Ilyen bajaim vannak:A kormány recseg ropog kisebb erőbehatásra. (Mivel M pakettes, sportüléses, van, hogy abba kapaszkodva teszem arrébb a hátsóm. De rángatni sem kell ám. Ebből anno az E93-asomnak semmi baja nem volt 15 év alatt)
A belső visszapillantó tükörnél lóg, épphogy nem lifeg a kamera beauty coverje.
Az indukciós töltőben a telefon inkább melegszik, mint tölt. Hiába jelzi a visszajelző meg a tálcán, hogy ok a telefon elhelyezése. iPhone 12-vel és iPhone SE2-vel is ez a helyzet. Nem túl hosszú út után ki is írja a telefon, hogy majd ha lehűl... folytatja a töltés. Illetve érezhetően meleg a tapintása. Nem forró, de meleg.
Ezek nem egetverő problémák. De számomra mint BMW fan elég kiábrándítóak. Az E46-osom 15 évesen is úgy nézett ki, hogy különb volt mint a 3-5 éves Skodák amiket láttam. És volt szerencsém találkozni többel is.
Utána az E93-asom is. Oké a BT valahogy nem kezelte az iPhone 12-t. Folyton ledobálta. De ezen felül 10 évet letagadhatott volna. Ugyan az a feling, mint az E46.
G01-el is meg voltam elégedve. Nem recsegett, nem ropogott. Egyben volt a gép. Igaz azt most adtam el 4 évesen, szóval nincs 10+ korú tapasztalatom. Most meg hajtom egy kicsit ezt a 420d-t ameddig megjön a saját villanyszekerem.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- PDF topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- DIGI internet
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...