- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
a sávelhagyás asszisztenst vagy a sávtartót mondod? az asszisztens rendben van, csipogjon meg jelezzen a kormányon. A sávtartó amikor országúton/pályán megy a sávban, és úgyse engedheted el a kormányt mert csipog miatta
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #6547 üzenetére
Nekem annak tűnik, de akkor inkább azt írom, hogy nekem nem szimpatikus.
-
WiZARD
addikt
Sávtartót (+tempomat=autopilot) ami városban is egész jó
Elengedni rövid időre lehet, meg figyelni is kell, de azért nagyon hozzá lehet szokni.HA most talán kezd kevésbé elfogult lenni.
Egy ideig Tesla volt az isten, aztán valamire megsértődött és minden csak teslafikázásról szólt. Most már van 1-1 műsor amiben nincs indokolatlan és felesleges teslafika.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Tiédetis
senior tag
Kínai telefonoknál is átlag csak 1 probléma szokott lenni, sw-s. Ez valahogy nem megy nekik
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Van itt eqc tulaj?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
joghurt
addikt
Én nem; sőt örülnék, ha a kikapcsolt állapota úgy is maradna, és nem kapcsolná vissza következő induláskor. (Ez amúgy kb. az összes beállításra igaz, a szellőzéstől/klímától kezdve az Eco módig.)
Itt az út hosszanti repedései átverik, emiatt mindig le akarna vinni az útpadkára. Ahol pedig sziget van középen, rendes szépen felfestett vonalakkal, ott simán menne egyenesen, az út elhúzását figyelmen kívül hagyva.
De az üres Megyeri hídon sem tudtam kibontani egy sajtburgert.A tej élet, erő, egészség.
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #6547 üzenetére
"Handrás pont hogy nem elfogult. Az elején volt az a Tesla irányába, de aztán kinőtte."
Főleg, miután beleült az i7-be. Azóta biztos képben van, hogyan kell autót gyártani, és mit nevezünk jó autónak.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Önvezetés engem sem érdekel, a szoftverben sem hiányzik a csilivili, az hidegen hagy, de ugye nemrég pont beszélgettünk itt arról, hogy mennyire jó dolog egy üveglapot nyomogatni, és az MG-nél az elég nagy baj -számomra legalábbis-, hogy még ezen belül is szivatnak ilyen mini gombokkal, amit vezetés közbn nem lehet rendesen kezelni. Felőlem lehet fapad a szoftver, de azt a keveset amit tud, tudja jól és biztonságosan. Az, hogy nem tudok egy belsőlevegő keringetést bekapcsolni, mert eleve menükbe kell mászkálni, apró ikonokat keresgélni, és a végén még egy tervezési hiba miatt nem a funkciót kapszolja, hanem kilép a menüből vissza a főmenübe, az nálam menthetetlenné teszi. Ezeket a dolgokat az ember sokszor használja, pl. ha megy előttem egy büdös valami, akkor azonnal kell kapcsolni. Ha már menükben kell lépkedni -ráadásul úgy, hogy közben a mini ikonok miatt még annál is jobban a képernyőt kell nézni az út helyett, mint általában egy üveglap nyomkodós megoldásnál-, akkor már régen rossz. Balesetveszélyes, és a funkcióját sem tölti be, mert már régen megfulladok mire aktiválni tudom a rendszert.
Pofára tetszene, nekem még a segge is bejön, de az anyagválasztás ilyen áron már vicc kategória, és kérdéses, lesz-e hozzá alkatrész meg egyebek. Pl. klímák esetén is legendásan tré a kínai hozzáállás, egy 3 éves klímához már nincs vezérlőpanel. Kínában ezt nem érzik, meg nem is akarják. Lesz*rják. Ha már nincs gyártásban a termék, akkor alkatrész sincs aztán így jártál. Éppen ezért én kínai klímát se veszek, és kínai kocsit se fogok...meg kínai semmit se.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Shadowbull
addikt
Igazából a szoftver nekem sem döntő, a jelenlegi autóm szoftveresen 10 évvel van lemaradva az aktuális szinttől, mégis teljesen megfelel.
A probléma az hogy az MG szarul működik, tele van primitív hibákkal. Ebből pedig számomra az következik hogy az egész autó tele van ilyen primitív hibákkal. Mi garantálja hogy például a nagyfeszültségű rendszert, az akkumenedzsmentet, vagy akár bármelyik mechanikus komponenst rendesen megtervezték, letesztelték, és legyártották?Nyilván semmi, az is pont ugyanilyen szar, vagy szarabb, mert az nincs szem előtt.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
almafa42
aktív tag
iX3: a sávtartót én nem használom. Szeretek vezetni, zavaró, hogy helyettem tekergeti a kormányt. Autópályán szerintem van elég jó ahhoz, hogy akit ez nem zavar az megelégedéssel használhassa. Közúton/vásorban a felfestés hiányosságai miatt én tuti nem tenném.
Kb 10 mp-ig engedi, hogy ne tartsam a kormányt, utána jelez. Őszintén arra szoktam használni, hogy amíg letekerem az ásványvíz kupakját vagy kicsomagolom a sajtburgert biztonágosan tartsa az utat. -
veterán
Sziasztok!
Szükségünk lenne egy anyagbeszerző kistehergépkocsira, valójában egy kombi csomagterénél nincs szükség nagyobb raktérre. Semmi flanc nem szükséges (igazából a klíma se kötelező).
Mivel budapesti rövidtávokat futna, ezért felmerült az elektromos lehetősége. (Ránéztem a Citrom e-Berlingóra, vicces 15-16 millió, nem sokkal többért Teslát adnak. )Van esetleg tippetek, mit lenne érdemes beszerezni elektromos vonalon?
Igazából a Berlinónál kisebb tgk. is elég.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
Andras6800
senior tag
Nem tudom, olvasta-e valaki már.
Kíváncsi leszek, hogy mi sül ki belőle. Illetve mikor jelenik meg a paicon autókban. Már ha tényleg megfelelően működik.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #6577 üzenetére
"mikor jelenik meg a paicon autókban."
Ha minden szuperül működik, akkor saccra 10 év múlva.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
joghurt
addikt
válasz Shadowbull #6578 üzenetére
Kb.
A cikk lényege az utolsó bekezdésben van: majd ha beindul a nagyobb szériás gyártás, akkor tudnak egyáltalán vizsgálatokat kezdeni az üzemi körülmények közötti hőmérséklet-tartományról, töltési ciklusokról, élettartamról.A tej élet, erő, egészség.
-
Noukoum
veterán
HA most talán kezd kevésbé elfogult lenni.
Egy ideig Tesla volt az isten, aztán valamire megsértődött és minden csak teslafikázásról szólt. Most már van 1-1 műsor amiben nincs indokolatlan és felesleges teslafika.Ez igaz, bár ameddig a Teslát fényezte addig csak Tesla volt tehát teljesen jogosnak éreztem. De amint visszakellett adnia a kölcsönautót valószínűleg rájött hogy a Tesla nem fogja ellátni őt tesztautókkal így a munkájához muszáj a hagyományos gyártóknak benyalni (németeknek elsősorban) és fikázni egy kicsit a Teslát. 5. ilyen videó után meguntam, 1 éve legalább nem nézem. Kár amúgy mert kép és hang terén az egész platformon nagyon igényesnek számít.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #6578 üzenetére
SG.hu...hagyjuk. Ott minden második hír valami hatalmas áttörés, ami talán majd egyszer, valamikor. Drukkolok minden innovatív akku fejlesztésnek, de önmagában ezen az oldalon már legalább tucat ilyen hírt olvastam az elmúlt években és egyelőre sajnos egyikből sem lett semmi. Nagyon sok ponton elvérezhet egy ilyen történet, jellemzően vagy a szükséges nyersanyagok elérhetőségén, vagy a sorozatgyártás problémáin.
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
válasz Noukoum #6580 üzenetére
Na ezért nem nézem meg ezeket a videókat. Annó volt egy színvonalas és talán semlegesnek is mondható gárda, aminek szerettem nézni a műsorait, olvasni a tesztjeit.
Aztán lassan beszivárgott pár fura cikk, aztán egyre több. Az jelentette számomra, hogy megvették őket kilóra.
Azóta egy a sok eltartott oldal közül, és nem olvasói eltartásra gondolok.Nyilván van hatásuk a vásárlásra, egy pici rétegnél, de ez olyan elenyésző, hogy ezért eltartani és fizetni neki...
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Andras6800
senior tag
válasz Noukoum #6580 üzenetére
Sok mindent aláírok, de ez kb full nem fedi azt amit én látok. Szoktam nézegetni a videóit, de totál nem nyal a németeknek. Mi több, annyira nyal nekik, hogy fél éve hyundai-al jár…
Amit meg elmond a németekről, az abba vág amit én is tapasztalok/ látok.Inkább ismerd be, hogy nem szimpi a fazon. És kész.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
-
Shadowbull
addikt
válasz Noukoum #6585 üzenetére
Ezért jó hogy ő nem elfogult. A Teslával kapcsolatban az volt, de a saját tapasztalatai alapján helyre tette a dolgot.
Persze ezt a Tesla egyház nem bírja elviselni, mert olyan nincs hogy nem a Tesla a legjobb mindenben is.
Ezután jön a lejáratás, hiteltelenítés, támadás.Régi lemez.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
válasz Shadowbull #6586 üzenetére
Soroljam percekig az orbitális méretű ostobaságokat, amit összehord? Engem rohadtul nem érdekel, hogy miről mit mond, mi tetszik neki, amíg a tárgyi tévedések mérete és mennyisége emberi méreteket ölt. Nem a Tesláról, hanem mindenről. A töltőkről már annyi marhaságot beszélt, hogy azzal teljesen kiírta magát a hirdetési listánkról.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #6586 üzenetére
Azért várom, hogy mikor áll oda a több márka
töltőihez (izé, ilyen nincs)szervizeihez és kezdi végigkérdezni a usereket, hogy mi volt a gondjuk az autójukkal.Na majd ha lesz ilyen minden márkáról, akkor beszélhetünk arról hogy nem annyira elfogult.
Ha a tartalmat nem nézzük, akkor minőség kérdésben viszont egyértelműen ő a csúcs a magyarok közül.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Tiédetis
senior tag
válasz Noukoum #6585 üzenetére
Talán 2-3 tesztjét néztem meg. Nekem hitelesebb az, amikor felhasználók mondják el a véleményüket. Eddig volt egy autó amit gyerekként kaptam, aztán elcseréltem egy másikra, megkóstoltam a román csodát (nem hittem el amit mondanak róla), kellett aztán valami, amivel a földesutakon is tudtunk menni 5-en, megrakva, bár a gömbökkel volt probléma, de az rózsafa fakormányos oroszlán egy csúcs volt, amíg szét nem rohadt alattunk. Szóval voltak ilyenek is, de a többi mind userek által összeszedett morzsákból lett és mind azt hozta, amit vártam tőlük. Őket nem vették meg, a tesztelőknek pedig mind vannak érdekeltségei valamilyen szinten.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #6589 üzenetére
Ezek vállalkozások, mint a sajtótermékek. Piaci szereplők, vannak költségeik, befektetett tőkéjük/idejük, tehát bevételt kell termelni a hirdetésekből, szponzorokból, ami ezt visszahozza. Sajnos ez ilyen -vagy nem sajnos, elvégre mindenki pénzből él, ők sem fogják ingyen betenni a szabadidejüket és pénzüket a közösbe-.
Nem feltétlen hitelesebb egy tulajdonos sem szerintem. Ott is jelen van az elfogultság, mindkét irányba (rajongás vagy gyűlölet), attól függően, milyen személyes tapasztalatai voltak, és ez sem lesz reprezentatív innentől. Egy magánembernél talán még hatványozottabban jelen van ez a dolog, nézzünk csak be egy autós fórumba. Mindenki szerint a saját autója lesz a világ legjobbja, kivéve, ha beleszaladt valami orbitális romhalmazba, mert onnantól meg teleszórja a netet a negatív kritikákkal. Nem könnyű ezekből összerakni a képet vásárlás előtt. Ezért kell minél több anyagot átnyálazni.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
Persze vannak fanatikus márkarajongók, nagyon ritkán tárgyilagosak, ezért az elmodottak célszerű osztani hárommal
De nekem is vannak márkák, amiket szinte biztos, hogy soha nem fogok megvenni, ahogy eddig sem vettem. Mondanám, hogy az nem én vagyok
Nekem azzal van bajom, ha valaki befekszik egy márkának, aztán onnan még a cirkáló rakéta sem tudja kirobantani. Valahol még sajnálom is szegényt. Mert azzal kel, azzal fekszik, hogy a másik gyűlölje.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #6595 üzenetére
Mondhatsz bármit ez egy jó termék, ami ráadásul fizikailag kapható is, állami támogatás pedig nem autó típus/gyártó függő…
Bízom benne jól megbillenti a sok hiéna gyártót, nagyon megérdemelnék. -
WiZARD
addikt
Na igen, én se Tesla imádat miatt vettem a mostanit.
De a következőet már amiatt fogomSoha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
Tiédetis
senior tag
A laposföld egyház híveit úgysem lehet meggyőzni arról, hogy a holdról nézve sem lapos a föld, max. a bicikligumi
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom