- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple MacBook
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPad topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Akciókamerák
- Milyen videókártyát?
- Szelek helyett a nosztalgia szárnyán érkezik a SilverStone legújabb miditornya
Aktív témák
-
maxxi
csendes tag
Vízhűtésel nincs kedvem bíbelődni,tök kezdő vagyok a gépem csak azért ilyen''erős'' mert sulinetre vettem és 3 évig ez marad.
A pénzem pedig elfogyott,tudom kb,hogy mit kellene vennem csak bíztam benn,hogy esetleg van olcsóbb megoldás egyenlőre az iglo úgytűnik megteszi aztán majd jön a tápcsere,vga hűtő,cpu./áprilisba jön az adóvisszatérítés addig remélem kibírja.
Néztem a Vga-t iszonyú forró nem lehet abból baj?Hogylehet így forgalomba helyezni egy eszközt 65e.ft-ért hogy utánna vegyek még 10e forintért hűtőt.
Köszönöm mindenkinek a segítséget. -
maxxi
csendes tag
-
maxxi
csendes tag
megvettem az iglo4360-as hűtőt most tesztelem videó konvertálás közben 60-fok eddig a prescott 2.8-am megfelelő ez???
hány fok káros a procinak??? -
maxxi
csendes tag
Sziasztok.
A lenti konfigurációmhoz szeretnék tanácsot kérni,hogy mivel tudnám csendesíteni HANGOS gépemet.A gyári procihűtő alapon kb:3500 fordulaton megy ami már így is elég hangos de már filmnézés és letöltés közben előfordul a 4-5000 fordulat játék közben garantált az 5000 de akkor már rezeg az egészgép és a proci hőfoka 65fok.Számtek üzletben ajánlottak zalman cuccokat procihűtő:8-13 vga:7+3 a venti ha kell és egy új táp 400wattos codegen 12-es ventivel 7500ft.
Ajánlottak még proci hűtéshez glacialtech iglo-t(25Db) 3000ft-ért de erröl még nem igazán hallottam de 3.2-es prescottig ajánlják.
A kérdéseim:1.Mit tegyek,hogy csndesebb legyen a gépem a 300 wattos tápom őrült meleget nyomki háátul de nem az tűnik hangosnak,elég a 300watt???
2:Glacialtech hűtőröl mit tudtok félek,hogy esetleg az is 5000 fordulaton működik és hangos.