Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peterk

    senior tag

    Még valami eszembe jutott, amit már az elején le kellett volna írnom, de akkor elfelejtettem, és csak most juttatta eszembe egy post az általános tablet topicban: garancia és szervíz.

    Szóval, először is, a tablethet colorovos-t szervízlap jár, amit a kereskedő lepecsétel. Azaz elméletileg olyan, mint az ismertebb típusoknál, amit aztán szerződött szervízhálózatban lehet javíttatni. A boltban is ezt az információt kaptam. Aztán, amikor rákérdeztem, hogy oké, akkor kérnék egy listát a szerződött szervízekről, akkor a csajszi elment hátra, telefontált párat, majd visszajött, hogy egyelőre ha gond van, vigyem vissza hozzájuk, ők majd intézik a nagykeren keresztül. :D :D

    Ebből két következtetésre jutottam a jelent illetően: Egyelőre érdemes a számlára ráiratni (én is ezt tettem), hogy a garanciát a bolt intézi. Középtávon viszont erősen úgy tűnik, hogy szervezés alatt van a szervízhálózat, csak még "korán van". Azaz, van rá esély, hogy pár hónapon belül legyen helyi javíthatósága is a cuccnak.

    Ja, és egy érdekesség. Körülnéztem kelet-közép európában, és mindenfelé árulják, észtektől litvánokon, cseheken át a románokig, bulgárokig, és változó, hogy hol 1 év, hol 2 év a garancia rá. Sőt, olvastam egy cikket a Colorovo valamelyik vezetőjével is, aki azt állította, hogy a tabjaikra élettartam garanciát vállalnak. Namost, ez azért elég merész, de amint lesz időm, írok nekik és rákérdezek, hogy tényleg így van-e, és ha netán igen (nem hiszem), akkor hogyan lehet érvényesíteni, ha lejárt a hazai 1 év. (Ezt a magam részéről inkább érdekességnek veszem, nem érdemes vele számolni. Amúgy is, nincs sok jelentősége, ez nem az a tab, amit az ember 4-5 évekre vesz.)

Új hozzászólás Aktív témák