Új hozzászólás Aktív témák
-
cellpeti
nagyúr
Ez a feladat engem is érdekelne...
Hát mindenképp kellenek hozzá a matematika dolgok,ezért a header-eket úgy kell felvenni,ami a math.h-ba van benne,ha jól tudom. Valszeg kell majd valami,ahhoz is,hogy ki tud rajzolni a képernyőre ezt a görbét.Bennem ne bízz,kezdő vagyok.
Fel kell venni m-et,v0-t és az emelkedési szöget,mivel a szög lehet tizedes,ezért a lebegőpontosan(float) kell felveni a változókat.
Ehhez persze nem árt ismerni,hogy alapba,hogyan lehet kiszámolni és tudni a képletet. Persze azt is megteheted/jük,hogy a képletet egy fv-be beírod és a főprogramba csak meghívod.
Ennyit tudok én segíteni. Ha baromságot írtam,akkor valaki javítson ki kérem!
Jó éjszakát mindenkinek!
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Apple asztali gépek
- Mozilla Firefox
- sellerbuyer: Mivel fotózz és videózz 2025-ben? Elég egy mobil vagy kell egy kamera?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vicces képek
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Villanyszerelés
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
- Féláron eladó vadonatúj razer blade 14 rtx 3080ti
- 500 ezerrel ár alatt! Vadonatúj garanciás razer blade 16 oled kijelző rtx 4070
- Hardverapró árérték bajnoka! Razer blade rtx 3080 ti i9 32gb ddr5 4k kijelző 144hz!
- Eladó kiskergaris 18TB-os Seagate EXOS X18 Enterprise HDD
- Félkonfig // I7 7700, GTX 1070, 16 GB DDR4
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3346, 100% Akkumulátor
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Motorola Razr 40 Ultra Glacier Blue 8 GB RAM / 256 GB tárhely Használt, karcmentes
- Lenovo ThinkPad Z13 G1 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.