Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SamSem58

    aktív tag

    válasz Ájvé #138515 üzenetére

    Jól van meggyőztél, tiéd a két pont :) ! A garancia feltételek változásáról nem tudtam, de inkább adok érte 6 ronggyal többet, mint hogy újra végigjárjam az alábbi kálváriát!

    Ezért lehetett az is, hogy a K5 Note telefonomat nem a TMX (Lenovo márkaszerviz) szervizelte, hanem a Mall - ugyanis tőlük vettem anno az A 7000 telefonomat, ami helyett garanciális csereként kaptam a K5 Note telefont. az idei "csere" kissé bonyolult is volt, mert a Mall küldött egy Motorola moto g6-ot, ami ugyan origánál volt de NEM működött. Így nem fogadtam el (ha üzemel sem kell Motorola) és végül 3 hét vitatkozás után, no meg megfenyegettem őket, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulok, visszavették a hibás moto 96-ot és jóváírták a K5 Note árát...

    Samsem

Új hozzászólás Aktív témák