- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Bluetooth hangszórók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- 3D nyomtatás
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLx
addikt
válasz ForRedGlory #36701 üzenetére
Igen, ezt valaki nagyon szarul tervezte meg.
-
zsozsa74
senior tag
válasz ForRedGlory #36701 üzenetére
Érdekes, nekem nem lógott benne, amikor kipróbáltam.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
ForRedGlory
félisten
válasz zsozsa74 #36703 üzenetére
Összetettem. Nekem sem lóg rá, teljesen rendben van. Ránézésre kb 3 mm hézag van teljesen benyomott állapotban.
Már csak abban reménykedem, hogy a break performance modnál elég a közepes erősség nekem (félek, hogy nem), mert nem akarom szétszedni újra.
Annak mondjuk örültem volna, ha az erősséget inkább kg-ban írják.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
Végre ki tudtam próbálni az új ketyeréket.
Break Performance Kit (13-as zöldet és 13-as pirosat tettem be): Hát kell taposni, de baromi jó a fék érzet. Sokkal élethűbb, 30 eurót röhögve megér. Sokkal precízebben lehet fékezni. Mivel én mezitláb játszom, fél óra után már érzem a nyomát. (A pedál felső élét taposom, valamiért így kényelmes). Az ABS mellette totál feleseleges.
Damper kit (1.5-ön van): Ez is nagyon bejön. Érezhetően lassabban jön vissza a pedál, de nem zavar, megszokható. Cserébe sokkal precízebben lehet gázt adagolni. Mellette el lehet felejteni nyugodtan a TC-t. Mondjuk az ellenállást lehet leveszem 1-re.
Pár kör alatt teljesen természetessé vált. Nagyon örülök, jól elköltött 150 euro volt.
-
nagyúr
válasz ForRedGlory #36706 üzenetére
Pont ilyenre vártam, hogy mi a kettő között a különbség. Köszi!
Ha a fékre damper kit-et raksz az hülyeség?"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Krisz0418
őstag
Van itt aki f1 20-at nyomja? Mennyire hátráltató tényező hogy néhány segítség bevan kapcsolva? Anti lock breake, traction controll full, automata váltó. Látom mások olyan köröket mennek csak lesek, nyilván nem vagyok profi
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
FLx
addikt
válasz Krisz0418 #36708 üzenetére
Automata valto sokat lassit a koridokon. Anti lock brake inkabb segit. Traction control a kigyorsitasnal tud lassitani, foleg ha full. En siman 5-6 masodperce vagyok lemaradva a time trial idokben az elso par embertol, gondolom ok nem feltetlen 1 hete kezdtek mint en.
-
FLx
addikt
válasz Krisz0418 #36710 üzenetére
Kerdes mi a cel, elvezni akarod a jatekot, vagy profi idoket menni. Mert minden segitseg nelkul az elso par honapod brutalisan nehez es idegesito lesz. Foleg hogy a traction modell meg mindig nem jo a jatekban, kb. a medium TC az amit egy normalis F1-es auto tud tapadasban. A semmitol porgoforgo auto tovabbra sem realis, de ez nem is szimulator mondjuk.
-
Krisz0418
őstag
Nyilván nem akarok profi időket menni, szimpla hobbi játékos vagyok. Egy alap g920-al. Egyenlőre 75os ai-val nyomom. De nyilván ha mondjuk feljebb raknam vagy elmennek rankedezni akkor ne én legyek a legutolsó mindig mert nekem bevan rakva pár segítség
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
FLx
addikt
válasz Krisz0418 #36712 üzenetére
Komolyabb online bajnoksagokban tiltott minden segitseg, szoval erre erdemes keszulni ha van ilyen cel. A 75-os AI eleg magas, az 50 se olyan egyszeru ha minden segitseg off. Ezek a segitsegek igazabol azert vannak benne, hogy a controller-es jatekosok is tudjanak valamit kezdeni. Szerintem elsore kapcsold ki a TC-t es meglatod akarsz-e meg valaha jatszani ezzel a jatekkal.
Egyebkent azt erdemes tisztazni, hogy ezek a segitsegek jobb koridot eredmenyeznek amig faltol falig tud csak menni az ember. Akkor lesznek hatranyosak az idokre ha mar profi vagy.
[ Szerkesztve ]
-
MAXIMIZE
tag
Sziasztok, na megjöttek a cuccok, össze is pattintottam egész gyorsan és zökkenőmentesen ment minden kivéve a cockpit mert azzal azért volt szívás. Nagyon élvezetes a cucc, de nekem is ezzel a segítségekkel van a bajom. F1 lesz a fő játék, de egyelőre Assettoban nyomom most eléggé rákattantam, viszont abban érdekelne tapasztaltabb emberek véleménye hogyan kezdjek neki full amatőrként ennek az egész szimulátorozásnak, mert ha minden segítséget kikapcsolok akkor egy egészséges kört sem tudok menni nem hogy versenyezni, viszont ha az ABS-t meg a TC-t a felére rakom (8 állítási lehetőség van én 4-sben még tudok normálisan menni alatta már nem nagyon) akkor tök élvezetes, csak hát ha meg ezt megszokom akkor meg brutál nehéz lesz leszokni róluk. Nem célom online versenyeket nyerni, de nyilván szeretnék fejlődni és a valósághoz minél közelebb kerülni, és idő után online is kipróbálnám magam. Egyébként túraautó bajnokságban van ABS meg TC (F1-ben ha jól tudom egyik sincs, még szervofék sem)?
-
KraRe
aktív tag
válasz MAXIMIZE #36714 üzenetére
Asettoban gyengébb autókkal kezdj, nem lesz annyira élvezetes mintha kergetnéd az utolsó tizedeket a határon, de a gyengébbekkel hamarabb ki tudod autózni a maximumot, és könnyebb ráérezni az autó viselkedésére, azután pedig továbbvinni a tapasztalatot az erősebbekre. Én így gyakoroltam, esetleg válassz egy pályát amiben több típusú kanyar van és azon gyakorolj, akkor már a pályaismeret hiánya nem fog hátráltatni az autó kimaxolásában, és ha megy erősebbel is akkor mehet a többi pálya. Ha ezek megvannak és sok időd van akkor pedig kipróbálhatod az autó állítgatását, ahhoz pedig megnézel 2-3 jó időt youtubon, biztos nem ugyanolyanok lesznek a kocsi beállításai, kipróbálod őket, és amelyik tetszik, jobban kezelhető neked az jó kiindulás egy saját beállításhoz ami a te vezetési stílusodhoz a legjobban illik.
-
FLx
addikt
válasz MAXIMIZE #36714 üzenetére
F1-ben tiltva van minden jelenleg, se ABS se TC, semmi. F1 es Assetto azert eg es fold kategoria, ez az F1 game tovabbra is inkabb arcade, Assetto azert kozel sem. Arra jo lehet az Assetto hogy szokod a kormanyt, kb. semmi masra.
F1-ben el kell kezdeni segitsegekkel jatszani egyetlen palyan kizarolag a Mercedes-sel. Pl. osztrak palya vonalvezetese nagyon egyszeru, lehet tanulgatni milyen iven kell venni a kanyarokat, fekezes, kigyorsitas. Ezzel eljatszol mondjuk 2-3 hetet aztan meglatod. En utana kezdenem kikapcsolni amit lehet, de legalabbis az idealis iv jelzest mindenkeppen es TC-t levenni mediumra. A tobbi raer kesobb. mert az elso fel evben tuti nem akarsz te koronkent 50 alkalommal valtani manualisan es mellette meg vezetni is.
En azt hiszem 2-300 kort mentem mar az osztrak palyan mielott kiprobaltam mast. Mondjuk eleve segitsegek nelkul kezdtem el.
[ Szerkesztve ]
-
MAXIMIZE
tag
Hát összerakni egy rémálom, pedig szeretek bútort építeni és nem is szokott problémát jelenteni, de ennél semmi nem látszik a leírásában, valamit összeraktam a következő lépésnél kiderült, hogy az így nem jó és bonthattam vissza, és ezt vagy 5x eljátszottam. Egyébként, ha ezen túl van az ember akkor viszont nagyon masszív darab, nem mozog nem lötyög semmi, az ülés kifejezetten kényelmes én ettől féltem a legjobban, hogy a derekam nem fogja bírni, de jobb mint az irodai székem, még a hozzá adott deréktámaszt sem használom. Mondjuk azt már most látom hogy ez a műbőr nem lesz túl tartós.
A kormányt nagyon egyszerű rögzíteni és baromi stabil, minden irányban állítható, a pedált szintén könnyű felrakni, viszont a T-LCM pedálnak a lyukai nem pontosan ott vannak ahol a cockpiten, így csak 3 csavarral tudtam rögzíteni és egy nagyon kicsit ferde is így, fura módon amit a t300-hoz gyárilag adtak azt tökéletesen fel tudtam rakni igaz azt csak 2 csavar fogta. Összeségében szerintem megéri a pénzét, főleg hogy átalakítható. -
GalaHU
őstag
válasz MAXIMIZE #36714 üzenetére
Az ABS-t ne szégyeld, az F1 kivételével mindenütt van! Az autóversenyzés tudomány sokkal inkább a középső pedálban van, semmint a jobb oldaliban.
Vedd le olyan 20-30% körülire, az megvéd a nagyobb gebaszoktól, de azért neked is észnél kell lenni.
Az ACC-ben mind a TC-t mind az ABS-t menetközben állíthatod, ott jól be tudod lőni hogy milyen arány a kényelmes kezdetnek.
Viszont ha lelkednek jót akarsz, inkább ne nézd a toplisták elejét!
Amúgymeg: ucsíca, ucsíca, ucsíca!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-
MAXIMIZE
tag
válasz GalaHU #36726 üzenetére
Tehát akkor azt mondjátok, hogy egy kis segítséget hagyjak bent, és akkor majd, ha jól megy így, akkor vegyem le teljesen?
Ááá nem nézem én a toplistákat, gondolom hogy akik ott vannak azoknak a közelébe sem lehet férkőzni, főleg nekem, nem tizenéves vagyok sajnos. Egyelőre csak élvezni akarom a gép ellen, de úgy, hogy közben minél közelebb legyek a valósághoz. -
Krisz0418
őstag
Egyébként f1-ben a rajtnál van valami kiporgesgatlo vagy valami? Nem nagyon látom hogy bárkinek is kiporogne a kereke, meg kigyorsitasnal se csusznak keresztbe. Ennyire profi pilóták csak nem lehetnek
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
FLx
addikt
-
Krisz0418
őstag
Kivülről mennyire úgy látszik hogy nagy gazdag emberek csak beülnek a kocsiba mennek pár kört aztán annyi. Olyan egyszerűnek tűnik
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
-
Krisz0418
őstag
A meleget és a zajt meg csak-csak megoldjuk. De az oldaliranyu terheleseket nem igazán egyszer kipróbálnam hogy milyen érzés bele ulni, tekerni a kormányt és maguk a pedálok milyenek.
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
biker
nagyúr
Ugyan nem vagyok egy gyakorlott sim-es, 2004-2020 közt nem volt rendes felszerelésem, de tény, hogy az F1-2xxx szériák mind értelmezhetetlenek számomra TC nélkül. 1mm gáz és pörög mint a ringlispíl. ABS még kinyomható, de a TC nem
Assettoban meg kb bármelyik old vagy modern F1 autót elvezetem egész jól.
Vagy AC nem elég élethű, vagy az F1 van túltolva.De mindkettőre igaz, egy jó fék kell leginkább.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
IzI
senior tag
válasz MAXIMIZE #36725 üzenetére
Köszi,rendes tőled,de majd télen lesz esedékes,ha lesz egyáltalán belőle valami.Egyébként bp-i vagyok.
600e Ft környékén lenne,amit kinéztem kompletten(kormány,pedál,stb.).Meg kell gondolni,úgy hogy mással is akarnék játszani és nem tom mennyire lehetne ezekre a cockpit-re bill. meg egértartót rakni,úgy hogy kényelmesek,és amikor nem kell ellehessen tolni.
Nem vettél hozzá esetleg ilyen tartókat? Mert azt is lehet kapni. -
snecy20
veterán
F1 sorozatban biztos hogy el van baszarintva valami, mert még medium TC-vel is képes az autó elszállni, ami vicces, mert a valóságban gyakorlatilag sínautókat látni már évek óta az F1-ben, úgy hogy tiltott a Traction Control.
F1 2019-2020-ban én inkább nem szívatom magam a TC kikapcsolásával.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
IzI
senior tag
válasz ForRedGlory #36727 üzenetére
Tőled is megkérdem,ha már neked is ez a cockpit van.Bill és egértartód van hozzá,ha igen lehet vele játszani fps játékokat vagy bár mi is mást,amihez ezek kellenek.
-
GalaHU
őstag
Meg a besz@rás-faktorról, mert szó szerint a bőrödet viszed a vásárra, élőben egy komolyabban elkottázott kanyar után csúnya csörömpölés, kínos lakatosmunka és hosszas lábadozás következik. Esetleg ládalakó leszel egy nyugodt parcellában. Nincs restart...
Aki ezzel a teherrel a vállán áttolja mindenütt élőben az a gyémánt-tökű f@szagyerek. Vagy idióta, nézőpont kérdése...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
FLx
addikt
En PC2-ben probaltam Forma autokat, sokkal elethubbnek tunik. Minden segitseg nelkul siman mentem vegig a palyakon hiba nelkul. Medium TC-vel meg vallalhato az F1 2019/20, ha jo felszerelese van az embernek es nem hipererzekeny a gazpedal.
Nyilvan nem vezettem eloben hasonlo autokat se, de ha a telemetria adatok valosak a versenyekrol, akkor teljesen irrealis TC nelkul ez a cucc. Sokkal-sokkal korabbi kigyorsitasokat tolnak a sracok eloben, mint amire itt lehetoseg van.
-
snecy20
veterán
Tényleg igaza volt annak aki szerint gyorsan lebonyolítja a Fanatec a szállítást, vasárnap esti megrendelést hétfőre feldolgozták, és még aznap ki is postázták, holnap délelőttre várható a kiszállítás UPS előrejelző szerint. G29-ról biztos lényeges ugrás lesz (Podium WheelBase DD1 az alap)
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
veterán
-
Segal
veterán
válasz GalaHU #36740 üzenetére
Persze ez jó hogy nem halnak meg, meg nyomorodnak le emberek, de szerintem az utóbbi időben pont hogy túl steril lett az F1.
Régebben azért ott volt a pakliban hogy ha kiteszed a másikat a pályáról vagy átvágsz előtte stb. akkor akár meg is ölheted, most meg olyan dolgokat látni...
Egyrészt a pályák is mindenhol aszfaltozottak, másrészt az autók is egyre biztonságosabbak.
Meg leginkább egyre túlszabályozottabb (meg szivárványozottabb)az egész.
Persze én sem szeretnék egy újabb Bianchi vagy Senna stb. vagy F1-en kívűl is durva eseteket látni pl Monger, Wickens de azért jobban szeretném ha több tétje lenne a dolognak."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz snecy20 #36745 üzenetére
Nálam kb ugyanez volt a helyzet
Imádott G27-emet eszemben sem volt lecserélni, de aztán jött egy gebasz és muszáj volt. Persze szerettem volna én is Fanatec-et, de akkor is egy jóárasított G29-re esett végül a választás. Nálam szerencsére pont az volt végül a váltás oka hogy a G29 számomra nem jött be és pont akkor került fel egész jó áron hardverapróra egy Fanatec szett. Mondtam is magamban hogy ez nem lehet véletlen, ezt a hirdetést nekem tették fel
Azóta is boldog tulajdonosa vagyok és IMÁDOM"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
biker
nagyúr
válasz Rico33 #36748 üzenetére
egyszer én is ott végzem, csak ahhoz előbb kell egy talicska pénz Mert ahhoz már dukál egy ülés is, de akkor már 3 monitor, meg akár motion sim
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
snecy20
veterán
Őszintén szólva nekem nem volt bajom a G29-cel, nyilván a fogaskerekes megoldás olyan amilyen, 60k körüli összeget amúgy megérte, mint kezdő kormány, az értelmesebb megoldások már mind ennek a duplájáért kezdődnek.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Új hozzászólás Aktív témák
- V.Milán: Fessünk újra rollert! P2.
- Politika
- Gyúrósok ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- C# programozás
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- További aktív témák...
- Sony Bravia Kdl-40EX650 1080p 102cm Fullhd led Tv!Talp nélkül!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LAMZU Thorn 4K Special Fnatic Edition optikai wireless gaming egér
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen