Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #47642 üzenetére
Ja karmantyú, nem jutott eszembe...autóban vannak csúszkák, vagy ott "híjják" annak.
Olyan fáradt vagyok már ezen a héten, hogy a saját nevemet is elfelejtem.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
Megünneplendő, hogy végre újra van motorom, munka után elmentem egy röpke két órás karikára. Most kipróbáltam a fülhallgatóm is motoron (brainwavz m1 + sony hybrid-utángyártott szilikonharang -- Senn CX300-am váltották, jókora előrelépés, csak sajnos itthon hivatalosan nem kapni). Egy nyűgje van csak, hogy alaposan be kell tuszkolni a fülembe, különben a sityak felvételekor kijön.
Beállítottam arra a hangerőre, ahol metrón még hallok valamit a zajtól. S láss csodát, így a sisakkal és annak feszítésével kombinálva, olyan jól tompította a zajt, hogy ez is elég volt. Eddig 150-160-tól a zaj miatt bújtam be a plexi mögé, most még a 180 se volt annyira zavaróan hangos, s még a mjúzikot is hallottam mellette. Sajnos a navi már kevésbé audiofil, egyrészt az ndrive annyira fapados, hogy nincs benne zenelejátszó, másrészt ha együtt használom az ndrive-ot és az alap droidos zenelejátszót, akkor amikor a néni bemondaná az irányt, nem a zenét halkítja le, hanem még azt is egy kicsit felhangosítja, majd a beállítottnál jóval hangosabban elordítja az irányt, majd visszahalkulszóval vagy egyik, vagy másik, de legalább a vártnál sokkal jobban szuperált a fülhallgatóm, úgyhogy most örömködök
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
motorozz maszkban, az megtartja a füldugót, nem esik ki sisak fel és levételkor a helyéről, illetve nem izzadod dzsuvássá a sisakod. a maszkot meg simán kimosod. ráadásul elvezeti az izzadtságot és elpárologtatja.
elmegy a cx300, amíg nem volt normális füldugóm, én is ezt a használtam, de egy füldugó célszerszám, ahhoz a senni kevés. ráadásul a mazdag miatt nem biztonságos. de ettől függetlenül működőképes, igo-val sokat használtam én is így.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #47642 üzenetére
ilyet szerencsére nem tapasztaltam.
főfékhenger nekem csak MZn volt beteg,engedte az olajat.de az is inkább karmantyú hiba.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Integra
titán
válasz
Djuree #47656 üzenetére
elég vacak egy hasonlat ez, remélem érzed..
semmi baj szex közben a háttérzenével, jó az, motorozásnál se lenne gond amúgy, ha nem mozognál és nem torzitaná a hallásod és az egyensúly érzéked. persze, ha ülsz a motoron kikapcsolt motorral, akkor hallgass nyugodtan zenét, nem veszélyeztetsz vele senkit....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kroni1
veterán
válasz
Djuree #47656 üzenetére
Pedig nekem is volt BT fülesem, és mikor egész nap nyomod a motoron a futárkodást nagyon jó dolog rádiót hallgatni halk üzemmódban, a hosszabb - egyenes - unalmas részeken meg fel is tekered a hangerőt és wááh.. nagyon hangulatos tud lenni! Persze csak ésszel, mert ha nem hallod a forgalmat az már balesetveszélyes tud lenni eléggé!
szerk: és bizony az egyensulyérzékelésre is negativan hathat!
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz
Kroni1 #47658 üzenetére
akkor ezekszerint csak nekem nem unalmas a motorozás
az alföld közepén lakok, de még ott is elnézelődök
autóvezetésnél meg futás közben hallgatok csak zenét, futásnál meg lehet őrülni a körözgetéstől nélküle...
Integra: hát igen, veszélyes is, ez a másik...ha csak magát veszélyezteti akkor nem érdekel, de az a baj a forgalomban általában nem egyedül vagyunk
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
tegnap 2 baleset is volt, 2 halott, egy súlyos sérült, akiről nem tudni még hogy túléli e, tegnap este még műtötték, de a lány aki mögötte ült, halott.
ebből egyiket ismertem. persze egyiken se volt semmi ruha, csak rövidnadrág, trikó, az egyik halott még a bukóját se kötötte be, a másiknál meg sokat nem ért, mert becsúsztak a villamos alá..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
hétvégén zsír idő lesz. mentek valahova?
úgy néz ki végre vasárnaptól rendszeresen tudok majd motorozni hosszabb távokat is, végre lesz nagy táskám amibe az edző cuccaim is tudom vinni, így nem kell a kocsiLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Kroni1
veterán
válasz
Djuree #47659 üzenetére
Mondjuk ha napi 8órát motoroznál nap mint nap ugyanarra akkor azt már szerintem te se tartanád izgalmasnak..
Viszont igy ha felülök a nagymotorra és elmegyek túrázni a hegyek közé a szerpentinekre akkor bárkinél jobban élrtékelem és évezem a kanyarokat, az új utakat és a változatos látványt!
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Ah, pöcslerohasztó meleg van. Bevittem az asszonyt dolgozni, aztán elmentem a Kawába a láncot megfeszíteni és utána bejöttem a PH-ba...80km/h alatt el lehet olvadni a motoron, hát még akkor, amikor lámpánál bekapcsol a venti is és tolja a meleget a láb közé.
Egyébként én is fülhallgatóval megyek, ha kimegyek a pályára...ott szerintem nem vészes, de csak nagyon halkan megy a zene, inkább a szél miatt használom.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz
Integra #47653 üzenetére
Mindig maszkban motorozok, de elsőre még így is kinyomta a fülemből.
Már ez a füles is ég és föld az anélküli állapothoz képest.doc: az a vicc, hogy ugyanolyan hangerőre vannak belőve külön-külön. De együtt az ndrive mégis felhangosítja az egészet...
Volt olyan, amivel jól működött?[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz
Djuree #47656 üzenetére
Talán ha értelmeznéd is a szöveget, feltűnne, hogy a navi miatt tettem be, egy év után először, a fülest; s kipróbáltam, hogy menet közben elviselhető-e ez a bugja, hogy zene mellett felhangosul.
A zene pedig jól jön, ha hosszú egyenes szakaszokon mész órákon át az ótópályán. A szélzajtól úgyse hallasz semmit, az épp csak hallható hangerőre belőtt zene ezen már nem ront.
Ilyen erővel autóban se hallgassál zenét.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Djuree
félisten
azért az autó meg a motor nem ugyanaz. persze ha tudsz figyelni rendesen zene mellet is akkor nem probléma, nekem mondjuk nem menne, mert én mindig hangosan éneklem is a zenét amit hallgatok, mire hazaérek 130km-ről néha be is rekedek
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
válasz
Daywalker #47663 üzenetére
Mi tegnap délután keveregtünk motorral, és mivel beöltözünk, nem rövidnadrág-trikóban nyomjuk, mint egyesek, borzasztó volt megállni pl. Fehérvárról kifele a lámpáknál...
Zene? Én sose hallgatok motoron, még a 4-esen se; ellenben van, hogy a fejemben szól, mindenféle technikai segédeszköz nélkül. A szélzaj viszont olyan erős, hogy főúttól fölfele muszáj füldugót használnom...
-
shiNIN
tag
válasz
Djuree #47666 üzenetére
Pont olyan terepen jön jól a zene, ahol hosszú belátható egyenesek vannak s a forgalom sem valami erős. Olyankor lazán jut idő figyelni zene mellett is (s a háttérzenének nem is feltétlenül kell rontani a figyelmet, persze zenéje és embere válogatja), zene nélkül pedig esetleg bealszik az unalomtól, mondjuk én zene mellett is majdnem, szlovén autópálya 40 fokban, előzéseket kivéve max 110-zel (ha én lettem volna Teresával, nem bírtam volna olyan lassan menni
de ez extra eset volt, Alvaro 80-90 között megy autópályán, de oda kellett érnünk egyszer)... Rém unalmas volt, energiaital nélkül ki tudja, mi lett volna. Az felrázott.
Normál utakon persze nem kell zene. Néha vannak hülye ötleteim persze, plusz egyszer az Alpokban használtam valami főúton, hogy bátrabb legyek kicsit
Akkor jó volt, de azért én a motorozásra akarok koncentrálni. Ja meg egyszer a fejembe ültek a mozgalmi dalok
(Best of Communism, van pár gyöngyszem s túlhallgattam őket) és muszáj volt valami mást használni.
Azt a DJ akárkit én se ismertem, miért ismertem volna? De ez maradhat is így, hallottam a youtube-on 3 ütem tucot tőle.
Rohadt meleg van, holnap Bajára megyünk, viszünk vizet jégakkus flakonban. Éjjel jövünk haza, úgyhogy vasárnap ideális lesz egy kis Velence-tavi fürdőzés egy ott lakó haverral
Szerelő azt mondta a héten, másfél hét, míg megérkeznek az alkatrészek
A fene se gondolta, hogy 5 héttel a műtét után már nagyjából OK leszek... De azért van hova erősödnie a fejlődnie a csuklómnak, mégis egy Csepel-Vértesacsa táv, sokat kell húzni a kuplungot, ha nem is pulse and glide-olok, mint Alvaro. Gurulni azért szeretek, azért vannak a lejtőkBeteg: mi ugyan motorozás keretében visszük szervízbe a motorokat (szép arra a táj s az is jó, hogy 2 motor van 2 vezetővel), de nyilván van olyan, hogy a motor nem képes saját kerekein elmenni, s akkor a szerelő eljön trailerrel, annyi. Nem tudom, másnál ez hogyan van, mi se szerelünk, max. olajcsere meg apróságok, a szerelőnk intéz mindent, gumicsere a szokásos szervízkor, alkatrészrendelés, doboztartó hegesztés, egyszer még le is műszakiztatta az enyhén (kicsit sem veszélyesen, leginkább a műszakiztatók számára) problémás Teresát...
-
Prof01
veterán
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem:
Ma olyan gondom volt a mocival, hogy lámpánál 2x is lefulladt és beindításnál nem akarta felvenni a fordulatot, csak ha koppra nekirángattam a gázt, vagy adtam egy kis szívatót. Ez mitől lehet? Keveset kap valamiért?mod: tehát beindítás után ha teljes gázt húzok úgy tudom csak járni hagyni a motort, ha visszaengedem azonnal leáll, ilyenkor nincs is benne semmi erő. amikor sikerül valahogy elérnem a gázzal és a szívatóval játszva, hogy felkapja a fordulatot utána már nincs gond.
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
TayRol
veterán
megjottem a kakucsi oktatasrol, kb. 10 orat voltunk a napon. jo ido volt ma, 5 liter vizet ittam.
-
Integra
titán
végre tehén este volt meló után, ajjjj, fenomenális egy vas, elképesztő, hogy milyen játszi könnyedséggel lehet egy modern 300kg-os motort hajigálni, beszarás behugyozás, holnap folytatás
az is biztos, hogy rettenet elszoktam az ilyen cövekülős motoroktól a csuklóm 200km után kész van teljesen, az rr-en meg 800-1000km meg se kottyan, lehet, hogy nem hasalós stílusban kéne ülni rajta, vagy legalábbis próbálni......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz
TayRol #47675 üzenetére
ugye? hihetetlen egy motor, kétszer akkora mint az enyém, és szinte ugyanolyan könnyen terelhető, csak pislogtam.. nem megy úgy, nem olyan gyöngyszerm mechanikában (bár a blokk egy külön történet), ez sokkal macsósabb, keményebb, ez érezhetően egy kemény vas, baromira tetszik
viszont ami feltűnt, ennek nem húzódnak le, az rr-nek meg igen. gyanítom a retro fejidom miatt, meg az ultragigapöcshangúsemmilyen kipuff miatt[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
TayRol #47677 üzenetére
én nem szeretem az extra dobokat, de komolyan mondom, ezen annyira semmi a dob, hogy lecseréltetném vele.. és álló helyzetben valami idióta kuruttyoló, buborékoló hangja van, nagyon gáz
viszont végre kipróbáltam az új szilikon füldugókat, odaver az alpine-nak rendesen!!! mind zaj-szél csillapításra, mind kényelemre.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Integra #47678 üzenetére
Nem mondták hogy hányszor használatos a füldugasz?
Nekem mondták hogy az ilyen öntöttnek elég kicsi az életideje...
Neked nem mondtak semmit mikor csináltattad hogy mennyi ideig fogja bírni?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Prof01 #47671 üzenetére
rengeteg dolog lehet.
belpiacos üszök révén én is rengeteget szoptam ilyennel.
alapjárati vagy átmeneti rendszer egy része el van tömődve, vagy a vákuumos benzincsap baszakodik, vagy egy vákuumcső ki van repedve, vagy falsot szív, vagy kompresszió, vagy szelep, vagy egszerűen nincs eléggé megemelve a fojtószeleped és rosszul van beállítva az alapjárat nagysága.
Válogass
Ha koppra kinyitod a gázt pont elszegényíted valamelyest, mert még nem akkora a sebessége a gázoszlopnak, hogy a főfúvókánál felrántson anyagot. Tehát az is lehet, hogy sokat kap, de ezt fórumon keresztül nem lehet megállapítani.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
találós kérdés: EZ milyen motor??
custom az sanszos, de még nem fejtettem meg. elsőre v-max-ra tippeltem, de nem, inkább v-rod gyanús, de ebben sem vagyok biztos.. elég ütős[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #47685 üzenetére
harley a nightrod is?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #47687 üzenetére
grazie
nézegettem, úgy tűnik, hogy a v-rod egyik verziója, az meg nem lehet annyira szar a porsche együttműködés miatt, egyik haver rákattant teljesen, már usa importban gondolkodik...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Integra #47688 üzenetére
én is mentem vele vagy 100kilómétert BP körüli dombokon,mikor megjelent.
streetrod,nightrod,már nem is tudom melyik volt.
5.8M volt akkor az ára.F2es CBRről ültem át rá,hát nem voltam teljesen kompatibilis vele.
kéne,ettől függetlenül 10év múlva, mindenkori fele árán(mert sztem ennyit ér),és mindenképp pozivit meglepetés volt a korábbi csopperek után.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
bajnokpityu #47689 üzenetére
Zsííír az avatarod
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
doc
nagyúr
nemsokara ellatogatok az aacheni Louisba, valakinek van esetleg tippje/fulese/otlete/stb hogy mi az, amit nagyon erdemes megvenni kint? elsosorban tanktaskaert megyek, de hatha van meg valami, ami nagyon jo vetel
esetleg ha innen kell valakinek valami, elkepzelheto hogy el tudom hozni, de csak ha kismeretu es konnyu dologrol van szo (a repulon komolyan veszik a suly/merethatart)
-
Most égettünk el egy 206os wrc-t. Teljesen. Olyan 400ezer euró ment a légkörbe, szóval lélegezzetek mélyeket, drága levegő...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
válasz
bajnokpityu #47689 üzenetére
vááááá, nagyon zsír az avatarod
jaja, szerintem mind így vagyunk, majd ha már nyuggerek vagyunk, akkor jöhet az ilyen csopperhárli...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
gyilkos volt a mai nap, ilyen dög melegben rég motoroztam, szégyen szemre 6 óra motorozás után hazajöttem... és amit ez az elbaszott nagy blokk ilyenkor meleget okád magából.. mindegy, hogy 100-zal mész vagyz
200-zal130-cal... volt egy 20 perces etapom, amikor azt hittem rámolvad a bukó és megüt a guta a 117-esen, meg is álltam újra, vizet inni meg pihenni. nem csodálom, hogy realtíve alig láttam motorosokat..
aztán gyorsan lemostam a bébit, letettem kihűlni, most már engem is hűt belülről egy jó hideg zlatyi blazan...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Steven
addikt
Ma voltam nyiltnapon full gasnal Bogláron ... Egyik srácnak sikerült egy 750 es gsxr-t 0 znia
korházban piheni ki a eme fáratságot...
Amúgy jó szarul volt megszervezve ,1000 en voltak 10-15 motorra ... elmebeteg haverom fé 9 től volt du 3 ig, 2 motort próbált gixer 1000( az új), meg b-kinget... szerinte a b-king nagyon állat
Én csak rá ültem 1250 banditra ,hogy menyire kényelmes ... de nekem és páronak nem volt türelmünk ki várni a sornkat, inkább mentünk az árnyékba és a vízbe
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
válasz
Integra #47698 üzenetére
elmesélés alapján tudom csak elmondani...szvl 2. kézből kapott info...:
állitolag nagy sebességgel akart kigyorsítani a kanyarból , megcsúszott a segge (power slidolt persze nem direkt) csávó vissza engedte a gázt amivel a kerék hirtelen be tapadt amitől átdobta a motort a tengelyén és pörgött az aszfalton mint a ringlispill ...
azt mondják az "okosok.". pl haver aki pályázik hogy, ha már elkurta nem szabadott volna vissza venni a gázt.. hanem csusztatva kellett volna be venni a kanyart..
jah és igen teszt motor...
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Aktív témák
- Politika
- SSD kibeszélő
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Projektor topic
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- OLED TV topic
- Synology NAS
- BestBuy topik
- További aktív témák...