Hirdetés

Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Kevo #13904 üzenetére

    Nah én is hozzátennék ezt-azt :D mivel én mindent kipróbálok, havertól még jóhogy elkértem ezt is :D
    Szóval a motyeszt egyáltalán nem nyomja, ha nyomja akkor bizony rossz a testhelyzet a motoron. Nagyon elöl ülős pilóták általában támasztják a kezükkel a kormányt, azaz a felsőtestük terhét tartják a kezükkel a hátuk helyett, ami miatt nem lehet normálisan terelni a motort ellenkormányzással, illetve nem érzi a pilóta mi történik az első kerékkel. Visszaváltásnál gázfröccsel semmi probléma nem jelentkezett nálam. Nem blokkolt soha. (monnyuk a TL 1000 S-t se blokkoltam) A nyomatékosságot aláírom, szépen tol alulról, viszont egy 600-as sornégyhez képest igen hamar kifullad, már 7000 nél lehet érezni, hogy már lassan elég lesz neki. Nem tol akkorát felül, viszont alulról jobban húz. Egyik lapról a másikra gyönyörűen lehet rakni, nagyon finom, keskeny motor, kanyarvadásztra való. Fékei pompásak valóban. Jobbak mint egyes sportmotorokon. Az első teló lágy, ezekre az utakra, amik nálunk vannak, arra ilyen a jó. Sportos vezetésnél persze észre lehet venni, de nem vészes. Jó kis gép.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Aktív témák