Tesztkonfiguráció, szoftverek
Megszokott és összecsiszolt VGA-tesztrendszerünket, mint említettük, már a több szálat kezelni képes, modern játékokra kihegyezve állítottuk össze, és jelenleg a következő komponensekkel üzemeltettük:
Alaplap | ASUS ROG Crosshair VII Hero |
---|---|
Processzor | AMD Ryzen 7 2700X |
Processzorhűtő | Fractal Design Celsius S36 |
Memória | 4 x 8 GB ADATA XPG Spectrix D40 DDR4-3000 (AX4U300038G16-QRS) |
Videokártya | - ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti Gaming OC 11G (illesztőprogram: 417.71) - ASUS ROG Strix RTX 2080 Gaming OC 8G (illesztőprogram: 417.71) - Gigabyte AORUS RTX 2080 Ti Xtreme (illesztőprogram: 417.71) - AMD Radeon VII (illesztőprogram: 19.1.1) - ASUS ROG Strix RX Vega 56 OC (illesztőprogram: 18.11.1) |
SSD | - Kingston UV500 480 GB - Kingston A1000 480 GB |
Ház | Cooler Master Test Bench V1.0 |
Tápegység | FSP Aurum PT 1200 |
Operációs rendszer | Microsoft Windows 10 Professional x64 (Build 17134) |
Tesztünkben az egyes GPU-kat a következő grafikus kártyák képviselték:
- AMD RX Vega 56: ASUS ROG Strix Vega 56 OC 8G
- AMD Radeon VII: AMD Radeon VII
- NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti OC 11G
- NVIDIA GeForce RTX 2080: ASUS ROG Strix RTX 2080 OC 8G
- NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti: Gigabyte AORUS RTX 2080 Ti Xtreme
A mérésekhez használt játékcsomag a következő volt:
Játékprogram | API | Videojáték-motor | Beállítások |
---|---|---|---|
Ashes of the Singularity: Escalation | Vulkan | Nitrous | Extreme preset |
Deus Ex: Mankind Divided | DirectX 12 | Dawn | Minden maximumon, de MSAA=OFF |
Far Cry 5 | DirectX 11 | Dunia | Ultra preset |
Forza Horizon 4 | DirectX 12 | Forzatech | Unlocked frame rate, ultra preset, dynamic optimization off |
Rise of the Tomb Raider | DirectX 12 | Foundation | Minden maximumon, SSAA 2x, Ambient Occlusion SSAO |
Strange Brigade | Vulkan | Asura | Ultra preset, Async Compute on |
Tom Clancy's The Division | DirectX 12 | Snowdrop | Ultra preset, Frame rate limit off, Ambient Occlusion ultra, Shadow quality high, resolution scale 100% |
Mint látható, kivettük a sorból a Hitmant, amely egyelőre nem képes tökéletesen együttműködni az NVIDIA DirectX 12 implementációjával.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!