Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • x360elite

    őstag

    válasz #95558144 #142966 üzenetére

    Én pont az ilyen és ehhez hasonló problémák elkerülése végett mindig kiírom a hirdetésembe, ha egy kis esélyt is látok arra, hogy később probléma lehet bármiből, hogy "vásárlás előtt kérdezz meg mindent ami számodra fontos a termékkel kapcsolatban, mert a hibás működést leszámítva utólag más reklamációt nem fogadok el" Azért biggyesztem ezt a kis mondatot a szövegbe, mert nem mindig jut eszembe minden apróságot leírni, és ami nekem egy abszolút lényegtelen semmiség, lehet hogy a vásárlónak az jelent mindent a termékkel kapcsolatban. Viszont ebben a konkrét esetben (mivel az eladó nem kommunikál veled) esélyes, hogy direkt nem szerepelt a német nyelvről egy szó sem a hirdetésben.

    Azért valljuk be a vásárló is egy fura állatfaj. Egy delikvens azért akart visszaküldeni egy játékot, mert nem volt füzet hozzá és állítólag elfelejtettem ezt jelezni felé. Nos: 1; a fent említett felhívás ellenére egyetlen egy kérdése nem volt leszámítva azt, hogy mikor tudom küldeni. 2; A hirdetéshez feltöltött képek közt nem szerepelt füzet, szóval végig nem értettem miért reklamál, de láttam rajta, hogy neki ez nagyon szívügye, ezért visszavettem a cuccot annak ellenére, hogy egyáltalán nem lettem volna köteles megtenni. 1 napra rá vitte másvalaki a játékot boldogan, elégedetten.

    Xbox series - Xbox one - Xbox 360 konzolok, kontrollerek és egyéb tartozékok szakszerű, gyors javítása GARANCIÁVAL!!!

Új hozzászólás Aktív témák