- Minimalista külsejű, combosnak tűnő léghűtést tol ki a gyárkapun a Cooler Master
- Bizonyos ASUS alaplapok megrongálhatják a videokártyánkat
- A következő években válaszolna az Intel az AMD-féle 3D V-Cache-re
- Az Final Fantasy-re fókuszál a friss Arc meghajtó
- Méri még a legforróbb pontot az új GeForce generáció
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mini-ITX
- Házi hangfal építés
- E-book olvasók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Nekem egészen rettenetes élményem van az AP/EAP-al. Az utóbbi 5-6 évben volt szerencsém mindig friss autókban ülni a céges flotta miatt, a Tesla-ról pedig csak a hype-ot láttam a csoportokban, azt gondoltam hogy már az AP is űrtechnika egy BMW-hez, KIA-hoz képest. Nos, amikor megvettem a sajátom, rá kellett jönnöm, hogy akik ezeket írják, azok vélhetően 6-8 éve (vagy több) bele vannak gyógyulva a Teslába, és fogalmuk sincs róla, hogy hogy viselkednek a mai modern autók önvezető/adaptív funkciói. Ennyi fantomfékezésem, bizonytalan működésem még a 11 éves Volvómban sem volt, pedig abban aztán tényleg első generációs adaptív cuccok voltak csak. Városban araszoláshoz használhatatlan, úgy csorog mint ez egy kezdő sofőr, megijed hogy van hely, rágyorsít, majd nagyot fékez, mert ugye csak pár métere volt. Az elmúlt 6 évben bármilyen más autóban a BP-i dugókban a legnagyobb bajom az volt, hogy már-már elaludtam, annyira lágyan és tökéletesen csorogtak. Ha pedig kanyarban út szélén parkoló autó vagy szembe jövő van, az egyenesen életveszélyes, főleg ha jönnek mögötted (izomból fantomfékez). Autópályán a "140 felett büntetésből kikapcsolunk mindent amíg nem teszed "P"-be" műsor meg a jéghegy csúcsa, egy sávváltós előzésről meg ne is beszéljünk.
Valamit azért mintha tényleg dolgoznának rajta, mert az ünnepek alatt sokat mentem, mintha kicsit stresszmentesebb lett volna, kéz kormányon tartásáért szinte nem is zaklatott. De ha egy sz**os KIA-t veszek 100%-nak, akkor a Tesla AP/EAP kis jóindulattal se éri el a 60%-ot használhatóság tekintetében. Amúgy szerintem is tévút a csak kamera alapú feldolgozás, vélhetően ez, és az FSD beta által elvont fejlesztői kapacitás együtt adja az AP/EAP csapnivaló minőségét.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest