Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • takikacska

    csendes tag

    Van egy SAT előfizetésem 2 db TV-re.
    Tegnap délután bekapcsoltam a második tv-t(nagyon ritkán használom lehet hogy csak 3 havonta egyszer) amire ez a kép fogadott(). Természetesen újraindítottam a box-ot, kíhúztam majd visszadugtam a kártyát.
    Bejelentettem a hibát, majd megkaptam a hibaszámot és hogy foglalkoznak vele.

    Pár óra múlva kaptam a következő mail-t:
    Kedves Ügyfelünk!
    A 74157608.2 számú SAT TV szolgáltatás hibabejelentésével kapcsolatban 2018-05-15 21:49-ig nem találtunk a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodást. Előfordulhat, hogy a hiba Önnél keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásunk. Szeretnénk segíteni a hiba feltárásában: kérjük, látogassa meg a www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/problemam-van oldalt, ahol segítséget talál a hiba elhárításához. Ha további informatikai segítségre lenne szüksége, igénybe veheti fizetős szolgáltatásunkat a 1422-es telefonszámon.
    Üdvözlettel: Telekom

    Természetesen a TV bekapcsolása után rendesen volt adás.

    Azt nem lehet tudni hogy meddig nem volt adás az adott kártyán, de bevallani sem merik hogy náluk volt valami probléma.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák