Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • otps

    aktív tag

    Pro tipp az első, GYIK hozzászóláshoz: nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én fel szoktam írni, hogy az ügyfélszolgálatot felhívva milyen billentyűzetkombinációkat megnyomva jutok élő emberhez (aztán ők majd oda kapcsolnak, ahova kell; általában egyébként is kell). Ezeket a kombinációkat persze a szolgáltatók állandóan változtatják. Másrészt ezeket a "modern" automatákat felhívni komoly kihívás lehet pl. egy idős embernek, biztos sokatoknak van tapasztalata, ha van idősebb rokon a családban. Hogy pl. fél óra szenvedés után egyszerűen feladja.

    Mivel a szolgáltatók folyton változtatják a kódokat, ezért célszerű lenne legalább itt az első hozzászólásban egy 'akadálymentes útvonalat' megadni, pontosabban kettőt: egyet a Telekom vezetékes-, egyet a mobil-ügyfélszolgálathoz, ha már valamiért itt, a Telekom vezetékes/otthoni topik-összefoglalóban van csak megemlítve a mobil-ügyfélszolgálat elérhetősége, a másik topikban nem. Az 'akadálymentes elérés' jelentse azt, hogy nem kell bepötyögni Telekom-azonosítót, azt majd maximum szóban bemondja a nagyi, ha már az elő emberrel beszél.

    Nem tudom, van-e tapasztalatotok külföldi szolgáltatók telefonos ügyfélszolgálataival; nekem, az, hogy nagyságrendekkel röccenésmentesebb az elérés.

    Jogos a felvetés? Ami elérést én korábban felírtam, már nem működik, szóval a magam részéről újra ki kellene sakkozzam.

    másik olvasónk 45 percet kerengett a menüben... Ahol tíz percen keresztül szól a Für Elise

Új hozzászólás Aktív témák