Új hozzászólás Aktív témák

  • st.stofi

    tag

    válasz Intruder2k5 #56141 üzenetére

    1) Az, hogy 100e Ft most sok, vagy kevés, ez nézőpont kérdése. A Telekom árbevételéhez képest valóbban morzsa csupán, teljesen igazad van, viszont az adott ügy egyetlen felhasználó panasza ill. annak elbírálása kapcsán indult, 2 hívásról volt szó, ahol nem teljesült a törvényi kitétel, ehhez képest, és hogy ez volt az első ilyen eset, még akár érthető is az összeg; bár ezt is megtámadta a Telekom. Bíróságra került az ügy, és végül jogerősen elmarasztalta a bíróság a Telekomot, ami így bizonyos értelemben visszafelé sült el a Telekom számára, hisz így már nem csak fogasztóvédelmi, hanem jogerős bírósági elmarasztaló ítélet is van az ügyben, ami hasonló ügyekben példaként szolgálhat, ill. ha nem hagy fel a jogsértéssel, nyilván a bírság is majd szépen emelkedni fog a hasonló ügyekben, előbb-utóbb pedig eléri majd a Telekom ingerküszöbét. De gondolom ők is érzik ezt, ezért is mehettek bíróságra, hisz a max. 5 perces ügyintéző kapcsoláshoz gondolom bővíteni kell a telefonos ügyfélszolgálatot, ami a sajtóban megjelent leépítési tervekkel nincs éppen összhangban; de ez van, így jártak

    2) Igen ettől én is tartok kicsit, bár az ítélet alapján "biztosítsa az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést", tehát nem csak felvenni kell a telefont, érdemi ügyintézés kell 5 percen belül, legalábbis így lenne logikus ill. az ítéletből nekem ez jött át.

    Én azért bizakodó vagyok, hogy legalább közelíteni fog az 5 perchez az érdemi ügyintézőhöz való jutás várakozási ideje, mert ha nem változtat semmit a Telekom, megint lesz aki bepanaszolja őket a fogyasztóvédelemnél (épp most néztem a honlapjukat, nem is tudtam, hogy ügyfélkapun keresztül simán elektronikusan is lehet panaszt tenni), és akkor az már valószínűleg nem 100e Ft lesz.

Új hozzászólás Aktív témák