Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hackeeeee

    Jómunkásember

    válasz Dhampir #15078 üzenetére

    Ha rajta van a papíron, hogy onnantól nincs szolgáltatás, akkor ha küldenek számlát, akkor oda kell rakni az orruk alá a papírt, hogy ők küldték a papírt, és innentől nincs aktív szolgáltatásod.. Aztán, hogy ha már Ők nem oldották meg, az az Ő bajuk.. Nincs szerződésed, lemondtad, Ők tudomásul vették, hogy x naptól Te nem tartasz rá igényt, Ők ezt tudomásul is vették... Innentől ez nem a Te sarad...

    Ez ugyan az, amikor Ők elviszik Tőled a modemet, aztán furcsamód nem érkezik vissza a központba, és megpróbálják ráverni az ügyfélre... Csak amikor meg Te beviszed az aláírt papírt, hogy elvitték a modemet, akkor meg megy a pislogás, hogy hoppá...

    Szal, ha megkaptad a papírt, és nem kötötték ki, akkor az az Ő saruk, és nem a Tiéd..

    [ Szerkesztve ]

    Véleményem szubjektív...

Új hozzászólás Aktív témák