- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kompakt vízhűtés
- Google Chromecast topic
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
Hirdetés
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
@tco@
aktív tag
Autócsere előtt tipródok, gondoltam bedobom ide a kérdést, hátha van kedve ötletelni valakinek így vasárnap este. KM állás nem igazán számít, várhatóan 5-8 évre terveznék vele, de persze az élet úgyis mást hoz majd. A keret ideális esetben 1.2m max, ha nagyon kell, kicsit kitolható. Szóval a 3 opció:
1, Swift GLX/GS AC 1.3 2007-2010 (facelift) 1.1-1.3 millió körül, ABS/váltóhiba esélye, de menni megy.
2, Swift GLX/GS AC 1.2 2010-2013 1.6-1.8 millió körül (inkább több), nem igazán ismert hibája, van ESP, de nem megy annyira elvileg, mint az előd.
3, Swift Sport 2006-2010 1.5-1.7 millió körül, tuti felszereltség, ereje bőven elég, csak ABS-hiba ismert (ha nem tévedek), cserébe drága gumizni (gyárilag 17-es papucsok), és végeredményben ez is 10 éves autó.Jelenleg 20 év feletti Opelem van, szóval a fentiek közül mindegyik nagy-nagy előrelépés lenne számomra. Városban főleg egyedül, évente párszor pálya 120-140 utasokkal, kevés csomaggal. Szempont a megbízhatóság, vállalható dinamika, japános patentság a belteret tekintve. Jelenleg az 1. opció a befutó, mert bár a váltóhiba 80-120k, az ABS-tömb 40-60k költség, de egyik se hirtelen fellépő/út szélén hagyós hiba végülis...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Építő/felújító topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!