- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Mennyire kell félni egy 2.5XT SH forester tol?
Nézem Mobile.de n vannak nagyon keveset futott darabok 100k km és alatt egész jó áron.
Mi a fogyasztása ennek országúton 100as tempóval?
Kell e felni ettől a szerkezettol, ha egy keveset futott darabot sikerül kifognom?
Automataja mennyire megbízható ekkora teljesítményt raengedve?undefined
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ludsimon #5651 üzenetére
Nem az váltóval lesz a gond, hanem azzal a motorral. Fogták a szívó 2,5-öt és ráraktak egy turbót. Na most az a baj, hogy ezt a teljesítménytöbbletet nem bírja a hengerfej (nem ekkora ménesre tervezték) és használattól függően olyan 120-150k km környékén elkezdik enni az olajat cefetül amin csak a hengerfej felújítás segít. Ezért próbálnak meg jellemzően 100k km környékén megválni tőlük.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz ludsimon #5651 üzenetére
szerintem nagyon. a mesében létezik a nagypapa, aki azért vette a turbóst, mert csak, de soha ki sem próbálta. a valóságban meg azért vették, hogy tapossák (vagy nem, de aztán mégis, mert kéri, ingerli az embert). aztán használják, amíg nem kezdenek gyűlni a viharfelhők, akkor meg jól eladják.
off, de a szemlélet miatt mégsem: az rx400h-t most vettem a fritzektől, 174e km van benne. ebből 45e km az utolsó évben (!) került bele (2005-ös). most finoman repedt a hűtő, folyik a klíma és folyik az inverter hűtőfolyadék. szóval a német telibe szarta, hajtotta, használta, aztán amikor szóltak neki, hogy most már kell ezt-azt csinálni, eladta. ja, olajat is egy éve cserélt, 35e+ km-rel ezelőtt (de legalább full szintetikusra, öröm az ürömben).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
ludsimon
veterán
-
Petester
senior tag
Pénteken sikerült találkozni Hári Lacival. Persze nem sikerült produkálnom a nagy hibát. Az M0 maglódi emelkedőjénél eddig mindig dobta a hibát, volt hogy a nagyhalált is a checkenginnel, de most nem, mert baleset volt pont az emelkedő tövénél. Mindegy, gépre dugták és onnan kiderült, hogy szerintük a citrom nem jó, amit felújíttattak, nagyon eltér a bemeneti és kimeneti fordulatszám egymástól. Szóval a gyanúm beigazolódni látszik. És nem a szenzor a hibás, aminek a cseréjére akartak már megint rábeszélni Nyírőék. Hári azt mondta, hogy a felújítások nem szoktak sikerülni, nem véletlen, hogy a gyári ajánlás között nincs is, csak csere. Ezzel mondjuk vitatkoznék, hisz erre egy iparág épült, de mindegy. Esetemben nem véletlen, hogy nem sikerült.
Hamarosan megyek majd a Seibikohoz, kíváncsi vagyok, mi lesz a reakció. Nekem van már javaslatom, kíváncsi vagyok ők mivel állnak ők elő. Remélem hamar közös nevezőre jutunk.Ja és ami megkoronázza az egészet, hogy amikor mondtam Hárinak, hogy a rángatás miatt indult az egész, akkor azt mondta, hogy szerinte semmi köze a hibának a váltóhoz, hanem a féltengely belső csuklók a rosszak. Ami szintén valószínű, hisz a rángatásom még mindig megvan.
Mondjuk a wandleremmel amúgy valóban lehettek bajok, hisz pl. a lockup szelepem már szarakodott, de na, nincs szó szájízem az eset után...Hárinak meg megint köszönet, hisz most sem fogadott el egy büdös vasat sem.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hopp, ezt láttátok? Egy OBK XT!
Milyen butácskának tűnik az a multikormány az enyémhez képest.
Meg most néztem meg úgy igazán, még mindig megvan az az usa szabály, amik miatt ilyen buci az első és hátsó lökös. Ez is fura.
És ezekben nincs menetstabilizáló rendszer? Vagy csak nem lehet az áámerikában kikapcsolni? Nincs meg a kapcsolója sem.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
No comment. Próbáltam valami frappánsat kitalálni, de nem megy...
Most már hogy tudom, nehéz rá bármit is mondani. Jelenleg ott tartok, hogy nem vágyok az autóba ülni. Ha vége lesz ennek az egésznek és nem szeretem meg újra, lehet jövő év elején elengedem a kezét...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #5663 üzenetére
XV-re lőnék majd inkább de köszi.
Ha problémamentes kell akkor 2.4i fwd manuális váltóval, mindegy, hogy 140 vagy 170 lovas csak szoftveres a difi köztük. Ha automata akkor csak 6 gangosat vegyél ha awd akkor meg be kell vizsgáltatni: a szöghajtómű hajlamos elnyalódni benne meg persze ha a haldexben nem cserélték az olajat...
A Subaru mellett nálam is képben volt anno.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #5666 üzenetére
Egyszerű ellenőrizni a szöghajtóművet. Megemeled csápossal a kocsit, kilövöd a vsc-t és szépen adsz egy kis gázt. Ha forog mind a négy kerék akkor még jó a technika (sajnos előbb utóbb elnyalódik, alul van tervezve).
D5 nem gáz, haverom 580k km-el adta el és még minden gyári volt benne. A baj inkább az, hogy nehéz megkíméltet találni már belőle.
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
D5 nem rossz konstrukció, főleg a régebbiek. A 2005 utáni blokkokban valamelyik alkatrész (swirl chamber arm) műanyag és az szokta átrendezni a blokkot, plusz ott van ugye a részecskeszűrő, ennyi a gyíkjuk.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
-
outsiders
aktív tag
Nekem a Subaru vétele előtt volt egy majdnem vételem, magyar forgalombahelyezésű 2004-es KÉZIVÁLTÓS XC90 valós 180k futással, elég ritka az ilyen a piacon. Az volt a baj, hogy a tulaj inkább csak használta, mint karbantartotta volna, motortartó bakok, szöghajtás, futómű, pördülésérzékelő-szenzor miegymás volt cserés, ott szembesült a szervizben vele, márkaszervizben lett volna egy misi amit költeni kell rá. Engedett is volna elég sokat az árból, jó vétel lehetett volna, de ha valaki így tojik az autóra, olyantól nem veszek ilyen bonyolult autót, ki tudja mennyi dolog adta volna még be a kulcsot. El kellett engedni, fájt a szíve asszonynak és nekem is.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
ludsimon
veterán
Mi az a citrom amiről beszéltek?
A gyümölcsön kívül.
undefined
-
outsiders
aktív tag
válasz ludsimon #5672 üzenetére
Parancsolj, ebben a cikkben magyaráznak mindent az automata váltóval kapcsolatban.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
"Intő jel az is, ha alacsony sebességnél, részterhelésen berezonál az autó."
Ez van meg nekem is. Nyírő a citromot hibáztatta, Hári a féltengely belső csuklót... Kinek vagyon igaza? Bár hamarosan ez is kiderül, ha bent lesz végre egy rendes citrom.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Ez az OBK nem csak túl van árazva de még ahhoz se vették a fáradtságot, hogy lemossák fényképezés előtt.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Pedig eddig mindegyik Awd autós hirdetésben tiszta volt az autójuk... És túlárazott, lásd a FL-es H6-os belülről lelakott, kívülről csúnyán fényezett szürke OBK-et is.
De nem is új hirdetés, lehetett volna javítani a csorbát.Talán tegnap reggel láttam amúgy egy 4. generációs OBK-et a forgalomban, fura egy egyéniség amúgy. Nincs fotogén arca, de élőben azért van benne annyi sárm, hogy visszanézz utána.
Hátulról kifejezetten jó:
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
Az ötös automatája valóban nem örök darab, a hatossal már azért sokáig bírja (már ha gondos gazdája volt, és cserélte az olajat kellőképpen.) A manuális váltó ízlés kérdése (én már automata párti lettem végleg, azt hiszem), nagyon sportosan lehetett vele küldeni a gépállatot, nem volt vele baj. A fedcomp -ját viszont visszasírom, minden "szirszart" kiírt (magyarul), pl fogyóban az ablakmosó, a bal hátsó izzó kiégett (no jó, ott kettő volt egy oldalon, azt nem monda meg, melyik a kettő közül). (Jah, 2001 -et írunk...) Szomorú, hogy a 2009 -es Subibban ennek nyoma sincs - igaz, kárpótol másképp
Jó autók a Volvok - én bármikor újra bevállalok egyet, ha eljön az ideje.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Megtörve a csendet a hétvégén a Mátrában tekeregtünk 2-ből 2 autó elengedett pedig most nem is siettem.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Ejj... Panaszkodsz itt, akkor mi lenne Veled a Bogárban?
Múlt hét csütörtök és vasárnap között beletekertem majd' 1000 km-t. Jó volt. Csak ne lenne olyan hangos 130-nál...
És a Bogárban aztán tényleg küzdeni kell minden cm2-ért, mert nem szeretnek beengedni sehova...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #5687 üzenetére
Pedig azt gondolnám hogy "cuki" meg ritka autó ezért előzékenyek vele. De inkább a méret lehet a lényeg, ha Jazz-el vagyok engem is letolnak ha Bubival akkor azért más a kotta.
mod:
A nincs tartalékkal a vérem szívják az autósban amiért nem turbós a gép. Azért nem megy olyan rosszul haver chippelt G4 GTI-jét állóból és gurulóból is odavertem vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Én tegnap anyukám Wagon R+-szával büntettem felfelé az érdi emelkedőn 140 felett, és tök illedelmesen lehúzódtak előlem a jobban motorizált kartársak, pedig nem vagyok az a seggbemenős típus.
Merhogy asszony Passatja szervizben van (lámpavezérlő probléma), de a játszós Passatot korábban kölcsönadtuk havernak, így kellett egy kölcsön-verda. Szép. Metálkék. 1.3, VVT, 94 vagyvalamiilyesmi ló. Megy, mint a veszett egér, csak cipőzni kell.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Áh, fenéket. Leginkább a város a küzdős, sáv váltás csak meglepetés szerűen megy, ill. a jobbos alsóbb rendű utcákból is simán kivágnak élem.
Gondoltam, hogy valami hasonló cinkelés van a háttérben, ezért tettem oda a -t.
Jorus: Egyszer volt szerencsém egy 1.0, totál fapadhoz. Nem vágyok vissza bele, egy rettenet volt. Pedig nejem papája szereti. Még mindig megvan neki.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
szekka
csendes tag
Üdv!
Szeretnék belépni a QBK tulajok körébe. 3.0 érdekelne elsősorban, használtautón elég kevés példány van, ismeritek esetleg őket? Vagy tudtok eladót? Köszönöm!
-
Petester
senior tag
Ha lenyitod az összefoglalót, akkor láthatod, hogy van egy pár a topik lakói közül.
Én tavaly hoztam be egy 2006-osat, mert amikor kerestem, nem volt csak lefosott példány itthon. Ha most keresném, akkor viszont facelifteset vennék, finomítottak annyit rajta, hogy megéri. Eleve már így kellett volna kiadni.
A hahun lévő Csonti Car-os pezsgő színű kerülendő, régóta hirdetik már, többször volt fent, több áron, Csontiék előtt még a tulaja árulta hengerfejesen 1,1 millióért. [link]
A FL-es ezüst AWD Autós is állítólag kehes, belül lelakott, összekarmolt a belseje, csúnyán fújt elemekkel. Ehhez képest viszont piszok drága. Ha ilyen állapotban futott keveset, akkor a karbantartása is kócos lehet. [link]
A többi autót nem ismerem.És a mobile.de-n is elég karcsú a felhozatal... Konkrétan 1 db van, az is FL előtti 364k km-rel.
+1 cseh (ha kiveszem a csak német szűrőt), ami olasz volt valamikor.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- DIGI internet
- Gurulunk, WAZE?!
- Nintendo Switch
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Robogó, kismotor
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék