- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz Petester #5847 üzenetére
Volt némi irónia és költői túlzás a részemről, elismerem. De pl a 300-ig bezárólag már nagyon is használható, nem roncs autókat lehet kapni. Nincs bennük túl sok extra, meg prémium érzés se, de alap autónak, melóba, boltba járni nagyon megfelelhetnek. Nem vagyok az a fajta, aki ha megvesz egy öreg használt autót, akkor az utolsó csavarig gyárira cserél minden kopott alkatrészt. Egy kis rozsda itt, egy kis karc, horpadás ott, korának megfelelő állapot, menjen az a lényeg A lényeg hogy hétfőn ránéz a szerelő hogy miből folyik az olaj, addig csak a rettegés van, hogy drága lesz. Utána meg már tudni is fogom hogy mennyire
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Acheron
őstag
Ma szép idő volt (igaz, erősen szeles), úgyhogy elvégeztem az őszi nagytakarítást, porszívózás, szőnyegtisztítás, műszerfalápolás és persze bőrtisztítás, ápolás. Végül lemostam őkelmét (rá kellett jönnöm, hogy széllel szemben nem érdemes...kocsit mosni ). Jöhet az olajcsere + a szerviz (azért az még kb egy hónap), azután egy darabig rendben leszünk
-
outsiders
aktív tag
[link] napi elszállt ár rovat
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
CB
senior tag
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
Papíron 34 kW, a gyár szerint 54 LE, de nekem nincs benne a nagy folytás, hiányzik a katalizátor (1,6i mexikói befecskendezős motorom van). Tökölön egyszer mentem vele 17,8 mp-et 1/4 mérföldön. Nem tudom hogy jött össze, de az lett a legjobb időm.
(#5851) dethroner
Sejtettem, hogy költői túlzás volt. Csak az a baj, hogy ebben az ár kategóriában nehéz kifogni azt az autót, amit szerettek és nem gányoltak. Talán egy papa Swift, aminek nincs értéke, de sok van belőle, így bele lehet futni egy szebb, nem leélt darabba.
A G2 nekünk se lett egyből felújítva, 2 évig ment a megvett külsővel, de az amúgy sem szép máz alatt pár dolog akkut volt. Az elején került alá egy ültető rugó szett, mert a bal első rugó törött volt, bontottal meg nem akartam bíbelődni, a két első gátló meg olyan gatya volt, hogy tengeri beteg lettem a haza úton vele. Szóval csak a gátló, rugó csere majdnem ütötte a vételárat. A karburátorban egy vákuum szelep nem működött, bontottak többsége megint döglött, az új 45k Ft volt. És még becsúszott pár dolog, de ezekből a legdrágább tényleg csak extra volt, vettem egy donor autót csak a belseje miatt, 40k Ft volt (+20k Ft a hazafuvar). Belül nagyon szép volt (meg GL) és a bódé is jobb állapotú volt, az ajtók és a króm feszítős kéderek is a donorból jöttek felújításkor, így többet hozott, mint gondoltuk.
Ja és a donor még mindig megvan, belőle lesz majd a garázsban fotel és tv/hifi állvány.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #5854 üzenetére
De legalább vette a fáradságot a fotózáshoz, nem csak lement a közeli kézi mosóba és körbefotózta fényes, vizes állapotban.
Mindjárt csinálok én is egy hirdetést a PDF-ről, kiteszem 3,2-ért én is, hátha találok egy madarat és megveszem azt a svájci, kék SpecB kombi Legát. És még maradni is fog a zsebemben.
Szerk.: Nem veszek semmit, elvitték a kéket.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #5866 üzenetére
nem tudom, hogy ha valaki volvót akar venni, akkor mi a francnak cikket ideologizálni mellé. vegye meg és húzzon vele haza boldogan. én egyébként semmilyen plug-in hibrid helyett nem vennék egy dízel volvót, pláne nem 13 millió forintért.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
dethroner
veterán
Elgurultam este a szerelőhöz, megtudni az olajfolyás okát. Már amikor a kapun álltam be, kérdezte hogy miért van ilyen fagyálló szaga? Fogalmam se volt miről beszél, odabent semmit sem lehetett érezni belőle, és 4 napja ellenőriztem a hűtőfolyadék szintet, maximumon volt. Ehhez képest most egy csepp nem sok, annyi se volt a tartályban. Pici foltok a kipufogó toroknál, és a hűtőn kívül, de több víz sehol. Remek.
Csápok alá, emel, turbó megnéz, gatya, lóg, kotyog odabent az egész. Még jobb.
Nekem szegezi a kérdést, hogy amikor tavasszal megbeszéltük hogy nem kell nekem ilyen autó, akkor miért lett ez mégis? Mit tudok tenni ha a csajomnak ez tetszik és az apja veszi neki? Mondhattam én bármit, ez az autó remek, friss motorcsere után van, micsoda magas minőség. Ja persze, csak szervizelni ne kelljen. Úgy utálom amikor igazam vanA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
outsiders
aktív tag
-
dethroner
veterán
válasz outsiders #5874 üzenetére
Eddig is ésszel volt használva. Kapott többször prêm anyagot, nem volt kínozva, leállítás előtt mindig várt kicsit hogy a turbó hülhessen. Ez a hála :-( Azért csak el lehet adni pl egy millával a piaci ár alatt. Nekem ingyen van, nincs mit vesztenem. Amúgy a benzines változat mivel jobb turbó ügyben?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nem autók ezek, hanem költséges hobby. Annak való, aki ráér vele tökölni, van egy valagnyi felesleges pénze, ès áll egy autó a garàzsban, amit használhat ha ezek beszarnak
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
outsiders
aktív tag
Nekem napi rohangálós is most, Toyota vidéken van depózva amíg asszony nem megy vissza melóba gyerek meg bölcsibe. Bírja köszöni szépen, annyi, hogy a kopó-fogyó azért bőven drágább hozzá, mint a Toyotához. Ha karban van tartva rendesen, akkor megbízható szerintem a legtöbb szívó subaru.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Tied se rossz, ott legalább nyomaték is van H6 is jó konstrukció. Igényes technika, ezt kell elfogadni. Ha rendesen karban van tartva kimegy a világból is, csak azt felejtik el sokan, mennyi volt ezeknek az új ára, ahhoz kell nézni a használt 10 éves fenntartását is, az se lesz olcsóbb szignifikánsan. Valamit valamiért, na. A Subaru nekem a Volvo és az Alfa mellett van árszintben fenntartás és nyújtott szolgáltatások terén. Még nem a prémium, de nem tucatautó azért.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5882 üzenetére
Nyomaték az pont nincs és pörgetve is csak a hangja jön meg az ereje nem. Minap kóstolt be egy 1.6 turbó Astra kombi (igaz 180 ló de vagy 200 kg-al nehezebb). Gurulóból fél autónyit rám vert (igaz ő előbb lépett a gázra) de a végeredmény nem derült ki mert 120-nál begazolt és elvette a gázt. Pedig kíváncsi lettem volna felül mit tud.
Alfa nálam a sz@r szinonimája (tapasztalat mondatja velem), a Volvo az teljesen oké. Sor5 S60 nekem is a listámon volt anno.
H6 oké, meg van pár másik motor ami jó (EJ20-ak, EJ25-ből a 3. genereációs, FB25 ezek mind betonbiztos konstrukciók). H6-nál már a körítés a baj, hogy azok nagyon öregek. Lásd itt, többet szívtak vele már...
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Én se vennék alfát, csak mint fenntartási szint értettem az egy halmazt Volver volt a másik versenyző nálam a Subaru mellett, végül itt kötöttem ki
Boyracerkedésben engem nem szoktak megtalálni hálistennek, túl barátságos/bamba lehet a kocsi arcaAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5884 üzenetére
Engem bekóstolnak gyakran. Látják, hogy nem WRX aztán a fejükben csak az 1,5-ös alapmotoros létezik meg a 2.5 turbó.
Amúgy utána néztem a chipnek, kb 185 lóra tudnák megírni. A gyári 173-hoz képest az smafu (nyomatékban 230 helyett 250 lenne és a Vmax-ot is ki tudják írni belőle ha kérem)... Marad így.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #5886 üzenetére
A fék az az enyémen is kb vicc kategória. Talán egy jobb tárcsa+betét kombó segít (EBC) meg ha mondjuk átcsövezik a rendszert fém fékcsővel. De lehet olcsóbb ha veszel egy bontott wrx/sti féketszettet...
Futómű az én ízlésemnek puha ha a gyári csillapítás kimúlik akkor már rendelem is be Kárászy-tól a Konikat bele.#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Nektek Imprezára azért elég jó merítés van, én beszívtam a hátsó dobfékemmel Innen azért lehet csemegézni
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Az XT alatt a WRX fékrendszere van elvileg, a baj inkább azzal van, hogy nekem a hátsó tengelyen a fránya dobfék van, elég sok mindent kellene elvileg kicserélni. Ebben a hónapban úgyis fogok menni a HACE-hoz a diffi miatt, majd kifaggatom őket az értelmes és nagyjából azért költséghatékony megoldásról.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
dethroner
veterán
Amúgy ha felújítani akarnám a turbót, melyik műhely ajánlott erre a célra? Mennyire megbízható a felújított turbó? Elvárható hogy menjen annyit (8év/160ezer km), mint amennyit eddig futott az autó?
Ismeretlen terep számomra a feltöltős motorok világa, eddig csak szívó benzines autóim voltak.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
outsiders
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #5893 üzenetére
Sajnos/szerencsére nekem sincs saját tapasztalatom de jókat olvastam a Ferryker-ről.
mod:
outsiders: A vezérléscsere nem lesz olcsó, feltörheted a malacperselyt. Szerencsére nekem soká lesz még esedékes, mert nem rég volt cserélve.
Azoknak való de olyan ez mint a samukalapács. Ritkán kell de akkor jó ha van.blasko92: Akkor pattintsd fel rá a WRX féket. Én ezt az idióta dualrange fékszervót utálom ami az enyémben is van. Már a Skodában is gyűlöltem anno, aki ezt kitalálta...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz blasko92 #5895 üzenetére
Idehaza is találsz, ha nem akkor UK vagy amcsi, elég sok van belőle, neked szerintem plug&play kb. EBC amúgy is elég borsos, annál szerintem egy jobb OEM tárcsa és betét jobb ha nagyobb rendszerről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
dethroner
veterán
Email kérdésre válaszolt a Wizard turbo cég, ők azt írják ha a házak épek, akkor a felújítás 35-110K közötti összeg. Ma este megyek és elhozom a szerelőtől, megnézzük hogy pontosan milyen állapotban van. Meg felöltjük a hűtőrendszert, hátha okosabbak leszünk hogy hogy hová lett a víz. Igazából franc se tudja mit csináljak. Tudom hogy szar ez a motortípus, szerelő is mondta hogy ő most a turbó le és felszerelést vállalja, ha nagyon szépen kérem, akkor még a főtengelyszimeringet is kicseréli, de ha bármit a motorba bele kell nyúlni, akkor azt nem vállalja. És nem azért mert nem akarja, hanem azért mert szerinte sose lesz igazán jó, és nem csak nekem és neki is kellemetlen lesz, ha havonta viszem ugyanazzal a hibával. Azzal is tisztában vagyok, hogy a turbó bármelyik autón beszarhat, főleg így 8 évesen. Ezt annyira nem hányom a subaru szemére. De valami korábbi cikkben azt olvastam, hogy így 160 ezer környékén szokott a szintszabályzós hátsó lengéscsillapító elhalálozni, és hogy ez egy komoly tétel. Próbáltam árat keresni, sehol nem találtam ilyet.
Bnőm belépett a helyi subaru klub face csoportba, és ott vannak nagyon segítőkész emberek. TD04 (gondolom euro4) turbót jó állapotút tudnak szerezni 30-40K között. Nem tudom hogy érdemes-e ilyesmivel spórolni, vagy inkább a műhelyes felújítást válasszam. Mert ha nem hengerfejes és egy szimering+turbó csere orvosolja a gondokat, lehet adnék neki még esélyt. Végülis megvan, átírva, papírok kész, ezt is elveszteném. Vagy inkább ennyit bukjak, csak hamar szálljak ki a szopórollerből? Nehéz kérdés. Bár a mostani javítás úgyis elviszi a téligumi árát, akkor megint csak nem lehet majd menni vele[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #5898 üzenetére
Szívem szakad ilyet írni mert a Subaru a szívem csücske de ami sz@r az sz@r, hiába maszatolunk.
Hallgass a szerelőre, ebből soha a büdös életben nem lesz gondtalan autó. A helyedben a lehető legolcsóbban működőképesség varázsolnám (bontott turbó) és elpasszolnám. Csak írd bele az adás-vételibe, hogy megtekintett állapotban veszi meg a kövi tulaj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Vicces képek
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Dragon Age: Origins
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen