- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Mini-ITX
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED TV topic
- Házimozi haladó szinten
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Házi hangfal építés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #1326 üzenetére
Pedig pont ezen gondolkoztam, hogy ki kéne dobni a középdobot a francba. Hátsó WRX dobom már van de akkor lehet ez a projekt így marad... Ez utazós autó tehát nem akarom, hogy üvöltsön. Főleg, hogy rövidek a fokozatok így pályán eléggé pörög a motor.
piqla: Jah, így már más a leányzó fekvése. Max használod a felezőt. De akkor se várj nagy menést és a fogyit is felszorozza nem csak a nyomatékot. Igazából ha nem csapatni kell akkor elég az 1,6-os is "boltba járni". Bár ahhoz kicsit drága mulatság (már csak a magas fogyasztás miatt is).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #1337 üzenetére
De az is csendes de ezért gondolnám, hogy a középdob off + a csendes wrx dob jó felállás lenne.
Aztán lehet a valóságban meg siralmas eredményre vezet... Igazából "komplett" wrx rendszer a kati utántól, majd meglátjuk (az egyik itteni fórumtárs vett saválló rendszert a WRX-ére én meg megörököltem a gyáriját).Mindenesetre amíg bírja a gyárim az marad fent, erre most nem költök.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Petester #1360 üzenetére
Én előbb csinálnék belőle kabriót, mint gázüzeműt, az fix.
Arról van egyébként vhol infó, hogy before/after teljesítménymérés gázosítás esetén hogy alakul? Persze, aki gázosít, annak nem feltétlen a teljesítmény a fontos, ezért nem feltétlen van ilyen jellegű infó. Egyik haver ismerőse 4.3-as V8-as M Mercit gázosított el, hát, az sok mindent csinált, de menni nem nagyon ment utána.
Ne is emlegesd a horgot, amióta múltkor mondtad asszonynak, azóta szeretne ő is... mondtam, hogy a Passatjára kaphat egyet, ha ennyire kell.
Itten említi az arc az eladó példányt, és itt van közben HaHu-n is. (Mondjuk a tetősínt és a bringaszállítót megvenném tőle. )
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1397 üzenetére
Subiklubon kaptam kontaktot egy sráchoz, aki mindent tud a Liberokról, volt neki is több verzió és évjárat, és elmondása szerint bármi beszerezhető a különböző altípusokhoz utángyártott vagy "helyettesítő" alkatrész formájában. Annyi problem lehet, hogy ha szmogriadó van, akkor a kisebb mocis nem lesz alkalmas a városba történő behaladásra.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #1399 üzenetére
Szárítsd ki, aztan jöhet a hibafeltárás. En azért meglocsolnám az szépvédő tetejét (a Passat pl nálunk ott ázik be) meg a vízelvezetőt azt elsugíthatja pl falevél is. Ha nincs visszavizesedés akkor jöhet a klímás teszt...
Mod:
Outsiders: Szép munka!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz Petester #1418 üzenetére
Én is pont emiatt csináltam, rengeteg zaj jön hátulról. Mi a gyári rászáradt lapokra raktuk pluszban, elfért.... A röhej amúgy az, hogy szerintem a zörgést már csak a kihúzható kalaptartó műveli hátul, plusz elöl a fémkeretes napszemüvegem a tartóban 1500-as fordulat alatt ha berezonál.... (csak akkor esik oda, ha trehány módon gurítom és mozgásban van még, de nem álltam meg, kettesben indulok ilyenkor).
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #1418 üzenetére
nagyon tetszik a művelet és szívesen megcsináltatnám én is. de az kizárt, hogy magamnak csináljak vele plusz munkát, nem fér bele sehogyan sajnos. vajon vállal ilyesmit bárki? jó lenne, a legnagyobb bajom az outbackkel, hogy utazóautónak vettük, de tulajdonképpen elég elviselhetetlen a szélzaja pályán
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
válasz Petester #1459 üzenetére
Ez ilyen női logika, mi nem érthetjük meg szentem. Szerinte az új túl modern és nem túl sportos...
Véleményem szerint mindkettő egyformán béna, de ha már választani kell, akkor az újabb, jobb állapotban levőt venném természtesen.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1464 üzenetére
6.5JJx16 ET48 vagy 8JJx16 ET42 passzol rá. Nekem a sár gumik az első méretű acélfelniken vannak. 15-ös felniből nagyon spéci kell, hogy elférjen a nyereg, 16-osból az említett méretek hivatalosak, de hozzájuk közeli méretek is jók lehetnek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1488 üzenetére
Jaja, mérlegelés alapját képezi a kérdés jelenleg, mert ingatlan-spekulációs és adózási okokból kifolyólag asszony is és én is máshova vagyunk bejelentkezve, bár már lassan 3 éve itt lakunk.
Liberoból csak a régi tetszik asszonynak, szal olyat kell nézni és kész. Mondjuk jövő év elejére kell meglennie, tehát van még némi idő addig.
OBK-ba meg lassan akksit kell vennem, mert elég régi a mostani Varta, ami benne van, és mivel lassan 3 hónapja nincs napi használatban az autó, kezd gyengülni töltésileg szegény. Hétvégén nagytakarítottam az autót, ment a szellőzés a portalanítás miatt, meg némi kis zene, aztán bekókadt az akku, tölteni kellett kicsit rá. Ja, meg lassan el kell vigyem Seibikoba, mert olyan, mintha kezdenének finoman morogni/búgni a csapágyak valahol.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1491 üzenetére
Nekkem inkább elölről jön a hang, és sebességtől függ, terheléstől nem, szal mindegy, hogy csak gurulok, vagy pörgetem a motort, olyan 55-65 kmh között mintha búgna kicsit. Megnéztem N-ben vitorlázva is csinálja, ebből gondolom, hogy kerékcsapágy lehet.
Nem vészes még, kb. 5 óra töltés után mondta a töltő, hogy fel van töltve teljesen. Ez egy mezei Varta Blue, az előző tulaj elmondása alapján 5 éves volt az adás-vételkor, tehát most már 6 körül jár.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
filatis1
újonc
válasz Petester #1571 üzenetére
1 hónapja ott voltam átnézetni. (kis reviziót csináltak) mondtam, hogy kéne a tárcsákat is cserélni, mert fékezéskor remeg a kormány. betéteket cseréltek. na azóta a jobb első tárcsa olyan forró, hogy sistereg. valószínű, hogy fog a fék. elötte nem volt ilyen problémám.
-
nagyúr
válasz Petester #1584 üzenetére
Ahogy tavaly kinézett több esetben is az orfűi szerpentin, jobb az, ha ott van a hólánc. Amíg fel nem jut hókotró (néha napokkal később), addig 20-25 centi porhó van az úton, amikor meg lejárják és olvad-fagy, olvad-fagy, akkor is jó, ha nem csupasz gumikkal próbál az ember leoldalogni a Mecsekből, hólánccal még a jeges részeken is el lehet pilinszkázni, gumival meg sehogy, ha megcsúszik. Meg ugye lefelé hiába van AWD.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #1589 üzenetére
Mókás dolog és elég addiktív, meg az én gyenge autómmal is lehet szép íveket venni havon, nem hogy a tiéddel.
Estipesti: Igaz csak egyszer voltam de nekem elsőre nem volt szimpi annyira a társaság... de a Subarklubos szervezésű vezetési tréningen meg csupa jó arc volt.
mod:
outsiders: 2.0 DIT amúgy nem rossz motor de azt csak az új Foriba rakják be, itthon se a Levorg se az XV nem kapta meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #1603 üzenetére
Shell 95-ös adalékost próbáltam de hektikusan fogyasztott belőle azonos útvonalon járva (fixen a lakhely-telek-lakhely távon mértem tankolásos módszerrel, nem BC) azonos tempó/körülmények között ilyen 0,5 literes különbségek jöttek ki. Az azért durva a sima 95-ösből meg kb konstansan fogyaszt (1-2 dl-es kilengések vannak csak). Aztán fény derült a miértre. A Shell is MOL benzint árul de ők maguk adalékolják utólag (OMV-nek pl a MOL keveri be még a finomítóban) így az adaléktartalma nem állandó, ettől volt nálam a 0,5 literes fogyikilengés.
Nem tudom emlékszel-e de a Shell pont a Vpower kapcsán kapott egy nagy büntetést a fogyasztók megtévesztése miatt pár éve...95-nél magasabb oktánszámút sosem próbáltam mert a 95-nél magasabb oktánszámú benzint nem ismeri az ecu szoftverem, így pénzkidobás bele a 98/100-as. Nem tudom a tiéd ismeri-e...
#nincsbennetarcsi
-
carr
őstag
válasz Petester #1603 üzenetére
autógyártója válogatja. egyik ismerősöm Suzuki sport swiftjében a tankfedélre 98as van írva, hogy olyat eszik. és punktum.
A bubu ekuja 95re van kalibrálva.
de ártani nem árt. max pucolja az üzemanyagellátó rendszert, mint ez E85.
Ha paralell ekuval megy valaki, akkor abban egy kapcsolás a programban, h magasabb oktánszámú hoz igazítsa a gyújtást, és annyi.edit.: Qru mester már leírta.
[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
válasz Petester #1606 üzenetére
nem tudom most hogyan használod, de magasabb fordulaton jobban tisztül, jobb a kenés, csak a fordulat legyen konstans. legalább 20-30 percen keresztül.
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #1606 üzenetére
Az Ósanos benzin amúgy jó minőségű azzal nem lősz mellé. Én többnyire az Avia-nál tankolok mert nem drága és elég jó minőségű a benyójuk. Ezt elég jól bizonyítja, hogy a német benzintől sem csökkent a fogyim. Bezzeg mikor a Lukoil-nál tankoltam a kint benzin hozott rögtön 3 dl csökkenést. Mondjuk nem csoda mert a Luk kúton romániai benzint árulnak...
carr: Az SSS az egy kis kihegyezett 1,6-os motor ami csak 98-al tudja a névleges 120 lovat. 95-el is elmegy de akkor nincs meg az összes ló.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Petester #1609 üzenetére
Igen, sima 95-höz írták. Én mindig sima 95-ös Shellt tankolok, elvileg az is "sok" lehet neki, gyárilag 87-91 AKI van megadva, ami mondjuk 92-95-ösnek felel meg RON-ban.
Az mondjuk erősen meglátszik, hogy amikor még a reptéren dolgoztam, és napi 110 km-t mentem, akkor 10 lityi alatt volt a fogyasztás simán, most meg, hogy csak város és rövid távok, mindjárt 13 fölé ment. Oké, mondjuk akkoriban hetente tankoltam, most meg másfél havonta. Épp néztem, hogy ma voltam tankolni, előtte meg szeptember 23-án.
Megvettük ma a karácsonyfát, az autó egészben elnyelte, cseréppel/földlabdával együtt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #1609 üzenetére
3000+ rpm szóval 140-150-es tempóra állj be ott már lesz fordulat. Az adalékok amúgy lentebb is dolgoznak/tisztítanak de ugye ez csak a motor egyes részeit és kis mértékben/lassan tisztítják. Szóval egy tankolástól nem kell csodát várni. A magasabb fordulat magasabb hőterheléssel jár (hisz' több benzint égetsz el) gyorsabb töltéscsere, gyorsabb gázármalás ami "kikormolja" kicsit a gépet. Szóval hasznos néha meghajtani kicsit pályán a tankolt benzin milyenségétől függetlenül.
Amúgy külön kell választani a oktánszámot és az adalék kérdését mert a kettő nem függ össze. A magasabb oktánszám csak magasabb kompressziótűrést jelent (a 95 és a 98/100 égéshője kb azonos). Igaz a kutakon sokszor a magasabb oktánszámú benzinhez több adalékot is kevernek (pl Shell), ezzel is a drágább üzemanyagok felé terelve a fogyasztót.
mod:
Jorus: Hobbi Subarus lettél akkor te is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #1627 üzenetére
De az legalább turbós, nekem a szívó 1.2 8V-ben se erő se nyomaték nincs.
Igen, a differenciálmű áttétele a váltó által előállított áttételeket tovább módosítja. A két áttételt (adott sebességfokozaté + a diffié) össze kell szorozni úgy jön ki a tényleges érték.
Ha jól tudom a SpecB-ben nem változtattak a difiken csak a váltó más (STi) benne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz Petester #1660 üzenetére
Nem lenne meglepő, minimum 6 éves a mostani, és új korában sem volt a csúcskategória képviselője.
Boltban kapható akksik mennyit állnak maximum eladás előtt? Van erre vmi előírás? Azért kérdem, mert megvenném előre az akksit, és ha a mostani beadja a kulcsot, akkor nem aznap reggel kellene pingvinezni meg akksit venni menni, hanem csak berakom, azt annyi. Van annak vmi hátránya, hogy megveszem most, és mondjuk decemberben, januárban rakom be, vagy ha akkor veszem, akkor teljesen friss akksit kapok esetleg?[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow