- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen videókártyát?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #5446 üzenetére
Kocsinézéssel hogy állsz?
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
Most láttam FB-on, hogy lesz esti-pesti. Oda biztos nem megyek viszont akkor nekifuthatnánk egy topiktalinak szeptemberben...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Én benne vagyok továbbra is Amúgy hétvégén javítófestékeztem és políroztam, egész pofás lett a lökös, nem viszem fényeztetni. 1 hete ponyva alatt áll a gép az utcán, nem lopták el, nem mozdult el picit sem rajta és elég pöpec is minőségre, meglepően masszív és kb 10 centire van a földtől körben, olyan nagy. A hátulján kell összehúzni csak egy gatyamadzaggal és masnizni. Amíg nem jönnek a nagy hidegek ponyvázok, télre nem. Aztán tavasszal ismét kell, beindul a fák virágzása.....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Hétköznap este inkább nekem, valahol Budán vagy ha Pest akkor közel a 3. kerülethez Jó akár az ikonikus Huszti mosó is, ott a környéken vannak jó parkolók ahol háborítatlanul lehet autót nyálazni meg dumálni.
Parci jóvanaz, legalább tudjuk majd fikázni, hogy dőlöngél a kocsi, plusz mi az már, hogy 9 alatt eszik városban....[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #5444 üzenetére
Seibiko előtt volt. Csak már kifelé jövet vettem észre, így nem tudom mi volt a látogatás celja.
Ellenben bent állt a hahun hirdetett MKV rendszámos Tribeca is, gyanúsan magas orral, gondolom motor nem volt benne. Majd biztos frissítik a hirdetés szövegét.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz kitalaltnev #5461 üzenetére
óvatos légy a tribecákkal, valahogy alig volt olyan hirdetés az elmúlt 2 évben, ami legalább leírásában meggyőző lett volna. és hát a 3.0-sokra mondják, hogy sokat erőlködik és hengerfejesedik, a 3.6-os meg ritka és őszintén szólva abban sem hiszek, hogy az annyival könnyebben mozogna.
(le sem merem írni, hogy a 2115 kg (!) önsúlyú rx400h meg simán repül)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #5461 üzenetére
Két potenciális versenyző: Zafira
PajeroZafirát simán venném, főleg OPC-t. Nem állandóan telebusszal mentek, ha meg igen akkor kibírható hátul is plusz tetőbox fentre a csomagoknak.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
CB
senior tag
Segíthetnétek nekem egy kicsit.
Az új kocsiba kértem hátsó parkradart. Az egyik cél az volt, hogy a tolatáskor bekövetkező koccanásos balesetet megelőzzem. Letezik egy extra, ez a RAB, reverse automatic braking.
Ha valami van a kocsi mögött, akkor automatikusan lefékezi a kocsit. Zsolt viszont azt mondta nekem, hogy hiába tesszük be a szenzort, ez az eu-ban nem működik.
Segítsetek már nekem ezt, vagy az ellenkezőjét bizonyítani valami leírással. Sajnos én nem tudok angolul, mindent fordíttatnom kell, így elég nehéz kutakodni.
Kicsit hihetetlen, hogy az EU modellbe ugyanazt a szenzort beszerelve, mint az usa-ban nem lehet valahogy engedélyezni a computerben valahol egy menüben, vagy máshogy a funkciót, ha minden adott az autóban hozzá.
Ha lenne egy leírás, hogy az eu-na nincs, akkor megnyugszom, ha elő lehet hozni, akkor Zsolt nyakára járok majd, amíg meg nem csinálják.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
válasz kitalaltnev #5461 üzenetére
Nem kell kihúzni, amíg nem ismered a teljes sztorit.
Ha hengerfejes lett az is, ahhoz úgy tűnik értenek a Seibikoban, az olaj fogyásom is megszűnt, a szimeringek cseréje hatásos volt. A váltóval még van mit tanulniuk. Nekem úgy néz ki, hogy tényleg nem a wandlerrel van gondom, a hiba amit dob, kommunikációs hiba, valamelyik szenzor a váltó házon belül nem megfelelően kommunikál a váltó vezérlővel, ha nagyobb terhelés van (emelkedő vagy tempósabb tartós haladás), akkor dobja a hibát. Tegnap előtt voltam náluk, kétszer is adta a hibát, a második viszont beadta a chkengine üzenetet is, amivel sikerült kettőre csökkenteni a hibásnak vélt szenzort. Majd kiderül. Szerettem volna a Hacebe is bemenni, de egyszer se vették fel a telefont kedden.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #5463 üzenetére
Elvileg valóban megfelelne egy Zafira, tényleg csakis az OPC , de minél többet nézem, annál zavaróbb ez a bugyuta kinézetű régebbi Opel beltér. Mintha csak vonalzója lett volna tervezőnek, képzelőereje, ízlése semmi. Nem jön be. A Pajero fenntartása pedig híresen pénzes dolog volt mindig is, az irdatlan, lomha benyás motorjaival sztem nem teljesen épeszű választás.
Ma nem t'om, mi felelne meg...Petester Persze, igazad van, nem tudjuk, h. mi a baja, de mivel a hirdető az őszinteséggel hadilábon áll, ezt a vasat - ezért az árért - mindenképpen gondolat-kukáztam.
Ismerőssel körbenézetek Svájcban...
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #5469 üzenetére
Hát igen, az összes Opel ilyen ocsmány belül akkoriban. Valamit valamiért, szerintem ár érték arányban és fenntartásban elég jó a potenciális versenyzők között ekkora méretben. Talán S-max ami felveheti a versenyt vele és ennyi.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #5471 üzenetére
Most arulnak egy 2.0 Sti-t ha erdekel a dolog. Bar a csaladi autotol picit messze van.
#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
válasz kitalaltnev #5471 üzenetére
Mobile-n az ezüst színű? Azt én is néztem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #5473 üzenetére
Vagyis Forester XT. Engedd el, abbol a tied volt az utolso jo konstrukcio. Se a 2.5 turbo, se az ujabb 2.0 DIT nem tartos.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #5476 üzenetére
Gyári visszahívás jött ki a 2.5 turbókra (wrx és sti) az olajevést korrigálják + meghosszabbított garit kapnak.
Természetesen csak az usa-ban. Nálunk lesz@rják az egészet.
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
Mint nekem a fordon... Felrakta a szerelőm az új ködlámpákat és 4 nap!!! 4 nap múlva a bal oldali betört... 😭😭
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Az. De valószínűleg hogy valahol az útszéli fűnyírás dobta oda... A követési távolságot tartom...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Kezdett merülni a távirányítóban az elem, így gyorsan ki lett cserélve. Sztem még a gyári volt benne...
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Azt én is cseréltem már. Amit megfigyeltem, hogy a mobil durván árnyékolja, ha velem van közelről érzékel csak, van hogy néha nem is akarja. Érdekes mód ha nincs nálam, akkor 20 méterről nyitom-zárom kb...
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
balage.
tag
válasz balage. #5424 üzenetére
No kis update:
kitisztítottam a légtömegmérőt, folytószelepet (ez valami förmedvény kokszos volt) és lecseréltem az akksit.
Megnéztem a 4-ből 3 vezérlésállító elektromágnes csatlakozót, mindegyik hibátlan volt. 2 elülső furatos hidraulika csavart kitekertem, de nem volt benne szűrő. Alsókhoz meg akna kellene és lebombázni az alját, erre nem volt lelkierőm (se aknám).
Akksi be, gyújtásra tettem a kulcsot, vártam 20 másodpercet, majd beindítottam és addig járattam, amíg 2x be nem kapcsolt a hűtőventillátor (nem nyúltam a gázpedálhoz, se semmi máshoz).
Majd leáll, 20 mp után újra beindít, megint 1 ventillátor kattig járattam. Minden szuper (valamelyik hosszbordásszíj görgő, vagy a generátor kicsit kerreg).
Majd hazafele tartottam, kb 10 km után KARÁCSONYFA EFFEKT... P0026: Szívószelep vezérlő mágnesszelep áramkör tartomány/teljesítőképesség hiba (1.hengersor), vérnyomásom 200 felett...
Kiütöttem a kódot, majd újra indításnál megint előjött...Ennyit a tökéletesnek és hibátlannak titulált autóról...
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #5490 üzenetére
ez talán nekem is szól. megértem a dühödet, de nálam tényleg nem volt semmi baja. ami volt, azt meg beírtam ide, hibakód szinten, ahogy most te is, elég transzparens a kocsi élete. engem is szétvet az ideg, hogy a kocsi ezt csinálja , mert tök ciki nekem, de hidd el, nem bohóckodtam volna ennek a titkolásával és sunnyogásával, és pláne nem ide a topikba adtam volna el, ha a kocsi egy kicsit is necces lett volna alattam.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
-
nagyúr
válasz Petester #5493 üzenetére
Vagy lehet, hogy túl sokat pucováljátok, mosogatjátok és dörzsikézitek az autókat, amik ezt nem szeretik.
Bocsánat, viccet félretéve, tényleg érthetetlennek tűnnek az ilyen jelenségek.Nyilván senki sem gondolja, hogy Parci úgy ad el egy autót a saját portálján, ahonnan ugye még eltűnni sem tud, hogy annak valami eltitkolt hibája van, mert ha sötét lelkű lenne, az autó meg kehes, akkor nyilván eltolja vmi netes portálon titokban, azt jóvan. Szal én elhiszem őt ismerve, hogy valóban nem tapasztalt semmi hasonlót.
Balage oldala szintén érthető, hiszen a topicot olvasva teljesen megbízhatónak ítéli az autót, amivel a használat alatt semmi gond nem adódik, ami mégis, az megoldásra kerül, Parci neve és a leírtak pedig garancia a hibamentes működésre. És akkor tessék.És akkor ilyenkor egyébként mi történik? Az addig hibamentes autó elkezdi dobálni a hibákat, amin az előző tulaj, a mostani tulaj, és a helyi topic őszintén csodálkozik. De mi az oka? Mi változott? Ezt ki lehet deríteni? Mármint a kozmikus együtthatók kihagyásával, hogy az autó megsértődik, a csillagállás kedvezőtlen és front is van.
Az én autómmal semmi gond nincs (biztos, mert nem szoktam pucoválni csak belül ), de már szinte látom magam előtt, hogy eladom, és a vevőnél az összes létező hiba előjön, és nincs rá magyarázat. A hideg kiráz ettől. Nem mintha el szeretném adni, csak mesélem.
Közben mink Kycsimmel Mecsekben.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
mondjuk már a kerekei sem állnak jól kycsydnek
(remélem valami apró, bosszantó, de banális nyűgje van csak az exemnek, mert nyilván kínos nekem is ez az egész és sokkal jobban örülnék, ha azon szomorkodhatnék, hogy megváltam a pöpec vastól, amiről balage teszi fel a hasonlóan lelkes, dögös képeket, ami hasít alatta)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
A Seibikoval az egyik gond, hogy rengeteg autó megy át a kezük között. Akár hányszor arra jártam, mindig tele volt mindegyik szerelő állás, az udvaron szintén csak annyi szabad hely volt, ahol épp lehet egy-egy autóval ki vagy be állni és az utcán is legalább 5 autó állt. Ennyi közül nem nehéz hibázni.
A Hacenél eddig kétszer voltam, mindkétszer szabad volt a szerviz állás.
Az egyik a mennyiségi, a másik a minőségi munkára állt. Csak a kettő együtt nem kéne hogy kizárja egymást, a Seibiko is tudna jobb munkát kiadni a kezéből, ha jobban össze szervezi a feladatokat. Legalább is ezt szűrtem le az én esetemből. Mert a motort szépen össze rakták, de a wandlerrel megcsúsztak (1 hónappal az autó leadása után se volt kész) és nem vagyok benne biztos, hogy olyan rossz volt, hisz a remegés, amire az elejétől panaszkodtam, még mindig megvan... Bár nem kizárt, hogy a wandler állapot változása okozza, amire most a hibaüzeneteket dobja (jó vagy rossz értelemben), lehet megvolt korábban is a hiba, csak ha mondjuk most jó a wandler, a hiba súlya így már megvan a váltó vezérlőjében. Lehet ilyen?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag