- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #6847 üzenetére
Ez igaz, csak a kis szarházi hamarabbra tolta a cserét, mint ahogy be volt tervezve. De eddig mindegyik gyerkőc hamarabb kopogtatott, mint ahogy mi úgy gondoltuk volna, hogy most az ideális. De talán jobb is így, mert teljesen ideális helyzet sose lesz. Ez nekünk így volt megírva. Csak pont most ért volna be a PDF, most tudtam volna azt mondani, hogy pöpec az állapota, nem sok időm marad kiélvezni.
Nekem így néz ki a 2 ülés hátul. Akár hogy legóznék, ide nem fér el egy harmadik, még ülés nélkül sem.
[kép]
Mondjuk ha nagyon a kényelemre mennék, akkor tényleg Tribeca méretben kellene gondolkoznom és még a H6 hangja is tovább boldogítana, de egy olyan OBK is jól esne, mint a Tied - vagy egy Lega, de az emelt hasmagasságot nagyon megszerettem.. Árban ugyan ott mozognak, az OBK nem sokkal drágább. De inkább a Tribeca van túlárazva. A mostani hahus fehér, 4,8 millióért vicc. De ez az egy FL-es van, így bőven túlárazhat.(#6848) Parci
Van még időm nézelődni, most hétvégén lett meg a 2 csík, így nagyon az elején vagyunk.(#6849) outsiders
Nem, nem, Viktorka lesz!
V8 nem lenne rossz, de ezzel csak gondolati szinten játszottam el.(#6850) Parci
Fú, Fiatot csak Anyámnak engedtem, az 500-a neki való, de ettől tartanék. Bár lehet hogy csak azért mert nem ismerem a típust.
Az FRV meg olyan nekem, mint a Multipla. Egy Mazda 5 még, amit néztem, ott a toló ajtó vonz, ami 3 fikással nagyobb áldás ezekben a szűk parkolókban.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
-
Petester
senior tag
Ennyire nem rossz a helyzet, bár tény, hogy a Bogár és a Golf mellé jobban illene. Bár a 2,5-es már 5 hengeres, ha jól rémlik, csak hangos. De lehet csak T4-es emlékemben hangos. Cserébe mondjuk kimegy a világból.
Ha már VW, egy R-line Tourant jobban el tudnék képzelni, abban már kicsit szaladósabb motor van.(#6853) Acheron:
Köszönöm előre is, kíváncsian várom.(#6855) Qru
A rozsdán kívül én sem hiszem, hogy mástól nagyon kellene tartani, de még nem mélyedtem el egyik típusnak az ismeretében sem. Sokat olvasós időszak vár rám.(#6854) Parci
Az tudom, hogy Fiatra átmatricázott Dodge, de ettől nem nőtt a bizalmam felé. Van ismereted róla, hogy milyen?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #6857 üzenetére
T5-öt ne, az elég betegágy.
Volkswagen R5 2.5 PD-TDI
Motorkódok: AXD, BNZ, AXE, BPC, BAC, BPE, BLJ
Gyártásban: 2003 – 2009
Típusok: Volkswagen Multivan/Transporter T5 2.5 TDI, VW Touareg 2.5 TDIIndok: Az öthengeres TDI tulajdonképpen a V10-es TDI fele, annak minden nyűgjével egyetemben. A hasonlóan 2,5 literes, soros öthengeres régebbi dízelhez (melyet leginkább az elnyűhetetlen tejfelesszájú Audi 100/A6-osokból ismerünk) műszakilag semmi köze nincs.
Ez a motor teljesen új volt, alumíniumblokkos, az akkor már leköszönő PD-technológiával készült. Amely a sokat futott motorok esetében hajlamos a gázolajat az olajkörbe szivárogtatni, mivel a hengerfej furatain keresztül vezeti az üzemanyagot a befecskendezőkhöz. Egyedi vízpumpája öngyilkos módon képes a hűtőközeget az olajkörbe átnyomni, ráadásul a hengerfal bevonata nem túl tartós, idővel eltűnik, vele együtt a kompresszió is. - [link]#nincsbennetarcsi
-
-
Petester
senior tag
Most egyelőre még kapkodom a fejem. A 3 isofix már nem is biztos hogy kell, a legnagyobb nemsokára úgy is mehet ülés magasítóba, mire megszületik a legkisebb, már 120 centi fölött lesz. Addigra a középső mehet a mostani nagy ülésbe, a kisfikásnak meg csak tudunk már helyet szorítani. Még az is lehet, hogy rendezek egy filmet, a "Mentsük meg a PDF-et!" címmel...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Igen, ez fájna a legjobban. Ha mindent beleveszek, akkor már 4 millió közelében járok a PDF-fel, ezzel szemben kapnék érte 2,5-et. Nem most kellene elengednem a kezét. 1-2 évet még el kellene autózni vele.
Annak ellenére meg, hogy okozott kellemetlenséget (mondjuk innen is köszönöm Seibiko!), még mindig nagyon szeretem.Szerk.: Összeszámoltam, azon felül, hogy nevünkre került, 2 millió ment rá...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Vajon miért ilyen olcsó? [link]
Nincs benne az árban a vám sem?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #6868 üzenetére
Jaja, megy a matek ezerrel... De tetőboxon már régóta gondolkodok, csak a méret nőne most már. De túl nagyot nem szeretnék, ha érzékeny a szélre.
Nézegettem olyan üléseket, amiben menetiránynak háttal ülne a kicsi isofix ülésben, így vállban nem szűkítené a helyet. A legnagyobb ülne középen ülésmagasítóval, Anya még hátul (ő mondjuk még lehet szűk keresztmetszet, mert 180 cm magas). A középső dinnye meg előre költözik a J1-be. Van a közelünkben egy baba bolt, onnan szeretnék próbára elkérni pár ülést. Nagyon remélem el fogunk férni. Ha más nem, nyerünk egy évet. És akkor már nem fájna annyira a csere, mert mondhatom, hogy megpróbáltuk.Qru: Sejtettem, hogy lesz még drágító tényező.
Igen, tudom, leginkább érdekességképp dobtam be, nem sűrűn látni ilyet Európában.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Amúgy a legnagyobb tér pazarló a babakocsi, meg a játékok. Én nem tudom mások hogy oldják meg, de mi rendszeresen rogyásig pakolt autóval mentünk akkor is, amikor még 1 gyerek volt. Hárommal már bele se merek gondolni mennyi csomagunk lesz. Nemcsak most, ha már nem kell vinni a babakocsit, de cserébe kell a kis motor, szatyornyi játékautó (de boldog leszek, ha szétszórom be vagy kipakolás közben ), Mancs őrjárat kamion, repülő és/vagy hajó... Családok éve program rulez...
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
válasz Petester #6871 üzenetére
Én most vettem egy GB Pockit babakocsit a másik mellé, ez elég kicsire összehajtogatható darab és könnyen elfér mindig, amíg kicsi volt addig meg hordtunk kengurut pluszban. Sima babakocsinak a világ összes helye kevés, amellé nehéz sok dolgot elrakni Nálunk Máté még nem beszél, azt rakom el neki játszani amit én gondolok , nagyszülőknél sok játéka van amúgy is.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
-
-
Acheron
őstag
válasz Petester #6876 üzenetére
Megvolt a mérés, a hátsó ülőlap szélessége 130 cm (az ajtóig még van pár centi mindkét oldalon - nem sok).
Ez szerintem három gyerekülésre nagyon nem elég, mégha az előző generációhoz képest nagyobb lábteret is kínál hozzá. Jól mondja Parci, kb két gyerekülés + egy derékban nem túl erős felnőtt (vagy akár duci UFO ) a térkínálat. -
Acheron
őstag
Ebben a generációban érezhetően rámentek a hátsó tér kényelmére, de érzésre ez inkább a lábtérben, mint a szélességben nyilvánul meg. Három felnőtt alapvetően jól elfér, de a két 50 centis ülés (még ha ki is használja az ajtó felé maradó 4 - 5 cm szabad teret) között már csak vékony embernek marad tér
-
HÁZIGAZDA
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Acheron
őstag
Egy biztos, Ti és itt fogjátok leghamarabb megtudni - de azt nem ígérem, hogy mostanában lesz
(#6882) Parci: Én bevállalom eme címet - ugyanaznap, amikor először láttam élőben A Subarut, egy ugyanilyen háromezres, turbós motorral szerelt S80 -at is próbáltam - mit mondjak, elég meggyőző... . Erősen küzdenem kellett a nosztalgiával, de nem ragozom, tudjuk, mi lett a vége
Azért egy - egy szép Volvo láttán ma is megdobban a szívem, bő hat évet lehúztunk együtt az S60 -al. -
Petester
senior tag
válasz Acheron #6878 üzenetére
Köszönöm! Este én is nekilátok mérni. Viszont lehet nem csak az ülőlap szélességét kellene nézni, hanem a 2 isofix pont külső bekötési pontjainak a távolságát.
Én nagyon remélem, hogy tudunk egy átmeneti évet beiktatni úgy, hogy a PDF-ben elférünk. Ha nem, akkor már látom, hogy nem maradunk a Subarunál. Tribecát ha nem fogok találni elfogadhatót 4 millió alatt, akkor már csak a Te OBK-ed marad, azt is csak akkor, ha találok belőle H6-ot. Ezért adnék többet, mint a Tribecáért. H4-et nem is nézek, ha már annyira nem is megnyerő kívülről, legalább a H6 vegyen le a lábamról. Az 5. generáció meg még elérhetetlen számunkra árban. Abból már megvenném a H4-et is.(#6882) Parci
Ilyenek hogy rántasz elő?
Csak a német és svájci használt oldalakat nézek, még ott se volt ilyen, "csak" a szívó benzines. Én még színben is begyere...
A csehek miért adnak meg áfás és áfa nélküli árat? Ha exportra menne, melyik ár számít?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Na jó, H4 ebben a formában maradhatna a listán... A kovácsolt belsőre meg elkezdek spórolni a vásárlástól... Csak ezért az árért, vagyis ezalatt az ár alatt meg már megkapom a Parci által linkelt Volvert is, ami azért más ligában játszik... Nem csak méretben...
Qru: De az áfát akkor sem úszom meg, mert akkor itthon kell kifizetnem. Jól gondolom? Ha igen, akkor meg jobban járok a cseh áfával.
(ó\_!_/ó)
-
-
Qru
MODERÁTOR
Most nézem az itthon kifutó modellek listáját:
Subaru Levorg 1.6GT
Subaru WRX STI
Subaru XV 2.0i
Subaru Forester XTMondjuk ezek közül egyik sem fogy de az XV-n azért meglepődtem. Úgy látszik nem veszik csak az 1.6-os motorral.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Ezt hol találtad?
Én a Levorgon is meglepődtem, ez az egyetlen családi kombija a Subarunak, az Outbacket nem nevezném annak. De úgy látszik, hogy aki majdnem 10 milliót letesz az asztalra egy Subaruért, hozzá tud pótolni és inkább egy OBK-et vagy inkább Forestert vesz? Mondjuk a SUV piac is most jobban megy...
A Fori XT az a DIT motoros XT?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
MasterMark
titán
Miota vannak csak 5-ig nyitva az alkatreszesek az Emil Frey-nel?
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #6889 üzenetére
A vezérképviselet honlapján van fent az árlistán mik azok a modellek amik már csak készletről vehetőek meg, gyártásból már nem.
Levorgból az egész országban vmi 5 vagy 6 darab ment el 2018-ban, felesleges forgalmazni...
STI eleve kifut egész Európábából.
XV-ből a 2.0i drága az 1.6i még talán élhető árú és városba mászkálni elég ezeket a SUV-oket meg nem terepre veszik.
Foriból egy kifutót 1M-val olcsóbban azt élnék.
Igen, az XT az a DIT motoros.
Ez meg fura 2010-es Legacy GT de nincs benne SI-Drive.
mod:
MasterMark: Mindig is korán zártak, kb csak pénteken tudsz odaérni időben...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
Ez a Forester a legalapabb modell, amit venni lehet.
Mennyire jönne ez ki, mire a tulajnál lenne?
Ha valós 45000 km van benne, hát.....fene tudja. De még xdrive sincs benne.Az új XV 2.0-t mióta lehet venni? egy éve? És már rájöttek, hogy nem érdemes árulni? Én meg csak ezzel a motorral venném.
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #6894 üzenetére
Hehe, nem tudok elszakadni látod.
De ott is csak a FL-el jött be ha jól tudom.
CB: Nekem elég lenne. A mostanim is alapfelszereltség és remekül megvagyok vele (x-mode nélkül is) csak kéne a nagyobb csomagtartó, meg a picit nagyobb hasmagasság is jól jönne. Erőben nem szívesen lépnék vissza de sajnos kompromisszumot kell kötnöm majd ezen a téren.
mk1 XV 2.0i (FB20) 2011-2017
mk2 XV 2.0i (FB20) 2017-#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
Hát persze, nem mindig magamból kellene kiindulni. Nem mindenkinek kell az a sok kütyü, amit a mostani kocsikba beletömnek.
A csomagtartó jó nagy, több, mint 500 liter.
Imádom ezt a kocsit.
Egy dolog miatt haragszom nagyon a fori tervezőjére. A motorháztető alól kihagyta a tömítést, amitől minden dzsuva bemegy a blokkhoz. Nem győzöm majd takarítani.
Valamit ki kell találnom. Egyfolytában ezen agyalok, mivel tudnám letömíteni. Csak az a baj, hogy más tömítési mód kell a hűtőrácshoz, a lámpák tetejénél, és oldalt.
Az orr résznél akkora rések vannak a motorháztető, és az elemek között, hogy nem csodálkoznék, ha egy madár, vagy mókus befészkelné magát.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
Ott a céges teletömve mindennel de nem sok minden hiányzik belőle. A fényre sötétedő tükör jó meg a kanyarkövetős lámpa de az ilyen start-stop, automata lámpa, automata törlés, automata klíma, automata váltó... ezektől hülyét kapok benne. Pedig 100k+ km tekertem bele, lett volna időnk összeszokni. Még a holttér figyelő ami tetszik és kb ennyi.
Azért a szigeteléssel óvatosan ahogy Parci mondja, azért elég sok hulladékhőt termel ez a motor, nem túl jó a hatásfoka (egy turbódízelnek nagyságrendekkel jobb pl)... Hűteni is kell. Nálam van körben szigetelés, viszont alul nincs burkolat. Neked gondolom meg pont fordítva van. Ennek az a magyarázata, hogy az alsó burkolat jobban csökkenti a légellenállást de hűtés meg kell különben elforralja magát blokk ezért vhol kell rá engedni levegőt.
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Használt 3,5L Xiaomi air fryer eladó
- Fieldmann gyepszellőztető - újszerű, alig használt
- GARMIN DriveSmart 76 EU MT-S autós navigáció eladó
- Eladó kétoldalas, kényelmes komfort matracok - Magyar gyártás, Német rugózat, gyakorlatilag ÚJAK!