- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Milyen processzort vegyek?
- OLED TV topic
- Dell notebook topic
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fujifilm X
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #2651 üzenetére
Ebből a szériából még forgalmazták itthon is a H6-ot, de olyan drága volt a regadó, hogy nagyon keveset adtak el belőle. Ugyan ez a motor volt a Tribecaban is, így értenek hozzá és alkatrész is elérhető.
De ha elmész megnézni, akkor kiderül, hogy milyen piacra szánták, az óracsoport egyből elárulja, de ott a papírjai is, szervizkönyv, kezelési kézikönyv.
Az előző generációtól sokkal tágasabb, kényelmesebb jószág, nem olvastam olyat, ami miatt kerülendő lenne, de majd a többiek kijavítanak, ha tévedek.(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2674 üzenetére
városban 14 literre számíts kb., semmiképp sem 12 alatt. pályán 10-11, országúton 9. sacc/kb., az én 3.0r-emből kiindulva. jó gép amúgy, jó áron, én is gondolkodom rajta, néha komolyan is, de hajlok rá, hogy elengedjem, azt hiszem, ha egyszer váltok, nem akarok már benzintemetőt, lezárom ezt a korszakomat
ha a c merci kicsi volt, az én generációs 3.0r-em is kicsi lenne, mert hasonló a beltér, lábtér.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
válasz Acheron #2674 üzenetére
4th gen. OBK-val valszeg nem lesznek méretbeli problémáid. 3rd gen határeset, bár ízlés kérdése is, mert pl. Peti jópár centivel magasabb, mint te, és mégis vígan elvan benne, ahogy én is, bár én csak 185 centi vagyok, de 100 helyett inkább 120+ környéke a vállas-gyúrós formából, és az eddigi legkényelmesebb (bár nem legtágasabb!) autóm.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2679 üzenetére
ki kell próbálni egyébként, tényleg nagyon egyedi dolog. én kisebb vagyok jorusnál minden irányba, mégsem szeretem igazán. kényelmes egyébként rövidtávon, körbeölel az ülés, minden kézre esik. hosszabb távon (3-4+ óra) meg klausztrofób, fészkelődni meg már nem igazán tudok, mert nyomja a combomat oldalról a rohadék sportülés stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
nagyúr
válasz Acheron #2698 üzenetére
Nézz majd utána, ha van rá lehetőséged, mert úgy tudom, hogy Európában a 3.6-os csak 6-os manuálissal került forgalomba, az 5-ös AT csak US-ben volt piacon. Persze rendelésre is hozhatta az importőr annak idején, amivel nincs semmi gond.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2698 üzenetére
avensisből csak a 2,4-eshez adtak ötös automatát, a kisebb benzinesekhez egy sokkal primitívebb szerkezet járt. a subaru ötöse nem rossz szerintem, nem egy villám, de az si-drive-val nálam nincs hiányérzet, benyomom a hipertér gombot (s#), a kocsi a következő pillanatban ordít és lehet csinálni, amit kell.
nem hiszem, hogy az autónak bármi negatívuma lenne és őszintén csodálkoznék, ha nem tetszene. az árát és a fogyasztását pedig már most tudod.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #2651 üzenetére
Nos, úgy tűnik, hétvégén sikerül megnézni az autót. A kapott infók alapján utánanéztem a futásteljesítménynek (kekkh), ez alapján a km is OK. Ha minden igaz ez azon ritka kivételek egyike a piacon, ami azt adja, amit kínál.
Mit javasoltok, mire figyeljek különösen a személyes átnézésnél?
Az állapotfelmérés most hétvégén nem fog menni, de az árát már félreraktam, a tulajdonos pedig nem zárkózik el tőle, sőt, teljesen egyetértett, vigyem, ha ezt szeretném (eddigi benyomások alapján korrekt az illető).Hááát, agyalok erőst. Az autó a legtöbb szempontból olyan, mint amit elképzeltem, erős, benzines, négy kerék meghajtású, nagyon jól felszerelt. A "rossz" sarokban áll az 5 fokozatú váltó, a fogyasztás és fehér szín (és talán az kor, ezen a párom szeret lovagolni )
A külleme semmilyen irányba nem dönt, se nem csúnya, se nem szép - japános. Én a T27 Avensissel is jól elvoltam, az sem volt nagyon más forma.
Hülye (mérnök) fejjel kiszámoltam a fogyasztás várható éves költségeit Azután megbiztattam magam, hogy végre egy autó, ami nyugisabb vezetésre sarkall
Komoly dilemma ez nekem.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #2784 üzenetére
Járműipari unikum ha tényleg olyan tipp-topp és lenne lóvém tankolni beleugranék simán.
A fehér szín nem olyan vészes (az enyém is az), a fekete sokkal kényesebb szín.Mire kell figyelni? Szokásos ne füstöljön, ne csörögjön-zörögjön, ne legen rozsda sehol-on kívül semmi specifikusat nem tudok mondani. Ilyen 3,6-os szörnyet még csak képről láttam (sajnos).
Hol akarod átnézetni?mod:
outsiders: Nem éri meg, kb +16 ló meg +20 Nm nem ér nekem 100k+áfá-t.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2784 üzenetére
mondanám, hogy vedd meg a fekete 3.0r-emet, én meg átülök abba (a gyöngyház-fehér számomra a top szín), mert páros napokon én is rá vagyok kattanva... de páratlan napon meggyőztem magam, hogy több benzintemetőt már nem veszek, inkább egy outlander phev jöhetne hasonló pénzért.
apropó, pajerót ismeri innen valaki? mit művel a hóban, nem csúszkál ezerrel?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #2790 üzenetére
Én simán elvinném, nem gondolkoznék rajta.
Az 5. hangos automatát miért a "rossz" sarokba tetted? Az áttétel miatt rohadt jó, ha utazás oldalról nézed. Nekem az egyel korábbi modell van, 130-as tempó ~2700-as fordulaton megy, szinte már dízeles pihenő üzemmód.
Azt nem tudom, hogy a 4. generációsban mennyire jobb konstrukció került, nekem csak a lassú váltások és a gondolkozós visszaváltás miatt van hiányom a manuális élet után, egyébként szeretem. Az is igaz, hogy egy kombi Lega SpecB-re gondolkodás nélkül lecserélném.(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2790 üzenetére
én oda vinném, nagy hely az, nem lesz valami szupercsókos az eladó, hogy hazudjanak neked, és így legalább tuti kiadnak majd minden adatot.
az rx hibrid amúgy nálam is talonban van, de nem annyira a hajtása miatt, annyi szent, egyszerűen csak tíz év lexusozás után hiányzik az a fajta belső tér, csend, megépítettség. ugyanakkor most már a subaru technikája is hiányozna, szóval rohadjak meg
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #2797 üzenetére
Nem olyan erős az, nagy az awd hajtási vesztesége. Pont a TC erőmérőben volt egy 2.5 turbós 2008-as STi ami tudta padon a gyári 300 lovat de keréken mérve már csak 173 ló jött ki (tehát ennyit tud lerakni az útra) ami azért nem egy nagy etwas... igaz az a mérés nem pontos. Viszonyításként az mk1 Audi TT 1.8T is pont ennyit tud keréken és az azért jóval könnyebb bódé...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2814 üzenetére
ebből a generációból egy sima benzinest (rx350) intéztem egy barátomnak nemrég (elhívott, hogy köpködjem meg, mint "lexus-ismerő", végül kiderült, hogy ott szervizelték, ahol én is az enyémet anno, egy telefon, kiderült, hogy minden tuti a géppel stb.). abban mondjuk kb. fele ennyi méter volt és ismert előéletű, árban meg alig volt különbség.
és igen, nekem is az utazóautós remeklése hiányzik a lexnek, abban verhetetlen volt, már akkor mosolyra állt a szánk, amikor elindultunk a tíz órás vezetésre. nyilván ettől is luxusautó egy luxusautó, hogy ezt az érzetet adja.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
válasz Acheron #2827 üzenetére
Nekem az S80 annyira nem nagy szám autó, igaz d5-öt de használtam ebből a generációból. Az Outback egy sokkal több mindenre használható, svájci bicska jellegű jármű, véleményem szerint olcsóbban is tudod üzemeltetni, mint a volvert. Jó a Volvo, lehet szeretni azt elismerem, de egy H6 boxert még jobban, plusz nincs rajta turbó se
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz Acheron #2830 üzenetére
Hosszú távon költségben több lesz a Volver, de mind a kettőre kell azért költeni sima karbantartás címen is. Nagyon összehasonlítani is nehéz a két kocsit, annyira mások: az egyik egy mindenes finom műszer, a másik pedig egy kényelmes utazóautó. El kell dönteni mire van igazán szükséged, de az érzelmek is fontosak, főleg hosszú távon. Ami megfelelő összehasonlítási alap lehet az Outbackhez az az XC70.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz Acheron #2854 üzenetére
GPS szerint 244 a vége a nagyobb kerekekkel, meg a picivel több lóval, de ezt 4. fokozat tetején éri el, utána húzza az 5.-et, de ott már nem gyorsul tovább, ekkor forog 5.300-t. A tiltás az enyémben 7.600-nál van, gyárilag 7.200-nál. Sebesség tekintetében H6-nál nincs tiltás, de mondjuk a kis Imprezákban, mint Qrunak van, ott asszem 190 környékére van korlátozva.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Acheron #2863 üzenetére
Nálam így alakulnak a sebik nagyjából az egyes fokozatokban Sport módban:
- 1-es 85 km/h
- 2-es 120 km/h
- 3-as 180 km/h
- 4-es 244 km/h (vmax)
- 5-ös könnyítő :-)100-nál egyébként 2.100-at forog, 130-nál 2.900-at.
Szal nem rövidek a fokozatok, bár azt nem tudom, mit változtattak az általad nézett verzióban.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CB
senior tag
válasz Acheron #2944 üzenetére
Gratulálok az új autóhoz, nagyon szép.
Amióta Subarut szeretnék venni (6-7 éve), szinte minden este megnézem a Forester, OBK, XV hirdetéseket.
Ha tudnád, erre az autóra hányszor néztem rá......
Irigykedem, bár tudom, hogy ezt sajnos én nem tudnám fenntartani.
Neked sok balesetmentes kilométert kívánok hozzá, te is legyél jó gazdája, tartsd rendben, néha simogasd meg, beszélj hozzá, és akkor - ha már az autó választott téged - szeretni fog, elvisz mindenhová.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2946 üzenetére
szerintem a volvo egy kommersz valami ehhez képest. ez a 3,6r még a szubkultúrán belül is egy kuriózum. tényleg sok szempontból hasonlít az elődjére, de azért valamiért tegnap óta végig az van a fejemben, hogy bakker, kéne egy ilyen...................
sokkal többet visszaad a ls400 felsőbbrendűségéből, mint az én verzióm, jóval komolyabb, konzervatívabb lett. az enyém inkább egy nyers állat
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
válasz Acheron #2963 üzenetére
Bámulatosan szép ez a verda.... Szoktam relative sok ilyen obk-t látni Budán, csorog a nyálam mindig.
Hazafelé megkergettem a négyesen kétsávos részen a paripát, 100ról négyesben egy intenzív gyorsulás, 185ig mentem, ott kezdett már lassulni a dolog, addig nagyon szépen megy, azt hittem jobban be fog lassulni hamarabb, főleg, hogy hármas nem is volt kihúzatva előtte. Nem érződik benne a sebesség, nagyon stabil volt.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #2963 üzenetére
Pedig a tiédben lenne is power, hogy profitálj belőle de szvsz felesleges. 5 év Subaruzás alatt egyszer ha hasznát vettem volna akkor sokat mondok...
Ha szeretnél másik képet aTIR-be akkor szólj és kicserélem. Amúgy kemény, hogy több H6-os van mint H4-es... Kicsit szegény rokonnak érzem magam...
Nem baj, Parci átveszi a tiédet én meg az ővét (de csak mert tényleg túl sokat enne nekem a 3.6R).
Jó, nem is forog sokat pályán, az enyém ott már 3400-at forog (gps szerinti 130-nál). A motortér autentikus, én is frászt kapok a frissen mosott motorterektől. Annyi elketromos hibát/zárlatot tud okozni a beszivárgó víz, hogy agyrém.
Az SI-Drive milyen azt már próbálgattad?A baloldalon arra gondolsz amiből a 4 cső jön ki a tetején? Az az abs kocka (ez Suzuki de itt írnak róla: [link]).
Szép, már ebben is műanyag a szívósor... Nem baj, könnyebb sokkal mintha fém lenne és mivel ott UV nem éri, nem öregszik el kb soha.A bőrrel kicsit foglalkozni kell de egyáltalán nincs vészes állapotban. Autóápolós topikba nézz be, ott van pár jó szaki. Bőrös autóm nem volt soha (mert nem szeretem) így kb anynit tudok róla, hogy ápolni kell és kész.
Egyben van a gép, nagyon szép. Gratula!
mod:
A fura hang bekapcsolt/kikapcsolt szelőztetésnél is hallható? Nekem az automata klíma állító motorjának van ilyen hangja Kormiban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
mmcc02
tag
válasz Acheron #2963 üzenetére
Grat, szép a vas!
Az ABS kockán az szerintem nem olaj. A Subaruk motorterét a gyárban befújják egy ilyen zöld akármivel, ami elvileg véd és szigetel. Ez kicsit ragacsos, és a port megfogja.
Egy német Subaru szalonban néztem egy zsír új Foresteren, olyan volt. Onnan van az infó. Az enyémen is maradt még itt-ott belőle. Mondták is, hogy első néhány használat közben/után van egy bizonyos szaga az autónak emiatt.
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2996 üzenetére
hasznos, mert megvan a kontextus egyrészt, másrészt amikor először kerül az ember ilyen helyzetbe, esetleg leblokkol. az a nagy különbség, hogy ha kis spéttel is, de tudod, hogy mit kéne csinálnod, nem csak állsz a féken és vársz. szerintem érdemes nagyon elmenni egyre, aztán lehet havas úton gyakorolni az ellenkormányzást stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)