- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Házi hangfal építés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
[link] nem nagyon szép, de legalább a cikk szerint lesz kéziváltós is belőle.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
Japán belpiac 2.0-ás motorral kapta a Levorgot... Nekem is tetszik, de az 1.6 turbó ebbe nem jön be...
Subaru legyen 2, vagy 2.2-es turbó..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
CB
senior tag
Ne vicceljetek már! Az 1.4 tsi dsg turanom a 140 LE-s motorjával úgy ment, mintha villanymotor hajtotta volna. Mit nem tudhat egy 1.6-os boxer dti motor, ami nem elégít ki titeket?
Mennyi az? 170 LE? 1500 kg?
Nekem egyébként kicsit fura a hátsó sárvédőnél, ott ahol a lámpa van. Van ott valami dudor. A mostaninál is ott van?40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
-
CB
senior tag
Ha egy ferrarihoz hasonlítok egy subaru sti-t, akkor ahhoz képest nem megy.
Azért a 140 LE-s turbó kompresszoros turan tudott menni.
Én arra lennék kíváncsi, hogy az itthoni utakon, ahol lassan minden 20 km-en van egy traffipax, miért nem elég a 170 LE-s motor? Mert előzésekhez elég. Lámpánál elhúzni elég. Szerintem.
Értem én, mehetne jobban is. Lehetne még jobb az érzés. Lehet, hogy velem van a baj, mert kevésszer vezettem forester xt-t. Faja volt.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
Ott a pincétől a padlásig van nyomaték úgy könnyű. A 170 ló nem sok, itt pesten legalábbis nem érzem soknak. Vidéken elég, mert ott mindenki tötyög, itt meg mindenki rohan.
Trafi? Ne nevettess, lassan egy éve nem láttam pedig havi 4k km-t vezetek... A véda is egy rossz vicc, lassítanak aztán ha átment alatta ugyanúgy a gázra lép. Ezek semmit nem csinálnak max a kispolgárokat vegzálják.
mod:
Pont elsején szondáztattak meg a reptéri rendőrök mielőtt beálltam volna a parkolóba. Szerencsére nem késtük le a gépet így sem de na...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
Ja, mondjuk meg is nyújtották a vezérmű láncot a tsi-sek, igaz alul van méretezve.
Ha paksról veszprémbe megyek, legalább 2 traffi van az úton, plusz a két véda. Mindegy mikor, ha sötétben jövök vissza, akkor is.
Itt pakson is minden nap van mérés, de mindig máshol. Nagyon kell vigyázni.
Ráadásul ha véletlenül későn veszem észre őket, akkor hetekig félek kinyitni a postaládát. Mondjuk 15-tel sosem haladom meg a megengedettet. Valahogy az emberek elfelejtették errefelé, hogy villantsanak a szembejövőnek, hogy vigyázzon.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
dethroner
veterán
Üdv!
Pár nap múlva remélhetőleg kész lesz a forester turbója. Olajokat és szűrőket is cserélnénk már akkor, kihasználva a lehetőséget. Itt Pécsen nem tudok túl sok alkatrészboltot, amiben nagy bizodalmam lenne, ezért szerintem a Bárdiban fogok vásárolni. Olaj, lég és gázolajszűrőt már választottam, ahogy motorolajat is. Most nézegetem a kézikönyvet, ahol javasolja a váltóolaj és első/hátsó difi olajcserét is. Ezekbe milyen olajat javasolnátok?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Petester
senior tag
Csak Te vagy szerencsés, én minden héten látom őket legalább egyszer. Érdről befele rendszeresen mérnek a Savoya park környékén, a Szerémi úton vagy a Budafoki úton. Vagy múlt héten futottam bele az M1-M7 kivezetőről, ahogy jöttem le az Ikea, Auchan felé, a Meki mellett álltak és a lehajtó forgalmát mérték... Érden belül is rendszeresen mérnek.
Viszont autópályán nagyon rég nem láttam őket, de mintha hír is lett volna, hogy oda nem mennek mostanában, inkább lakott területen fognak mérni.(#6267) Jorus:
Tavaly néztem utoljára, akkor még lett volna 270k-ért is Casco, de azt is sokallottam...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #6270 üzenetére
Generalinál 200k alatt van a teljes Casco 10% önrésszel (Autós topicban ajánlották), de azt vmiért nem hozza a Netrisk. Nem mintha Cascot szeretnék kötni. Amióta nem kell napi 100 km-t ingáznom, beállt az éves futás 5k-ra. Mármint az OBK tekintetében, a játszós Passattal sokat megyek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Nekem is a Netrisk dobta fel, akkor még volt vagy 4 biztosító ajánlata. De eszement ár a 200k is...
Az éves futásom nekem is visszaesett, de így is meglesz a 15k km, az 5 k nagyon kevés, a Bogárral megyek kb annyit. Mondjuk idén többet, de kényszerből, mert a citrom miatt nem merem hosszabb távra vinni az OBK-et, nem akarom megégetni az olajat és hazavágni a váltót. Csütörtök reggel viszem vissza és elvileg már a jó belső kerül bele a házba. Pénteken majd jövök egy élménybeszámolóval, van már 2 helyem is, ahol dobta a hibát, 5x végig is megyek rajta. Ha nem akad ki, akkor átment a teszten. Remélem boldogan térek haza.
De nem bánom a kényszeres bogarazást, mert még mindig jó érzés beleülni a kis csettegőbe, legutóbb okt. 26-án csavartam bele 600 km-t egy nap alatt és végignéztem a napfelkeltét is. Baromi jó érzés volt... Aki nem érzi az autózást, az is élvezte volna, a kihalt autópályával egyetemben.(#6272) Qru:
Waze nagy királyság, eddig minden esetben tudtam előre, hogy mire számítsak. Így én sem aggódok.(ó\_!_/ó)
-
dethroner
veterán
Köszi!
A könyv is azt hiszem ezt javasoljaDe mi az hogy jó bele a 80W, vagy 85W90? Melyik a legjobb választás?
És még valami. Olyat is találtam hogy olajcsere első és hátsó difiben. Mondjuk az első difit csak automata váltós autóhoz írja, a hátsó difit pedig összekerékhajtáshoz. Bocs a lámaságért, de akkor a dízel kéziváltós összkerekeshez csak a hátsó difi van? Abba is ugyanilyen olaj kell mint a sebváltóba?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Petester
senior tag
válasz dethroner #6275 üzenetére
Nekem az automata váltónál külön van az első difi, de a manuális váltó esetében a váltó olajban úszik az első difi is.
Qru:
Nekem se megy mindig, de munkába és haza rendszeresen használom. Előbb azért mert mindig késésben vagyok...
E emellett szeretem a beépített navit is, mert mindig kéznél van, meg abajog ha gyorsan megyek vagy csipog ha veda jön.(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #6273 üzenetére
Másfél éve itthonról dolgozom, havonta pár alkalommal kell csak bemenni a városba munkaügyben, emellett a Passattal nagykerbe járok beszerezni hetente, ami kell asszony webshopjába, meg néha elugrok vásárolni és annyi. Így nehezen gyűlnek a kilométerek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #6275 üzenetére
Ugyanúgy mint a motorolajnál az első két szám a hidegoldali viszkozitást jelöli a második a melegoldalit. Amelyik alacsonyabb hidegoldali viszkozitással rendelkezik az a jobb, mert hidegen - amikor a kopás nagy részé éri a mechanikát - jobban ken, tehát a kopás is alacsonyabb lesz.
Bár nálunk nincs olyan hideg ennek ellenére a 75W90 vagy max a 80W90-et tenném bele. Nem muszáj a Motul Gear300-at tenned bele jó bele vmi Eneos vagy Castrol is (főleg ha nem tartod meg sokáig, akkor felesleges sokat költened rá).
mod:
Petester: Ha nem a bevált utakon megyek akkor nekem is fut. Amúgy meg tudom hol szoktak mérni ott elveszem magamtól.
Jorus: Ha ilyen kevés a méter akkor jöhet a 3.6R.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dethroner
veterán
Petester és Qru, köszönöm
Nem szeretném olajra költeni minden pénzem, de azért a legszarabbat se tenném bele, mert igaz hogy eladó sorba fog kerülni mint a vágásérett tizenéves lányok , de könnyen lehet hogy az autó egy örök darab marad a családban
Szóval a Bárdiban 75W90 GL-5 olajból az ajánlottak közül vagy Motul 10415 és 12242Ft, vagy Castrol 6389 és 7702Ft-os áron literenként. És szükségem lenne a könyv szerint 4,5 literre. Nem kispályás a kocsi, mindenhová olaj kell és nem is a legolcsóbb. És még egy kérdés. A könyv szerint az olajcserét mindenképp márkaszervizben csináltassam, mert ilyenkor a szerviz valami speciális szerkezettel a számítógépben visszaállítanak valami adatot, mert különben a részecskeszűrő lámpa nem fog megbízhatóan működni. Erről van valami fogalmatok, mi is lehet ez a célszerszám? Mert én nagyon nem szeretném 15K-s óradíjjal dolgozó szervizbe vinni az autót.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
erossbence
újonc
Kedves Mindnyájan!
Új fórumtagként jelentkezek be. Egy 2000-es évjáratú szívó, manuál Foresterem van, 28 ezer közös kilométeren vagyunk túl, nagyon jól muzsikál, szeretjük, egyszerre családi autó, utazós-pakolós, és erdei munkás. Igyekszünk rá figyelni, megadni neki amit kér.
A segítségeteket szeretném kérni kardánkereszt ügyben. A hangok arra engednek következtetni, hogy kezd elfáradni, valszeg mind a kettő. Alkatrészt egyelőre nem találtam, méreteket sem.
Kérlek, ha van bármi infótok osszátok meg.
Kösz szépen!
üdv,
Bence
-
Petester
senior tag
válasz dethroner #6279 üzenetére
De ezek teli árak! Bárdiba csak akkor vedd meg ezeket, ha van kedvezményed hozzá. Nézz szét a zsu.hu-n, megbízható bolt, van házhoz szállítás és egyes esetekben olcsóbban adnak tételeket, mint amit én kapok az Unixból max kedvezménnyel.
Mondjuk én legutóbb a Motul mintaboltból vettem, egyből törzsvásárlói kedvezménnyel fogadtak még tavaly, a váltó olajat - mondjuk nem számottevően - de olcsóbban vettem, mint a zsu-nál adták volna.Itt vannak a viszonteladók. Ha jól rémlik, pécsi vagy, ott is van partner. Egy telefont megér.
(#6281) erossbence
Erre az esetre merem ajánlani a Seibikot. A legjobb alkatrész árat valszeg ők fogják mondani. Adnak el alkatrészt is, alvázszám alapján a megfelelő tételt fogod kapni, otthon meg a bevált szerelő beépíti.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #6283 üzenetére
Igen, ő is jó forrás, csak Pécsről Pécel vagy Csömör vagy hol lakozik Vajna Zoli, kicsit messze van, futárral meg nem tudom mennyire foglalkozik.
Mondjuk egy hívást megér.
Most nézem, nincs az összefoglalóban, de a száma megvan, ha kell, privátban el tudom küldeni, vagy ha nem gáz, ide is kiírhatom.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
dethroner
veterán
válasz Petester #6282 üzenetére
10% kedvezményem van a Bárdiba. De ez a zsu.hu valami nagyon jó áron méri még az előző kedvezményhez képest is Biztosan eredeti, nem valami szűrt, mókolt fáradt olaj?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Petester
senior tag
válasz dethroner #6286 üzenetére
A Bárdi is és az Unix is a szerelőknek adják a nagy kedvezményt, ami 49%, de beszállítónként és termék csoportonként eltérő. Az Unix Motul olajra 30%-ot ad, de még így is drágább, mint a Motul mintabolt a törzsvásárlói kedvezménnyel.
A zsu meg mindenkinek odaadja a kedvezményt.
Gyanús volt nekem is, sok helyen utána kérdeztem, de nem mondott senki rosszat róluk. Nyugodtan vásárolhatsz tőlük. És ezért nem kapok jutalékot.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #6286 üzenetére
Most itt is jó akciók vannak: [link]
Én innen rendeltem a Gear300-at is meg az Eco-Nergy-t is.
mod:
Petester: Ma megtört a sikerszéria, reggel befelé jövet találkoztam egy méréssel. Szerencsére pont kanyarodtak előttem, így 33-al mentem el előttük 50 helyett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Hopp, ezek tényleg jó árak!
Én eddig háromszor jöttem autóval melóba és kétszer volt is mérés. Mindkétszer reggel szaladtam eléjük, persze időben tudtam róla.
Amúgy az M0-ás túrása sokat hoz nekem menetidőben, átlag 40 perc alatt beérek, ez csak nyáron szokott jobb lenni, akkor 30 perc. Ha nem túrnák az M0-t, 50+ perc lenne. Azon kevesek közé tartozok, akik hasznot húznak az ottani torlódásból.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
Sose mondd egy szerelőnek, hogy "nem vészesen sürgős" - oké, megjegyeztem. Október 17-én hagytam ott az autót Háriéknál, és talán jövő hét hétfőre lesz kész. Az november 12. Az nincs is egy hónap... Oké, hogy volt pár rövid hét / hosszú hétvége, de azért na. A tennivaló: füstölés-felderítés, majd ennek következtében váltószűrőpucolás, majd október 26-án megbeszéltük, hogy nem várunk az amcsi Tribeca-adapter-alakító motyóra, hanem teszünk fel gyári tárcsát és betétet. Na de annak is 2 hete. *szom.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Az egyik fele megjött, a másik lassan 3 hónapja nem, és mivel a most fent levő fék fullgatya, ezért inkább abban maradtunk, hogy tegyen fel gyárit (ne utángyártottat, ne kompatibilis tuningverziót), mert szerinte az a legjobb, bár a legdrágább is. Oké, mindegy, csak legyen már belőle autó. Ez volt 26-án.
Ma reggel aszonta, hogy ha megjön a fék, akkor aznap kész is lesz (holnap vagy hétfőn), szal ebből azt gondolom, hogy ez "kalács-meló" lett volna, csak 26-án, amikor ezt fixáltuk, nem rendelte meg.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
dethroner
veterán
Elvesztem a részletekben. Motulnál pl mi a különbség a 8100 x-clean, 8100 x-clean+, 8100 x-clean fe, 8100 x-clean efe, 8100 eco-clean között? Úgy érzem direkt akarnak összezavarni Sőt, van valami eco-nergy is.
És szűrők esetében a legtöbb helyen elfogadható áron a japanparts, nipparts márkákba futok bele. Ezek jók, vállalhatóak?[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000