- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Analóg fényképezés
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- SSD kibeszélő
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
Nekem nincs bajom egyelőre semmivel vele, ami tavaly feltűnt, hogy a navi kijelzője sötétebb idegben, amíg be nem melegszik a kabin, de erre azt mondtátok normális, idén meg ez tűnt fel, hogy elfogyott az akarat belőle. Mondjuk ma reggel semmit nem vettem észre...
Holnap elvileg járok a Pesti út közelében, ha lefikszálod vele, el is tudom hozni.
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #6500 üzenetére
két kisgyerekes, babakocsis, pilisi agglomerációs dolgokra azért jobb az xv. de egyébként milyen már, hogy egy subaru topikban yarisra akartok rábeszélni?
más: az új cr-v hibrid is kéne (az új rav4 mellett). biztos, hogy a forester lesz a legdögösebb ezek közül, de azért itt már nagyon-nagyon magasan van léc.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Nem akarok seggnyalónak tűnni, de lehet el is tudom vinni Neked. Ha nem is holnap, de a héten tuti. Amúgy ha autóval megyek dolgozni, akkor az M7-en visz haza a Waze, a 6-os mostanában szopóág, 40-45 perc plusz, mióta szétcseszték az M0-át. Az M7 meg km-ben több, de fél óra alatt otthon vagyok, ha arra megyek.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Agglomerációs bejárásról volt szó, de csak cukkolda volt részemről.
A Tribeca amúgy egy megmagyarázhatatlan becsípődés nálam, talán a méret, talán a 7 személy, talán mert olyan ronda, hogy már tetszik...
De vannak ám más hülye becsípődéseim, napok óta nézegettem egy Justy 1200-ast. Bagó pénzért. Pont arra gondoltam, hogy melóba járni pont jó lenne, leütni, otthagyni sehol nem sajnálnám. Majd szerencsére elvitték.
Amúgy már mondtam Anyának, hogy a Golfot kezelésbe venném megint, kellene bele egy manuális váltó, meg egy rendes motor. Az Ibiza 1,8t motorja bölcsőstül, váltóstul berakható, a motorszám meg már úgy is kirohadt, így motorkódos a papírja. Meglepő módon nem láttam rajta azt a lenéző tekintetet, amit általában a hülye terveimre szokott adni... Szóval lehet lesz egy kevesebbet fogyasztó, jól szaladó melóba járós autónk.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Érden 2 is van, mindkettőt megvizslattam már közelebbről.
A legszebb, hogy mechanikai oldalról plug and play, csak a vezetékelést kell megoldani. De erre is megvan a bejáratott út. Csak ki kell várni a kedvet, mert aki ért hozzá, megválogatja a munkáit.
Szóval először egy manuális váltóval le kell papíroznom, hogy az legalább legális legyen benne, a motor meg majd belekerül utána. A fék már megvan, a GTI nagy féke van alatta, a gyári 150 LE bővel elég is lenne, amit a 20VT tud, az is 6 LE/kg arány.(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
-
Petester
senior tag
Parci, az XV helyett inkább egy ilyen! És a különbözetből marad kavics tankolni a nagyobb fogyasztást évekig. Bár nincs olyan magas, mint az XV, de minden másban szerintem jobb vétel.
Kép alapján nagyon szép állapotban van!(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #6514 üzenetére
Én csak az ucsót, és csak ha családdal van barangolás. Egyedül simán elég mindenre az autó.
Szerk.: ma is láttam a városban XV-t, marhajól néz ki. Persze az Impreza is jó, mivel Qru-nak az van, de az XV tényleg tök jó forma. Igazán kár, hogy nem raktak bele motort.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
dethroner
veterán
Srácok, az létezik hogy a gépkönyv szerint motorolaj feltöltési mennyiség 5,5 liter, én vettem 6 litert, az összes benne van és nem sokkal van csak a nívó minimum fölött?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Petester
senior tag
Ez fura, csak alapjáraton gurultatok? Nekem a H6 alatt az 5 gangos már 40-50 körül képes 5-be kapcsolni és nem is erőlködik a motor.
Más, beszámolnék a Seibikos újabb élményemről is. Most van az OBK a múltkori wandler elcseszés miatt gariban náluk. Kedd reggel vittem, elvileg másnap kész lett volna, de megint nem jött össze a matek Nyírőnek. Csórómat már lassan kezdem sajnálni. A wandler, amit be szerettek volna szerelni, nem ment fel a helyére. Tegnap este beszéltünk, miután nap közben nem sikerült elérnem. Annyi a baj, hogy az olajpumpa meghajtó tengelye nem ugyan az, mint ami az enyémben volt. És ekkor vallotta be, hogy ő berendelt Kanadából egy beszállító által felújított citromot (ami egy közel 400k-s tétel). Gondolom én azért, mert már neki is kellemetlen a kialakult helyzet és biztosra akart menni. Csak nem számolt azzal, hogy lehet galiba vele. És lett is. Most arra várja a választ a beszállítótól vagy nem tudom kitől, hogy a tengelyt lehet e megbontás nélkül cserélni, mert sehol nem találja, hogy mi van a belső oldalán.
Nagyon látom az igyekezetet Nyírőn, de azt is látom, hogy ez az első ilyen esete az 5 gangos váltóval és koppant, hogy nagyon más, mint a 4-es.
És ami furcsa vele, hogy nem beszél nyíltan, mindig utólag vall be dolgokat.
Én meg itt állok egy hosszú hétvége előtt, mert mennénk a Zemplénbe és lehet, hogy nem a családi csapatszállítóval fogunk menni, hanem egy öreg, most már kisautóval, ami a 3 gangos automatájával 100-nál forog 3500-at. Hiába na, kell bele az 1,8t a hozzá való 5-ös manuális váltóval.
És azt sem tudom, hogy kezdjek el hisztizni és asztalt borogatni vagy várjam meg nyugodtan a végét mert úgy se érek el semmit vele, össze csapatni nem akarom, azon már túl vagyunk egyszer. MOst már inkább csinálják meg nyugodtan, rendesen...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #6523 üzenetére
Dugóban araszolás, 20-30-nál egyszer sem ment gyorsabban a szekér.
Szvsz felesleges verned magad, mert nem rajtuk múlik. Kitudja a beszállító mikorra ad választ. Annyit tehetsz, hogy megvárod, hogy kész legyen aztán soha többet nem mész még csak a közelükbe sem.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Dugóban araszolásnál 1,6 benzines Octavia II is megette alattam a 12-13 litert városban. És nem volt gyilok benne.
Azzal számolok, hogy én már kimaxoltam minden lehetséges hibát és nem is fogom évekig szerelőhöz vinni. Olajakat, féket tudok magamnak is cserélni, ezeken felül már minden új vagy újszerű az autóban.
Egy csere van még hátra, a két hátsó gátló, ami gyári, ennek a halálával kalkulálok csak valamikor a közel, de remélem távolabbi jövőben, de az elsők újak, féltengelyeket most teszik rendben, mert elkopott a csapágy benne, ezzel remélem végleg kiűzöm a remegést az autóból. Hengerfejek rendbe téve, vezérlés cserélve, a váltóba is most megy bele a 9,5l Motul olaj, a részleges cseréket meg már magamnak is meg tudom csinálni. Fékolaj cseréket szintén. Motor olajat meg már csukott szemmel is. Hátsó kerék csapágyak újak, az elsőkre egy szemle alkalmával azt mondták, hogy már cserélték, első fék új, féknyereg felújítva, hátsók szintén. Ha esetleg a szilentek még tönkre mennek valahol a futóműben, azt helyben Érden a bejáratott helyen ki tudják cserélni. Klíma gáz rendben, új olajjal.
Most jelenleg nem jut eszembe más, aminek a cseréjével számoljak, de ha kihagytam valamit, szóljatok.Szerk.:
Kipuff is új, az se fog évekig kilyukadni vagy leszakadni.
Most így belegondolva, egyszer valaki nagyon jól fog járni a PDF-fel, ha egyszer eladom. Amit eddig pénzt és energiát beleöltünk...
Ja, a lambda szonda még ami típus betegség és esetleg valamikor tönkre mehet és állítólag nincs is csak a gyári, valami 70k körül.
Az Ate betétet viszont várom, hogy elkopjon, mert nagyon hamar bekoszolja a felnit.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Most párszor elmondtam magamban Karády őrmester monológját az Angyalbőrben sorozatból...
Nem lesz autóm hétvégére. Kell egy illesztő betét vagy közdarab, vagy tököm szára se tudja mi ahhoz, hogy beépíthető legyen a wandler mókolás nélkül. Jövő hét kedden jönne meg, szerdán már ki tudná adni a PDF-et Nyírő.
Ezen már túl is lennék, de most meg Anya boldogít a másik oldalról, hogy ő nem megy se Golffal, de Bogárral...
Szóval, "Hogy az a Balatonberényben napvilágot látott, sikoltozásokba öltöztetett, ködmönbe bújtatott..."(ó\_!_/ó)
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #6533 üzenetére
2 töltési mennyiség van, egy száraz és egy szerviz töltési. A száraz amikor egy komplett frissen összerakott motort töltesz fel, a szerviz pedig egy csere, amikor egy már feltöltött üzemelt motorban történik az olajcsere. Nyilván a csere kisebb löketű, mert nem mindenhonnan tud kifolyni az olaj, pár dl marad benne a régiből mindig (ezért nem javasolt nagyon mixelni az olajokat cserénként).
Na most ha levették a turbót akkor egy köztes értékkel kell számolni. A turbót is ugye a motorolaj keni, még ha nem is vesz fel olyan sok olajat önmagában de ugye akkor megvan az olaj helye.
Forester SH 2.0D:
Száraztöltési mennyiség 7,2 liter
Csere mennyiség: 5,9 liter
Olajszűrő kapacitás 0,4 liter[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dethroner
veterán
Nekem a könyvben csak annyi szerepel, feltöltési mennyiség: 5,5 liter. Ez biztosan az időszakos cserére vonatkozik, szűrő által felvett mennyiséggel nem is próbáltak okosítani, de gondolom ebben már talán benne van.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #6535 üzenetére
Nem tudom miért írtak bele kevesebbet a könyvbe. Lehet szerintük felesleges az olajszűrőt cserélni?!
Minden esetre nem járnék minimum szintű olajjal, ha bármi kis fogyás van akkor már akár károsodhat a motor az elégtelen kenés miatt. Sztem költöttél már rá eleget, ne azon a plusz pár dl olajon múljon...
#nincsbennetarcsi
-
dethroner
veterán
Motul bizbaszt vettem bele és most megint rendeljek? Van a hátuljában egy fél doboz castrol, ha fogyna, majd beleöntöm azt. Csajom jár vele, ő nézegeti a nívót, azt mondta közelebb van a minimum jelzéshez, mint a középálláshoz. Nem tudom ez mit takar, de valószínű azt amit mondani akar, vagyis minimum felett van. Hétvégén meghirdetem, hátha talál magának új gazdit.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
A Corolla 5 liter alatt pontos, 5 fölött csal csak, de nem vész, csak 1-2 dl téved. Egyszer mértem vele 3,8-at, soha többet nem volt hozzá türelmem. Amúgy vegyesben 5,5 volt, a csak várost nem komálta, megvolt a 7 liter a kis motornak is. Mondjuk nehéz az autó is egy ekkora motornak, 1,3 t körül van, ha jól emlékszek.
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
7,7M egy jó 2012-es sedan STi-ért? [link]
Jó a motor át van építve és 386/550-et nyom fekve.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Napelem
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Analóg fényképezés
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Fogyjunk le!
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...