Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#2422
üzenetére
na a nem létező épületek: konkrétan az E3 alfánál tele volt az egész pálya ilyenekkel. ugye ott volt kb egy 5percnyi bejárható terület, a maradék swamp meg félkész állapotban volt, pedig a térkép mutatott mindent. valszeg yantarnál kezdett nagyon égető lenni az idő hiánya... tippre az volt az utolsó előtti pálya, amit még gyorsan befejeztek. a CNPPs valamit inkább nem kommentálnám, mint vészmegoldás (teljes pálya gyakorlatilag megvolt, Strelok mozgatóalgoritmusa pedig 1.5.0.7ig bugzott)... és valszeg a kórház is az első demoban felhasznállt anyag szinte 1-1es átvételéből állt, (hasonlítsátok össze az E3mas swampot a final swamppal... majd a jóval korábbi kórház demot a final kórházzal).
a megmaradt épületek valszeg a játék felépülési fázisai miatt maradta meg, tehát elsőre valószínűleg megcsinálták az artot, mi hol vant, egy 2ds mapot a pályakészítőknek , ennek jöhetett a helyileg pontos leképezése , ami alapján már lehetett egyszerűen tudni, hogy mit hova akarunk rakni, és végül jöhetett a 3ds modellezése a dolgoknak.
sima SoCben is ki lehetett menni yantarból a semmibe. nem volt annyira súlyos a dolog, mint Rostocknál, de volt.
a majd a következőbe belerakjákba meg nem sok reményt fűznék... ugye ígértek anno sokmindent a CS kapcsán is, Bar meg a megjelenés előtt 2 hónappal még bőven a program része is volt
.viszont a Priboi 2.0 érdekes lesz, ha elkészül ilyen szempontból.
-
Hun'reeth
őstag
válasz
remington2
#2422
üzenetére
Hát érdekes.
Sajna azt a kevés oroszt amit kötelező volt már rég elfelejtettem.
4 év nem sok idő.Azt nem tudja valaki, hogy merre van vérzéscsökkentő arti?
Mondjuk a 60%-os
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
zeoos
tag
válasz
remington2
#2422
üzenetére
Majd a következő részben, amikor ugyan ezek a helyszínek lesznek csak kibővítve (csak a történet fog változni), majd akkor és ott jó alapul fognak szolgálni a félkész pályarészek.
Amúgy pont ezen a részen a SHoC-ban, kis erőltetéssel átlehetett ugrani azon a kapun, ami a CS-ban már nyitva van és a vöröserdőbe átjutást szolgálja. Na szóval, ha visszaemlékszel az előző részben csak hallod egy helikopter hangját, de ha áterőlteted magad a kerítés túloldalára, akkor az épület mögött csak úgy ott parkol egy helikopter járó rotorral. Sajnos képpel én most még nem tudom dokumentálni, de most megint belekezdtem az előző részbe és ha ott tartok, majd pótolni fogom ezt a hiányosságot.
Új hozzászólás Aktív témák

- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Beköszöntött az űrinternet kora
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nintendo Switch 2
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Apple MacBook
- Milyen videókártyát?
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- (Használt/Used) Huawei Mate 20 Pro - 128 GB - Midnight Blue (Unlocked/Kártyafüggetlen)
- Gigabyte B450M S2H + Ryzen 5 1400 + MSI GTX 1650 Super 4GB
- "Szinte Új" iPad Pro 12.9 (3. gen) + Apple Pencil 2 + Smart Folio tok
- ASUS TUF Gaming VG34VQL3A 34" Ívelt Gamer Monitor
- AMD Ryzen 5 5600/3080/1TB SSD/32Gb RAM/850W GOLD
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 12700E / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1 TB SSD
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 16GB 512GB Nvidia Quadro T500 4GB 14" FHD 1 év garancia
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Több db Nvidia Quadro M4000 8GB GDDR5 videokártya számlával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
.
4 év nem sok idő.
Mondjuk a 60%-os


