Hirdetés
- Milyen digitális videókamerát?
- Androidos fejegységek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Asztrofotózás
- E-book olvasók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Abu, lennének kérdéseim, amikre a válaszok szerintem sok más laikusban is rendet tennének, ha a cikkbe is betennéd:
1. Miért elég 45 képkocka, ha a Spacewarp sem ingyenes, csak gyors a preempció és az aszinkron számítás miatt. Vagyis 45-ből még nem lesz 90, csak mondjuk 70.
2. A Spacewarp arra használatos, hogy a két szemnek megfelelő szögből renderelje ki a kártya ugyanazt a jelenetet. Ez helytálló?
3. Érdekelne, hogy egy grafikus vezérlő min tud spórolni a második szemszög kiszámolásakor? Mit nem számol újra, vagy egyáltalán mitől ennyire gyors a köztes kockák számítása?
4. Mi a különbség aközött, hogy spacewarp-pal, vagy rendesen újraszámolt képkockával rendereled a két szemszöget? Mármint végeredményben? Van egyáltalán különbség?Előre is köszi.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest