Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    Abu, lennének kérdéseim, amikre a válaszok szerintem sok más laikusban is rendet tennének, ha a cikkbe is betennéd:

    1. Miért elég 45 képkocka, ha a Spacewarp sem ingyenes, csak gyors a preempció és az aszinkron számítás miatt. Vagyis 45-ből még nem lesz 90, csak mondjuk 70.
    2. A Spacewarp arra használatos, hogy a két szemnek megfelelő szögből renderelje ki a kártya ugyanazt a jelenetet. Ez helytálló?
    3. Érdekelne, hogy egy grafikus vezérlő min tud spórolni a második szemszög kiszámolásakor? Mit nem számol újra, vagy egyáltalán mitől ennyire gyors a köztes kockák számítása?
    4. Mi a különbség aközött, hogy spacewarp-pal, vagy rendesen újraszámolt képkockával rendereled a két szemszöget? Mármint végeredményben? Van egyáltalán különbség?

    Előre is köszi. :R

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák