- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
1. Attól függ, hogy melyik hardver hogyan számolja. De megfelelő teljesítmény mellett minden képkocka után jön egy spacewarp és 45 képkockával az 90 különálló képkocka lesz. De igen, ez csak az elmélet. A spacewarp is ugyanúgy lekésheti a szinkronablakot, ugyanakkor ez bármilyen technikával előfordulhat.
2. Inkább a már elkészült képkocka megmaradt információk alapján történő warpolása, erre nincs jobb szó. A lényeg, hogy a fejpozíciód követi a virtuális kamera.
3. Egy csomó mindent. Alig számol újra valamit, hiszen a meglévő eredmények újra felhasználásával dolgozik.
4. Frissebb lehet az animáció ha nincs spacewarp, de a lényeg, hogy nem leszel rosszul, ha nincs elég erős géped. Erre van a spacewarp.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Minden timewarp feladat a fejmozgás pontos és gyors lekövetésére van. A spacewarp tulajdonképpen egy timewarp technika, csak amíg a timewarpok csak a fejforgást tudják kezelni, addig a spacewarp már a nyak elmozdulására is reagál. A fej elmozdulása egyébként csak az aszinkron modellben fontos, de ott nagyon, mert nyilván az ilyen álló helyzetből való játék során a nyak elég sokat mozog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tecsu
addikt
Laikusként mondom, értelemszerűen a látvány térbeli lesz minden esetben, hiszen VR-ről van szó - tehát mindig a két szemre van meghatározva a kép úgy, hogy összeálljon az ember agyában egy egész képpé.
Ha egy robbanás beszaggat, akkor azt kb. konstatáljuk, de ha a fejmozgás miatti látvány akadozik, az könnyen szédüléshez vezet - emiatt kell elsősorban az utóbbit kiküszöbölni; és mivel a hamis képkockák kitöltése is jobb, mint a semmi, a gyengébb rendszerekben ezt használják.https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Dell Optiplex 5040 PC (i5-6500, 8GB ram, 256GB SSD, win10-11 oem dell gyári)
- Csere Gamer laptop-telefon LIAN LI ROG 011 XL DYNAMIC/r5 5600x/16gb/ msi b550/1.5tb ssd/3tb hdd
- 16GB Samsung DDR4 2400MHz M471A1K43CB1-CRC (2 x 8GB) SO-DIMM laptop memória
- Gyönyörű MOZA Mini-P stabilizátor, Gimbal eladó
- Gamer PC i7-9700F ASUS TUF B365M+ 16GB DDR4 ASUS GeForce GTX 1650 500GB SSD 2TB HDD