- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Abu, lennének kérdéseim, amikre a válaszok szerintem sok más laikusban is rendet tennének, ha a cikkbe is betennéd:
1. Miért elég 45 képkocka, ha a Spacewarp sem ingyenes, csak gyors a preempció és az aszinkron számítás miatt. Vagyis 45-ből még nem lesz 90, csak mondjuk 70.
2. A Spacewarp arra használatos, hogy a két szemnek megfelelő szögből renderelje ki a kártya ugyanazt a jelenetet. Ez helytálló?
3. Érdekelne, hogy egy grafikus vezérlő min tud spórolni a második szemszög kiszámolásakor? Mit nem számol újra, vagy egyáltalán mitől ennyire gyors a köztes kockák számítása?
4. Mi a különbség aközött, hogy spacewarp-pal, vagy rendesen újraszámolt képkockával rendereled a két szemszöget? Mármint végeredményben? Van egyáltalán különbség?Előre is köszi.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
2. Fejpozíció? Ez tuti? Eddig azt gondoltam, hogy a két szemnek szánt apró szemszögbeli különbség generálása miatt jó ez az egész, vagyis ahhoz, hogy a jelenet egy adott pillanatát 3D-ben lássuk 2x kell kiszámolni a képkockát: egyet a bal, egyet a jobb szemnek. És mivel a jelenet pillanata simán lehet ugyanaz a két szem számára, ezért elég csak a szemszög különbséghez szükséges számításokat elvégezni (vagyis pl. a cpu totál ki is maradhat ebben a körben).
Most viszont, ha jól értelek, akkor a fejed elmozdulásának gyorsabb lereagálására való a dolog, nem a fentire.
(amúgy thx a válaszokat )
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Nem akarom tovább cincálni a fikát, de végülis a két szem eltérő pozíciója megfelel egy néhány centis fejelmozdulásnak. Ahogy mozdul a játékos feje, az elmozdulás vonalának mentén balra és jobbra a szemek távolságának megfelelő helyen mehet a render felváltva. Ez történik?
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...